Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Diverse autoflowers in kas en white widow in natuur

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Diverse autoflowers in kas en white widow in natuur

    Korting op 420shop
    Dit jaar weer eens gestart met een kweek van want plantjes. Als eerst half april wat zaadjes white widow gezaait, en maar liefst 25 baby kwamen uit. Inmiddels nog 22 over die in volgende week in natuur wil plaatsen. Grootste is nu bezig aan derde tak groei en is 14 cm, met daarbij ingegraven tot 1 cm onder lobblad. Morge zal ik wel wat fotos plaatsen.

    Dan de autoflowers. Eerste gezaait 23 april en 3 mei verpot, door verpotten tot aan lobblad en vanwege val staan ze even stil maar vandaag lijkt ze goed te hebben gedaan. Dit zijn een amnesia en een nlx.

    Dan vandaag gepot 1 amnesia, 1 nlx en 1 royal cream. Deze direct in 11 liter pot met wel 8 cm ruimte om straks wel grond toe te voegen tot lobblad. Nu zonder voorkiemen en direct in pot eerste zaadje geen idee waar die zit in pot dus bij nr 2 en 3 maar even 2 sate prikkers in pot gelegt om te zien waar zaadje zit.

    De bedoeling is om ze te kweken in tomatenkas staat in volle zon dus is er wel echt warm in, echter warmte is denk ik niet heel groot probleem want in zon zonder kas gaat het prima, misschien wel luchtvochtigheid kan iets worden, dus hoor graag ervaringen. Zit wel ook maar paar meter van buren af dat is denk ik grootste probleem al ruikt onze tuin er altijd al na door me gerook buiten.

    Dit is wel even genoeg en weet foto's zeggen meer maar voor beetje foto is het nu te donker

    Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

    Toch foto gevondeIMG-20160429-WA0000.jpg

    #2
    Re: Diverse autoflowers in kas en white widow in natuur

    echter warmte is denk ik niet heel groot probleem want in zon zonder kas gaat het prima, misschien wel luchtvochtigheid kan iets worden, dus hoor graag ervaringen.
    Denk wel dat de temp een probleem gaat worden. En condens in de vroege ochtend. Zelfs tomaten hebben problemen in zoon tomatenkasje.

    Comment


      #3
      Re: Diverse autoflowers in kas en white widow in natuur

      Bedank voor de tip probeer veel te luchte hopelijk helpt dat en zal ochtendvocht ook in de gaten houden.
      Nu wat nieuwe fotos
      20160508_100045.jpg
      20160508_100131.jpg20160508_100131.jpg

      Comment


        #4
        Re: Diverse autoflowers in kas en white widow in natuur

        Hallo yorso
        Leuk dat je een verslag gaat bijhouden ik ben wel benieuwd naar je kweekje
        Succes

        Comment


          #5
          Re: Diverse autoflowers in kas en white widow in natuur

          Ik zet me stoeltje ook alvast even neer
          Groene vingers

          Comment


            #6
            Re: Diverse autoflowers in kas en white widow in natuur

            Vrees dat die hoeveelheid zaailingen straks zowiezo niet in die tomatentent gaan passen.

            Comment


              #7
              Re: Diverse autoflowers in kas en white widow in natuur

              Nee komen er max 5 in de kas rest gaat natuur in

              Comment


                #8
                Re: Diverse autoflowers in kas en white widow in natuur

                Eindelijk weer een update de planten staan er goed bij paar hebben alleen raar bruin kleurtje op nieuwe blaadjes, dat is op de planten die er al langer slecht uitzien. Zal eens kijken bij kweekproblemen of ik er wat over kan vinden, en zal zo ook wat foto's plaatsten.

                Totaal staan er nu 27 planten met 22 white widow uit zaadjes, die ik kommende week in natuur ga zetten. De grootste is bijna 25 centimeter nu met bezig aan 6 tak. Van de 22 zien er 10 heel mooi uit, andere zien er wat minder uit en sommige echt slecht. Maar was ook maar zaadjes uit de weed zelf dus is altijd maar de vraag.

                Dan wat foto's

                Deze heeft dus beetje raar bruin op nieuwe blaadjes. Zijn meer planten die het hebben maar niet zo erg als deze
                20160513_143252.jpg

                En de rest
                20160512_192552.jpg
                20160512_192443.jpg
                Attached Files
                Last edited by yosro; 13 May 2016, 14:53.

                Comment


                  #9
                  Re: Diverse autoflowers in kas en white widow in natuur

                  Deze heeft dus beetje raar bruin op nieuwe blaadjes. Zijn meer planten die het hebben maar niet zo erg als deze
                  Foto is niet scherp zou bijna denken dat hetBotrytis-rot is. Heb je geen scherpe close up?

                  Comment


                    #10
                    Re: Diverse autoflowers in kas en white widow in natuur

                    Nee helaas niet maar zal eens met andere telefoon proberen voor betere foto. Zal ook snel nieuwe fotos plaatsen van de rest.

                    Comment

                    Bezig...
                    X