Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

5X Auto Amnesia XXL van Dinafem in kas.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    5X Auto Amnesia XXL van Dinafem in kas.

    Korting op 420shop
    Ik heb de plantjes 18 april laten ontkiemen, dit heb ik gedaan met wat nat keukenpapier en een schaaltje, alle 5 de zaden zijn ontkiemt.
    Het is nu misschien een beetje laat om nog een kweekverslag t schrijven, maar ze zijn nog niet geoogst en ik vind het leuk om andere mensen te laten meegenieten van mijn geluk.
    Ik probeer alles natuurlijk zo goed mogelijk te doen, en ik zoek veel dingen op, maar ik ben een beginner, dus wanneer je dit kweekverslag voorbij ziet komen en je denkt een positief verschil voor mij als kweker en mijn planten te kunnen maken dan hoor ik het graag!


    amnesia zaden.jpg
    Dit is de verpakking die om de zaadjes zat.
    (Misschien leuk om te zien wanneer je dezelfde zaden wilt gaan bestellen, of niet meer zeker weet of je delfde zaden als mij hebt).







    20 april
    kwam het laatste zaadje uit:
    IMG_0099.jpg







    21 April
    lieten de eerste plantjes zich zien:

    IMG_0155.JPG







    30 April, ze groeien erg hard. nog eventjes en dan komen ze in 20L potten.

    IMG_0444.jpg







    3 Mei, vandaag de plantjes verpot naar 20L potten. gaten onderin de potten gemaakt en gevuld met een mix van potgrond en kokosvezel. De plantjes staan vanaf dit moment in een kas.

    IMG_0534.jpgIMG_0535.jpg







    8 mei
    , de plantjes reageren goed op het verplaatsen naar de kas, ze zien er gezond uit. Ze zijn op dit moment zo'n 20/25 cm hoog.

    IMG_0684.jpg







    12 Mei, de plantjes groeien lekker door. het begint wel op te vallen dat de ene plant toch wel wat een voorsprong heeft op de andere, hoe dit precies kan weet ik niet..

    IMG_0745.jpg