Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

3 x autoflower Quick one's (eerste kweekverslagje)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    3 x autoflower Quick one's (eerste kweekverslagje)

    Korting op 420shop
    Hallo,

    dit is mijn eerste kweekverslag online en eerste keer dat ik autoflowers heb gezet. ik weet niet of ik gelijk alle foto's in 1 bericht geplaats krijg maar anders voeg ik ze later toe Ik ben wat later begonnen met de autoflowers (onkiemd op 10-06-2016) volgens de wc papier methode.. en gepot op 12-06-2016, op de 13 de kwamen 2 van de 3 al voorzichtjes boven de aarde uit.zoals hieronder te zien is:
    IMG_20160613_164655.jpg

    zo stonden ze er 8 dagen later al bij :
    IMG_20160621_191944.jpg

    23 juni stonden ze er zo bij en ben ik ze gaan verpotten naar 11 liter potten:
    IMG_20160623_192640.jpg

    4 juli (8 dagen later en in 11 liter potten + ondertussen al canna groei aan het geven en hesi enzymen):
    IMG_20160704_144649.jpg

    hier begon er wat mis te gaan met 1 van de planten en weet tot op heden nog steeds niet wat het is(was toen wel erg heet) ondertussen wel gewoon doorgegaan met bloeien maar niet 100% herstelt, maargoed hij doet het nog
    IMG_20160719_205430.jpg

    En dit zijn ze alle 3 op 13-08-2016:
    IMG_20160813_140446.jpg
    IMG_20160813_141001.jpg IMG_20160813_141117.jpg IMG_20160813_141200.jpg


    misschien wel goed om er ff bij te melden in de groei heb ik canna groei gegeven , toen overgegaan op bloei uiteraard en nu krijgen ze er ook wat pk bij verder gaf ik ze regelmatig hesi enzymen (vooral in het begin eigenlijk) en afentoe nu nog tussendoor om alles goed schoon te houden en gezonde wortelen te behouden en heb aarde met perliet gebruikt...

    morgen zal ik wat duidelijke foto's van de toppen proberen te maken...
    Kort verslagje, omdat ik niet continu foto's heb gemaakt enz... en pas nu met het idee voor een kweekverslagje kwam
    Last edited by Stoner14; 16 August 2016, 22:08.

    #2
    Re: 3 x autoflower Quick one's (eerste kweekverslagje)

    Ik heb ongeveer hetzelfde hier wat foto's van mijn af chocolatecheese


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Last edited by Jointjedraaien; 17 August 2016, 11:07.

    Comment


      #3
      Re: 3 x autoflower Quick one's (eerste kweekverslagje)

      Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
      Last edited by Jointjedraaien; 17 August 2016, 11:07.

      Comment


        #4
        Re: 3 x autoflower Quick one's (eerste kweekverslagje)

        Zoals je ziet heb ik de grootste bladeren er af geknipt dan krijgen je toppen meer volume


        Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

        Comment


          #5
          Re: 3 x autoflower Quick one's (eerste kweekverslagje)

          Heb helemaal geen voeding gebruikt maar moestuinaarde van de gamma


          Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

          Comment


            #6

            Comment


              #7
              Re: 3 x autoflower Quick one's (eerste kweekverslagje)

              Excuse me ik heb deze ap nog maar net was niet mijn bedoeling om iemand z'n topic te spammen what ever that is


              Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

              Comment


                #8
                Re: 3 x autoflower Quick one's (eerste kweekverslagje)

                Vertel me hoe het wel werkt aub


                Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

                Comment


                  #9
                  Re: 3 x autoflower Quick one's (eerste kweekverslagje)

                  rechtsboven bij tapatalk kan je een icoontje aanklikken om een nieuw topic te starten.
                  Veel gestelde vragen over het forum

                  JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
                  420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                  Comment


                    #10
                    Re: 3 x autoflower Quick one's (eerste kweekverslagje)

                    Thnx jointjedraaien


                    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

                    Comment


                      #11
                      Re: 3 x autoflower Quick one's (eerste kweekverslagje)

                      vandaag 9 weken oud hoe lang denken jullie dat ze nog moeten de een ligt wat voor op de ander...
                      hier wat fototjes ik heb foto's uit verschillende hoeken gemaakt hoop dat ze duidelijk genoeg zijn hoor graag wat advies..
                      heb viavia gehoord dat m'n buren aan het klagen zijn over de grotere planten dus hoop dat ik deze nog zowiezo op tijd veilig kan stellen...

                      De grootste:
                      IMG_20160817_140805.jpg IMG_20160817_140731.jpg IMG_20160817_140821.jpg en hier de top van bovenaf genomen: IMG_20160817_101917.jpg

                      De middelste ( dat was die met de rare bladeren)
                      IMG_20160817_142328.jpg IMG_20160817_142342.jpg IMG_20160817_142428.jpg

                      De kleinste (en kaalste) deze heeft maar kleine, ietwat rare topjes maar ik ben blij met alles :
                      IMG_20160817_140618.jpg IMG_20160817_140638.jpg IMG_20160817_140656.jpg

                      Comment


                        #12
                        Re: 3 x autoflower Quick one's (eerste kweekverslagje)

                        Als je net PK gegeven hebt kun je de komende 2 weken niet oogsten eigenlijk.
                        Als je binnenkort (komende 2 weken) wil oogsten mag je rap stoppen met voeding geven anders heb je straks hoestwiet.
                        Alleen flink water geven.

                        Als je een loepje pakt, of een microscoopje of vergrootglas ofzo, dan kun je proberen de trichomen te bekijken, dan weet je exact waar je zit
                        Van een foto is het nattevingerwerk.

                        Als het kan, spreek je buren er even over aan met excuses of zeg dat je ze binnenkort weghaalt ofzo.
                        Je wil niet dat ze straks de telefoon gaan pakken ..
                        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                        Comment


                          #13
                          Re: 3 x autoflower Quick one's (eerste kweekverslagje)

                          Ze zien er wel leuk uit!
                          Probeer je eens in te leven in het plantje!

                          - THC - Enjoy Events - The Sativa Joint -

                          Comment


                            #14
                            Re: 3 x autoflower Quick one's (eerste kweekverslagje)

                            Ik ben je advies aan het opvolgen komt helemaal goed thx

                            Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                            Thx blowa ook volgend jaar ga ik met autoflowers aan de slag en QnQ wat betreft de buren (zijn niet de directe buren maar die ernaast) ik kan beter niet aan de deur gaan want dan geef ik juist toe dat er wat staat en dan belt ze net, ik zie het wel als het is kan ik haar tog niet tegenhouden

                            Comment

                            Bezig...
                            X