Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hoelang nog ? denken jullie ..

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Hoelang nog ? denken jullie ..

Heb op zolder nog een druppel systeempje liggen .. van mijn binnen kweek 3j geleden ..ga die gebruiken enkel..dacht ik dat voedingswater niet zo lang goed blijft ..heeft iemand daar een antwoord op ?.. grts subby

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk

Comment

Ik heb ook wel eens een week wat minder te eten. Daar ga je niet dood van. Van een week niet drinken wel. Das bij planten net zo.

Comment

Dan maar beter water, beter iets dan niets als je geen risico wilt lopen.anders bloei he.zijn al aan het kietelen.dus wat jou het verstandigst lijkt.alleen kijk uit met voeding en water.en nu gezien het weer volgende week nog oké maar daarna???????.
        Teveel is killing.

grtz Vapo

Comment

Het gaat toch over 1 week? of langer?. Nu 1 week water zal ze goed doen.

Comment

10dagen Ist plan tot nu toe en wat bedoel je met teveel is killing ?..plantjes staan droog en warm in tentje als ik weg ben 😎 grts subby

Comment

ALs het warm is dan verdampen ze veel dus drinken ze veel. Ga je dan voeden slurpt zoon plant 5 lieter voedingswter op en verbrand. Daarnaast kan ee plant slechter drinken in zoutwater. Dus als warm is , niet voeden of voeding helft omlaag.

Comment

Oei men 2 teven😀 kunnen der dan goed tegen. krijgen nu al 3 weken volledig hoeveelheid voeding ..en drinken 2a3liter per dag...ze lusten het graag precies zelfs de 1ne plant is veel lichter van kleur al de andere ..wat ik persoonlijk raar vind? Grts subby

Comment

Ik lijk ook best wel op me broer maar toch ben ik geen tweeling. Uit zaad heb je een individu. De een is dik de ander dun die is lang en zie is kort hij is schef en die hat ze hangen. Kijk daar heb je Jansen , en ook Slangen.

Comment

Daar heb je een punt 🙄

Comment

Hoelang nog ? denken jullie ..

Gardena heeft zo'n vakantie watergeef systeem. Die kun je foppen. Normaal geeft hij 1X per dag een gift van max 60ml. Maar als je de stekker in het stopcontact doet, gaat hij 1 minuut spoelen met 100ml met de grootste verdeler ertussen. Mijn planten hebben allemaal twee uitgangen in gebruik en krijgen dus 200ml per gift. Dus als je er een tijdklok tussenzet kun je bijv. 3X per dag een gift water geven. Werkt perfect! Ik ben vaak een week van huis op deze manier.
                      Kostte iets van €100 bij het tuincentrum.

Let wel op dat je het watervat lager zet dan de uitloop. Anders loopt ie leeg[emoji23]
                      Last edited by Ronthebudman; 13th September 2016, 23:15.

Comment

Ik denk nog een jaar of 20 en dan is het wel gedaan met de mensheid

Comment

Footer Left Ad

Collapse
                        Bezig...
                        X