Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

kweekverslag beschadigde plantjes

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    kweekverslag beschadigde plantjes

    Korting op 420shop
    Hoi het is mijn eerste jaar weer sinds lange tijd dat ik weer planten heb. De eerste 3 gingen vrij goed. Tot dat het vochtige weer rot in de toppen gooide. Ik heb nog wel wat kunnen redden denk ik, maar goed. Bij de 2de kweek, 2 planjes. 1 was er ziek dus een nieuwe gezet. Deze was ik even vergeten bij het ontkiemen, deze is verbrand. Ik had nog 3 zaden. Na deze gezet te hebben bleven ze alle 3 leven. Toen had er dus in totaal 7 planten. Voor de zekerheid toch maar 2 plantjes naar mijn ouders gebracht. voor een paar weekjes. Het waren ook meteen de slechtste weken. Donker grijs weer en die alles verwoestende hagelbui. Wij hadden hier nog geluk we zaten hier aan de rand van die bui. De hagelstenen waren iets minder groot hier, maar goed. Na de oogst. Ging ik de plantjes weer ophalen. Ik schrok wel eventjes.
    IMAG0636.jpg
    IMAG0647.jpgIk had zoiets verwacht
    Ik heb besloten om er toch mee door te gaan, omdat ze nog jong zijn, en ze eigenlijk alleen bladschaden hebben en een beetje gestrekt zijn. Ben toch benieuwd hoe ze verder ontwikkelen.
    IMAG0646.jpgIMAG0645.jpgIMAG0644.jpg
    IMAG0649.jpg
    Last edited by plantje76; 2 July 2016, 10:41.

    #2
    Re: kweekverslag beschadigde plantjes

    Na 4 dagen is er al vooruitgang te zien. Ze zijn opgehouden met strekken, en de takjes beginnen te groeien. Nu hopen op veel zon. Het zijn trouwens 2 blackdevil's autoflower
    IMAG0653.jpgIMAG0654.jpgIMAG0655.jpg

    Comment


      #3
      Re: kweekverslag beschadigde plantjes

      zolang het wat blad heeft zla het verder groeien
      is geweldig kruid

      die achterste is al lekker aan het bloeien
      eigen wiet roken in augustus

      op naar die zomer

      Comment


        #4
        Re: kweekverslag beschadigde plantjes

        onkruid vergaat niet zo snel

        gewoon laten staan wat schade trekken ze zich wel doorheen

        DOORGAAN
        sigpic
        LED there be light

        Comment

        Bezig...
        X