2 Misty's

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Smokey
    Ultra Grower
    MemberLucky Member
    • Oct 2007
    • 2488

    #46
    Re: 2 Misty's

    Ziet er goed uit bobo, zoals gewoonlijk .

    Spijtig van de stam maarja, is ook bij een paar andere leden gebeurt.
    Al een geluk staat die van mij tussen 4 muren

    Ik volg je,

    Peace

    Comment

    • DaTom-p
      Wicked Stoner
      MemberLucky Member
      • Jul 2008
      • 209

      #47
      Re: 2 Misty's

      Het is hier in Belgie inderdaad een kut-weer voor buitenplanten
      Al die stormen met die heftige wind!!!
      (Ook de reden van mijn binnenkweek )

      Maar Cannabis is en blijft ''onkruid'' dus het kan wel tegen een stootje

      Ziet er voor de rest top uit Bobo!
      Doe zo voort

      Grtzzzz
      Take a look at my Ice-Cold-Killers!

      Comment

      • FCZ-FCZ
        Retired
        • Sep 2008
        • 18

        #48
        Re: 2 Misty's

        Hele mooie planten, ze gaan toch automatisch bloeien als ze buiten staan?

        Comment

        • Cannab0y

          #49
          Re: 2 Misty's

          Great job Bobo

          Jammer van die hevige windstoten en gespleten stam... Maar ja, we hebben langs een kant nog geluk Al die arme Jamaicanen zullen hun oogst wel voorbij zien schieten met al die tropische stormen ginder

          Greetz

          Comment

          • Guest's Avatar

            #50
            Re: 2 Misty's

            Spijtig van je stam! Maar in uw handen hersteld dat wel.
            Ziet er al aardig mooi uit daar
            Vannacht hebben we hier weer zware windstoten gehad. Ongeloofelijk gewoon hoe de wind door de straten raasde.
            Anyway, ziet er mooi uit bo

            Comment

            • bobo
              Cronic Grower
              • Oct 2007
              • 3103

              #51
              De Misty's worden geplaagd door budrot , dus dit word vroeger oogsten dan voorzien. Al bij al met deze rotzomer heb ik toch nog een buitenwietje dit jaar.













              Grtz

              Comment

              • Smokey
                Ultra Grower
                MemberLucky Member
                • Oct 2007
                • 2488

                #52
                Zozo dat ziet er nice uit Master bobo.
                Spijtig van het rot maar er zijn zo te zien veel mensen die er last van hebben... Op naar de volgende zomer en hopen dat die beter wordt.

                Peace

                Comment

                • bobo
                  Cronic Grower
                  • Oct 2007
                  • 3103

                  #53
                  Al enkele buds met rot .



                  Grtz

                  Comment

                  • beernd
                    Retired
                    • Jul 2008
                    • 135

                    #54
                    hey bobo, klote van die rot man! heb er ook al last van. Hoe zou t komen heb ze onderdak staan.. en nog rot...

                    Comment

                    • leo
                      Retired
                      • May 2008
                      • 659

                      #55
                      mooie toppen bobo alleen jammer van die rot idd.

                      Comment

                      • breezer
                        Retired
                        • Jan 2008
                        • 21

                        #56
                        laat het je smaken!!

                        Comment

                        • Cannab0y

                          #57
                          Wat je hebt, heb je hé Bobo

                          Wel niet al te uitgedikte toppen, of zie ik dat mis? Het ziet er alleszins nog goed uit, ik ben benieuwd of het rokertje je gaat bevallen

                          Moest je geïnteresseerd zijn, heb hier al wat Early Misty droog. Je mag altijd ns komen proeven, for old times sake Vorig jaar vond je'm alleszins lekker

                          Greetz

                          Comment

                          • bobo
                            Cronic Grower
                            • Oct 2007
                            • 3103

                            #58
                            Hou ik in gedachten . Weldra zie je me verschijnen.

                            Grtz

                            Comment

                            Bezig...