Eerste buitenkweek

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • scrapy
    Retired
    • May 2008
    • 107

    #16
    Re: Eerste buitenkweek

    Ziet er netjes uit hoor !!
    Ze hebben nog een maandje te groeien dus komt echt wel goed !!

    grtz

    Comment

    • Jekyll
      Retired
      • May 2008
      • 8

      #17
      Re: Eerste buitenkweek

      Hier nog een laatste foto-update Ik heb eigenlijk geen idee wanneer ik moet beginnen met oogsten, wellicht dat jullie mij aan de hand van de foto's wijzer kunnen maken.

      Nummer 1

      Nummer 1 hoofdtop

      Nummer 2

      Close-up toppen

      Nogmaals nummer 2

      Nummer 3

      Nogmaals

      Close-up nummer 3

      Nummer 4 in volle grond, dit was dat plantje wat wel heel erg achterbleef

      Ingezoomd

      Nummer 5

      Nummer 5 hoofdtop

      Overigens zijn veel bladeren geel bij de plantjes wat in cementkuipen staan, bij die 2 in de volle grond juist niet. Een voedingstekort misschien?

      Brand maar los met met kritiek, advies etc..

      Comment

      • DaTom-p
        Wicked Stoner
        MemberLucky Member
        • Jul 2008
        • 209

        #18
        Re: Eerste buitenkweek

        Die kleine is wel erg gegroeid! Knap gedaan.
        Met oogsten zal je toch nog een paar weekjes moeten wachten.
        De toppen zijn er al maar ze moeten nog flink aandikken!

        Ziet er voor goed uit! Keep it up!

        Grtzzz
        Take a look at my Ice-Cold-Killers!

        Comment

        • Smokey
          Ultra Grower
          MemberLucky Member
          • Oct 2007
          • 2488

          #19
          Re: Eerste buitenkweek

          Ze kunnen volgens mij ook nog ff, hoelang staan ze nu al?
          Gebruik a u b de zoekfunctie eens, daardoor vind je al heel wat .


          Oorspronkelijk geplaatst door Smokey
          Probeer te kijken naar je trichomes/kristallen, wanneer deze Milky(wit laagje) naar amber gaan moet je oogsten.

          Helder = Nog niet oogsten, nu oogsten zal je opbrengst zwaar verminderen!
          Milky= Meer high gevoel
          Miky/Amber= een mix
          Amber= Meer stoned achtig gevoel (Hangt natuurlijk ook af, Sativa Indica enz)

          Als je TE lang wacht is je plant over haar toppunt, dan is de kwaliteit van het eindproduct niet wat het geweest heeft kunnen zijn.


          Milky


          Amber

          Comment

          • laurens_enzu
            T.H.C. Master
            • May 2008
            • 512

            #20
            Re: Eerste buitenkweek

            zien er goed uit!
            houden zo!!
            grtz

            Comment

            • Methos
              Bong Master
              MemberLucky Member
              • Apr 2008
              • 322

              #21
              Re: Eerste buitenkweek

              kijken naar de trichromes doe je dus beter met een microscoop
              >>> LR2 mini-kweekje<<<

              Comment

              • leo
                Retired
                • May 2008
                • 659

                #22
                Re: Eerste buitenkweek

                dat word een mooie

                Comment

                • B-low
                  Retired
                  • Sep 2008
                  • 44

                  #23
                  Re: Eerste buitenkweek

                  Ziet er goed uit, houden zo

                  B

                  Peace

                  Comment

                  Bezig...