Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wanneer oogsten?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Wanneer oogsten?

    Korting op 420shop
    Yoo, ik heb mijn plantje even flink kaal geplukt de een zegt dat het kan de ander zegt beter niet maarja ze doet het nog gewoon dus het zit mij wel goed alleen ik heb even wat hulp nodig bij wanneer ik haar moet oogsten iemand enig idee van hoe lang ze nog moet?IMG_20160812_131504[1].jpgIMG_20160812_131522[1].jpgIMG_20160812_131553[1].jpgIMG_20160812_131432[1].jpg

    #2
    Re: Wanneer oogsten?

    Wil je dat echt weten of trek je gewoon je eigen plan net als met bladeren verwijderen waardoor je plant gaat stil staan.
    Juist de bladeren zorgen er voor dat je plant kan bloeien en groeien en jij verwijder die gewoon
    God was never on your side..

    Comment


      #3
      Re: Wanneer oogsten?

      Ja dat was niet zo handig,koop een klein hand microscoopje en check de trichomes op het blad.
      Oogsten wanneer deze troebel zijn



      Verstuurd vanaf mijn CEROS CT9716-W met Tapatalk

      Comment


        #4
        Re: Wanneer oogsten?

        Als je Bladeren wil roken kijk je naar het blad als je Toppen wil roken kijk je naar de trichomen op de top
        God was never on your side..

        Comment


          #5
          Re: Wanneer oogsten?

          waarom wil je zo graag blad roken ? gaat geen zoden aan de dijk zetten ! je wilt bloemen/toppen in je jonko/pijp or what ever
          sigpic
          LED there be light

          Comment


            #6
            Re: Wanneer oogsten?

            Doe maar rustig...

            Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

            Ja doe maar rustig ik probeer gewoon wat zoals ik las op internet, onderste topjes zijn gewoon wat groter geworden wat boeit mij het als dit een fout is leer ik er toch van ik heb er nog 4 staan.

            Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

            Oke bedankt!

            Comment

            Bezig...
            X