Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2x Critical Autoflower (Kera Seeds)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    2x Critical Autoflower (Kera Seeds)

    Korting op 420shop
    Goedemorgen!

    Ik ben maandag begonnen met het ontkiemen van mijn 2 overige Critical Autoflower zaadjes.



    Ik heb ze net geplant in een mix van coco potgrond, tuinturf, compost en perliet.





    Ze hebben lekker een beetje regenwater gehad en de zon zal er met een uurtje of 3 op staan.

    Het derde zaadje staat nu in lichte voorbloei. Week 6 vanaf dat ze boven de grond is.



    In dit verslag zal ik ze allemaal gaan bijhouden!

    JAH!!

    #2
    Re: 2x Critical Autoflower (Kera Seeds)

    Ben benieuwd. Als het goed is heb ik ook nog een critical auto onderweg. (5nieuwe besteld) Is het normaal dat ze zo klein blijven tho?

    Comment


      #3
      Re: 2x Critical Autoflower (Kera Seeds)

      Dat is ook nog steeds een beetje mijn vraag... Nu is het de afgelopen weken natuurlijk super slecht weer geweest. Dus misschien dat dat er wat mee te maken heeft. Veel regen veel wind en weinig zon.

      Durf het niet te zeggen. Daarom hoop ik dat het weer op gaat knappen voor deze kleintjes. Juist toppen en kijken of ik een wat grotere opbrengst kan binnen halen.


      Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

      Comment


        #4
        Re: 2x Critical Autoflower (Kera Seeds)

        Daar zijn ze dan en tot nu toe maken ze het goed!








        Het oudje maakt het ook goed. Nu duidelijke voorbloei te zien!




        I will keep you posted!

        Comment


          #5
          2x Critical Autoflower (Kera Seeds)

          De baby's doen het goed! De grotere plant is nu in voorbloei. Ze is wel heel erg klein gebleven... Ik hoop op het beste maar het zal een slechte eerste oogst gaan worden.

          Maandag zal ik wat close ups maken als de planten wat verder zijn!

          Comment


            #6
            2x Critical Autoflower (Kera Seeds)

            Yoo,

            De zon schijnt eindelijk volop! Hopelijk hebben ze het water uit de grond die er de afgelopen weken in heeft gezeten hard nodig!







            De kleintjes zijn hard op weg! Ze groeien als kool en ik hoop er op dat het weer mee zit.

            Laten we de 7 weken oude plant 'Moeders' noemen.

            Moeders is in voorbloei heb ik het idee.
            Ze begint haar toppen te vormen!

            Ze is wel heel klein gebleven helaas. Ik snap niet zo goed hoe dit komt...



            Als mensen een idee hebben hoor ik dat graag!

            Hier wat close ups van Moeders:











            Ze doet het goed alleen ze heeft groeiproblemen...









            I will keep you posted!

            Comment


              #7
              Re: 2x Critical Autoflower (Kera Seeds)

              Even een snelle update met wat foto's!

              Moeders begint lekker te ruiken!









              De kleintjes doen het heel goed en zijn al groter dan moeders toen ze zo oud was!





              I will keep you posted!

              Comment


                #8
                Re: 2x Critical Autoflower (Kera Seeds)

                Mooie foto's van die trichomen!

                Je plantje zo vastbinden is trouwens helemaal niet nodig. Wanneer je over gaat potten gewoon goed ingraven en de plant zichzelf overeind laten houden. Wordt ie lekker sterk van
                Terminate the hate and spread the positive

                Comment


                  #9
                  Re: 2x Critical Autoflower (Kera Seeds)

                  Yoo!

                  Tnkx SpaceMountaineer!

                  Ik heb de twee kleintjes net verpot en ze staan er inderdaad stevig in! Heb ze iets dieper geplant dan dat ze in de redcups stonden.







                  Moeders is lekker aan het bloeien en gaat de goede kant op!

                  a

                  Ze zit nu in week 8 sinds ze boven de grond is. Er stond op de website van Kera Seeds dat ze na 8 tot 9 weken klaar zou zijn om te oogsten.

                  Wat denken jullie aan de hand van deze close ups?







                  Ik hoor graag jullie mening!

                  JAH!!

                  Comment


                    #10
                    Re: 2x Critical Autoflower (Kera Seeds)

                    Yoo!

                    Moeders zit nu in week 9! Wat denken jullie? Is ze al klaar voor het oogsten?













                    Kleintjes worden groot. Ik heb nummer 1 getopt en nummer 2 gefimmed.

                    Wil graag het verschil zien!

                    Nummer 1 is groot en is hard aan het werk om de topping vol te benutten!





                    Nummer 2 is iets kleiner maar ook zijn energie aan het gebruiken om een sterke plant te worden!





                    Je ziet gelijk het verschil van toppen en fimmen! Heel tof om te zien.

                    Even een vergelijking van grootte:





                    Ik hoor graag van jullie!

                    JAH!!

                    Comment


                      #11
                      Re: 2x Critical Autoflower (Kera Seeds)

                      Yoo!

                      Moeders is geoogst!
                      Ik dacht al dat ik er niet zoveel vanaf zou halen. En niets bleek minder waar:











                      Maar het is voor eigen gebruik dus ik ben blij met alles waar ik mijn handen aan kan krijgen.

                      Daarnaast gaan de inmiddels niet meer kleintjes heel goed.

                      Het is kut weer en ze blijven een beetje steken zo zonder zon. Maar ik heb niks te klagen!

                      1 van de 2 aan de rechter kant:



                      Ik ben bezig 3 nieuwe zaadjes te ontkiemen en die gaan hopelijk morgen de verse grond in. En dan is het hopen op mooier weer!



                      JAH!!

                      Comment


                        #12
                        Re: 2x Critical Autoflower (Kera Seeds)

                        Ik denk dat je ongeveer een maand te vroeg geoogst hebt.
                        Bijna alle wietplanten hebben wel een week of 8 bloei nodig, ook auto's.
                        Deze bloeide net een week of drie! Dat is zeker te kort.
                        Je telt de bloeiweken vanaf er echt bloei is.
                        Dingen die een verkoper je vertelt, zoals "8 weken van zaad tot oogst" bijvoorbeeld, zijn uit de duim gezogen.
                        Ik vermoed dat je er weinig effect van zult ondervinden, of je tolerantie moet nog erg laag zijn, dan wordt je misschien wat licht in je hoofd er van.
                        Je hebt in ieder geval een eerste oogst.
                        Hopelijk kun je de rest wat langer laten staan, dan zul je het verschil merken
                        Succes.
                        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                        Comment


                          #13
                          Re: 2x Critical Autoflower (Kera Seeds)

                          Bedankt voor je reactie!

                          Super om te weten. Stom! Maar we gaan het gewoon proberen. Ik ga de rest lekker laten staan!

                          Er komen 3 nieuwe planten aan. Dus dat moet wel goed komen!


                          Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

                          Comment

                          Bezig...
                          X