Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

eerste kweek: geknakt en geoogst

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #46
    Re: eerste kweek.

    nog foto's
    Attached Files

    Comment


      #47
      Re: eerste kweek.

      Oorspronkelijk geplaatst door laurens_enzu
      De voeding die ik ze later zal moeten geven, moet dat speciaal cannabisvoeding zijn of mag het ook gewone voeding van een tuincentrum zijn?
      Ik lees dat je compost, aarde, koeiemest gemengd heb, normaal zou dit moeten volstaan in die emers (ik schat zo'n 8 weken voeding ter beschikking). Daarna ga je best met een bloeivoeding verder, zijn te verkrijgen in de tuinhandel (voeding voor bloeiende planten). Maar het beste ben je af met specifieke cannabis voeding.

      Grtz

      Comment


        #48
        Re: eerste kweek.

        oke merci.
        heb hier thuis nog wel voeding voor bloeiende orchidees staan maar misschien heeft men vader er alles van gebruikt tege dan.
        ga nog zien of ik dan geld heb want met die vakantie vliegt het geld echt de deur uit
        grtz

        Comment


          #49
          Re: eerste kweek.

          heb vndg nog 2 plantjes getopt.
          wat wel grappig is is dat ik van een stukje dat overbleef na het toppen heb ik met het onderste in de grond gestoken en het is nog altijd mooi van kleur en verwelkt niet.
          zou het kunnen dat dit een nieuw plantje gaat worden stekje ofzo?
          zou wel vet zijn dan zet ik deze onder 12/12 uur cyclus en weet ik direct of het vrouwtje of mannetje is:d
          ik ga ff eens probere met myalbum dus het kan zijn dat het niet lukt
          het "stekje" is precies hellemaal geel maar komt door de gsm snap niet waarom hij het zo geel maakt:d
          grtz
          [url]http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-R7A4D7KU.jpg[url]

          Comment


            #50
            Re: eerste kweek.

            oke lukt me nog niet echt met myalbum.
            kan iemand me het mischien eens uitleggen? alvast bedankt.
            Attached Files

            Comment


              #51
              Re: eerste kweek.

              Oorspronkelijk geplaatst door laurens_enzu
              zou het kunnen dat dit een nieuw plantje gaat worden stekje ofzo?
              Weinig kans in, zou het wel willen voor je .

              Grtz

              Comment


                #52
                Re: eerste kweek.

                ik denk dat het me lukt:d

                Comment


                  #53
                  Re: eerste kweek.

                  ja dacht ook al dat het niet zou lukken.
                  als ik die uitleg lees van hoe je stekjes maakt ziet het me er erg moeilijk uit.

                  Comment


                    #54
                    Re: eerste kweek.

                    ziet er goed uit deze fotokes
                    en bij http://www.mijnalbum.nl een account aan maken daar dan een album aan maken met je foto's
                    dan[img]en%20hier%20de%20link%20tussen%20die%20mijnalbum%2 0geeft[/img] en klaar is kees
                    kijk maar of het lukt

                    Comment


                      #55
                      Re: eerste kweek.

                      dus je moet toch eerst die foto op mijn album zetten dan daar de foto opene en die link tussen zetten.?
                      merci voor de hulp

                      Comment


                        #56
                        Re: eerste kweek.

                        ok suc6

                        Comment


                          #57
                          Re: eerste kweek.

                          Oke mensen hier gaan we dan om een update te schrijven hopelijk doet straks men gsm een beetje normaal zodat er ook wat foto's bij kunnen
                          om te beginnen met het goede nieuws: men 5 plantjes leven nog altijd en doen het nog altijd uitstekend.
                          vervolgens nog goed nieuws want ik heb geen slecht ik ging net kijken naar de plantjes voor foto's en wa zag ik bij 2 plantjes dat ze hun geslacht beginnen te laten zien!! het is nog zeer onduidelijk omdat het zo klein is en ben niet zeker of het nu een zakje met haartjes is of de bolletjes. het kan ook zijn al bij de 2 in volle grond het bena gaan laten zien maar dit is nog te vroeg.

                          1tje blijft nog altijd wat achter en de stam wilt niet echt dikker worden maar dat zal wel verbeteren hoop ik.
                          er staan zoals jullie al hebben kunnen lezen 2plantjes in de volle grond waarvan 1 het fantastisch doet en de ander wat traag groeit door te weinig direct zonlicht. voor mij geen probleem zolang er maar weed afkomt
                          heb ook nog altijd last van die zwarte vliegjes en kleine zwarte stipjes weet niet wat het is.. dacht bladluize maar ze blijven maar terug komen.. je kan ze zien op 1 van de foto's.
                          ik ga direct de foto's uploaden eerst op myalbum zetten.
                          grtz

                          Comment


                            #58
                            Re: eerste kweek.

                            Zo is het bij mij ook begonnen!

                            Zie:
                            black-jack-2008-t776-50.html


                            Die beesten leggen eieren op uw plant, die sap uit uw bladeren zuigen en er een honingachtige brij van achterlaten.
                            Daardoor trok ik mieren aan, want die voeden zich er ook op en die beschermen daardoor de diertjes tegen andere predatoren.

                            Verdelgen dus.

                            Comment


                              #59
                              Re: eerste kweek.

                              srry ik heb de foto's spijtig gng wat te groot erop gezet komen er direct kleiner trg op
                              leffe bedankt!!
                              het zijn juist dezelfde beestjes en het zijn echt kutdieren (sorry voor het taalgebruik)
                              moet ik gewoon elke dag blijven bespuiten?
                              grtz

                              Comment


                                #60
                                Re: eerste kweek.

                                eerst de 2 plantjes in de grond.
                                uiteindelijk nog eens onderzocht op geslacht maar vindt niks.
                                grootste plantje:



                                kleiner plantje in volle grond:


                                de 3 plantjes in de potten.
                                hier wel denk ik tekenen van geslacht. (de rode kringetjes zijn waar ik denk het geslacht toont. denk zelf vrouwelijk)




                                zwakste plantje:


                                close-up:


                                ik hoop dat het nu lukt en comments altijd welkom
                                grtz

                                Comment

                                Bezig...
                                X