2 Misty's

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • bobo
    Cronic Grower
    • Oct 2007
    • 3103

    #1

    2 Misty's

    Korting op 420shop
    Twee misty's in potten van 4 liter stonden drie weken in bloei binnen en lieten het vrouwelijke geslacht zien. Na deze kweekjes wil ik een stek kweekje doen in men tent. Daarom drie dagen terug beslist om ze in de 60 liter potten over te planten en buiten te plaatsen. éen heeft ondertussen een slakken aanval overleeft en voor het moment staan ze binnen achter de venster tot het mooie weer er is.

    Bedoeling:

    Weer de groei er laten inkomen zal zo een 14 tal dagen duren ( als het weer wat mooier word ) en binnen een maand er klonen van te nemen om men tentje op te vullen, Eénmalig en daarna mogen ze bloeien. Heb ze uitgetopt. Ze hebben als medium 50% batmix en 50% cocos kwestie van de batmix wat luchtiger te maken. Dus zit wel ff goed in die potmaat met de voeding.

    Fotos volgen later. (camera is defect en duurt max 21 dagen eer ik hem terug heb, ga af en toe men zus haar camera kunnen gebruiken voorlopig)

    Grtz
  • Guest's Avatar

    #2
    Re: 2 Misty's

    Succes ermee bobo!
    Gij gaat da goe doen, dat weet iedereen nu al

    Comment

    • bobo
      Cronic Grower
      • Oct 2007
      • 3103

      #3
      Re: 2 Misty's

      Hier de fotos, zus is langs geweest met camera .

      Misty 1





      Misty 2

      Zoals je ziet heeft deze al zowat elk beestje op bezoek gehad op drie dagen tijd .





      Nu hopen op mooi weer, ze staan voorlopig binnen en dat zal heel het weekend zo blijven denk ik.

      Grtz

      Comment

      • scrapy
        Retired
        • May 2008
        • 107

        #4
        Re: 2 Misty's

        Ze zien er netjes bobo dit weekend wordt het mooi weer toch, kan je ze beter buiten laten?

        grtjes

        Comment

        • bobo
          Cronic Grower
          • Oct 2007
          • 3103

          #5
          Re: 2 Misty's

          Ik ga nog zien wat ik ga doen, we vertrekken naar werchter classic http://www.twclassic.be/2008/index.asp morgen namiddag en kom pas zondagavond thuis, dus heb ik wat minder controle. Maar ga zien wat het weer morgenmiddag van plan is .

          Morgenmiddag dus zuipen, smoren tot zondag in de vroege vooravond . Even ontspannen .

          Grtz

          Comment

          • Robba
            Senior Grower
            MemberLucky Member
            • May 2008
            • 809

            #6
            Re: 2 Misty's

            Whehehe veel plezier man , in me jeugd daar nog wel is geweest .
            Maar dat trek ik niet meer

            Grtz.

            Comment

            • bobo
              Cronic Grower
              • Oct 2007
              • 3103

              #7
              Re: 2 Misty's

              In je jeugd, je bent in de fleur van je laven man 39. Het leven begint pas bij 40 .

              Grtz

              Comment

              • Robba
                Senior Grower
                MemberLucky Member
                • May 2008
                • 809

                #8
                Re: 2 Misty's

                Wacht maar af Bobo je 5 zwaarste jaren komen er aan

                Grtz.

                Comment

                • janjaap
                  Retired
                  • May 2008
                  • 216

                  #9
                  Re: 2 Misty's

                  zien er goed uit , mooie plantjes , ik heb ook 2 misty's maar die zijn breder ipv hoger , wat is de verklaring dat
                  somige planten meer strechtchen dan andere ?

                  Comment

                  • bobo
                    Cronic Grower
                    • Oct 2007
                    • 3103

                    #10
                    Re: 2 Misty's

                    Beetje minder licht gehad in het begin daarom strechtchen ze wat.

                    Grtz

                    Comment

                    • janjaap
                      Retired
                      • May 2008
                      • 216

                      #11
                      Re: 2 Misty's

                      mooie heb je trouwens gewoon zaad of feminized ?

                      Comment

                      • bobo
                        Cronic Grower
                        • Oct 2007
                        • 3103

                        #12
                        Re: 2 Misty's

                        Regulier zaad altijd, veel minder kans op hermafrodieten.

                        Grtz

                        Comment

                        • Skytje
                          Chronic Stoner
                          MemberLucky Member
                          • May 2008
                          • 171

                          #13
                          Re: 2 Misty's

                          Mooie plantjes ..wat betekend dat woord =hermafrodieten.?

                          grtz sky
                          Keep it Green

                          Comment

                          • Smokey
                            Ultra Grower
                            MemberLucky Member
                            • Oct 2007
                            • 2488

                            #14
                            Re: 2 Misty's

                            Een organisme heet hermafrodiet als deze zowel de mannelijke als de vrouwelijke geslachtsorganen heeft, m.a.w. tweeslachtig is.

                            Dus het plantje is zowel mannelijk als vrouwlijk, het kan dus zijn eigen bestuiven om zo te overleven.


                            Peace

                            Comment

                            • Skytje
                              Chronic Stoner
                              MemberLucky Member
                              • May 2008
                              • 171

                              #15
                              Re: 2 Misty's

                              Dus als ik het goed begrijp...ik heb 3 feminized plantjes,kan het gebeuren dat ze zichzelf
                              bestuifd...en dat zo zaadjes begint te maken.
                              Ben ik juist?

                              grtz
                              Keep it Green

                              Comment

                              Bezig...