Dit is mijn binnenkweekje.

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Robba
    Senior Grower
    MemberLucky Member
    • May 2008
    • 809

    #31
    Re: Dit is mijn binnenkweekje.

    Heb me binnenplant ook maar naar buiten gedaan binnen gaat ze het niet redden denk ik.

    Grtz .

    Comment

    • darkiess
      Retired
      • May 2008
      • 1645

      #32
      Re: Dit is mijn binnenkweekje.

      waarom zou ze het binnen niet moeten redden ??

      Comment

      • Robba
        Senior Grower
        MemberLucky Member
        • May 2008
        • 809

        #33
        Re: Dit is mijn binnenkweekje.

        Heb al van alles geprobeerd nu staat ze in het zonnetje en ze trekt helemaal bij
        Ik denk dat ze te weinig licht heb gehad.

        Grtz.

        Comment

        • darkiess
          Retired
          • May 2008
          • 1645

          #34
          Re: Dit is mijn binnenkweekje.

          maar wat voor licht gebruik je dan ???

          Comment

          • Robba
            Senior Grower
            MemberLucky Member
            • May 2008
            • 809

            #35
            Re: Dit is mijn binnenkweekje.

            Geen , was een probeerseltje ging heel goed in het begin .
            Maar de laatste weken ging het niet lekker.
            Nou heb ik ze vanmorgen buiten neer gezet en ze komt weer helemaal bij
            Ik had 3 stekjes gehad en heb met allemaal wat anders geprobeerd , maar binnen zonder hulpmiddelen lukt dus in ieder geval niet.

            Zo leer je tenminste iets .

            GRTZ.

            Comment

            • darkiess
              Retired
              • May 2008
              • 1645

              #36
              Re: Dit is mijn binnenkweekje.

              jaaa okee je kan een plantje voor je kozijn zetten
              buiten ken ook wel maar ik denk dat dan de topic ff naar het buiten kweekverslag ff verplaatst moet worden

              Comment

              • Robba
                Senior Grower
                MemberLucky Member
                • May 2008
                • 809

                #37
                Re: Dit is mijn binnenkweekje.

                Ja zal best wel , ik was binnen begonnen in ieder geval

                Comment

                • Robba
                  Senior Grower
                  MemberLucky Member
                  • May 2008
                  • 809

                  #38
                  Re: Dit is mijn binnenkweekje.

                  Het lijkt er op dat ze het buiten beter naar haar zin heb

                  Grtz

                  Comment

                  • bobo
                    Cronic Grower
                    • Oct 2007
                    • 3103

                    #39
                    Re: Dit is mijn binnenkweekje.

                    Het zonneke doet haar best de laatste dagen, je planten genieten ervan. Laat ze maar lekker buiten staan nu.
                    Onthoud dat glas of plastic 30% van het bruikbare licht tegenhoudt . Glas van serres is van een ander type en houdt zowat 20% tegen.

                    Grtz

                    Comment

                    • yrrab
                      Wicked Stoner
                      • May 2008
                      • 200

                      #40
                      Re: Dit is mijn binnenkweekje.

                      deze week is een mooie week om ze lekker buiten te zetten
                      flink wat zon en een goeie tem. alleen s'nacht wel een stuk kouder :o
                      miss dan naar binnen halen of niet ze kunnen best wel wat hebben toch

                      Comment

                      • Robba
                        Senior Grower
                        MemberLucky Member
                        • May 2008
                        • 809

                        #41
                        Re: Dit is mijn binnenkweekje.

                        Ze heb het moeilijk wil niet echt meer groeien.
                        Maar ik geef de moed niet op.
                        Last edited by Robba; 28 November 2008, 19:14.

                        Comment

                        Bezig...