Mijn Holland's Hoop buitenkweek

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • KnetterLeip
    Banned
    • May 2008
    • 75

    #1

    Mijn Holland's Hoop buitenkweek

    Korting op 420shop
    Hallo, dit is een kweekverslag van 5 Holland's Hoop planten(regulier zaad).
    Donderdagmiddag heb ik 5 zaadjes in 5 potten gedaan, zonder ze eerst te laten ontkiemen.
    3 Dagen later kwamen de eerste 2 al te voorschijn, de rest volgde al snel.
    Ze staan in potgrond en er staat op: voldoende bemesting voor komende 6 weken.
    Foto's komen eraan.
  • KnetterLeip
    Banned
    • May 2008
    • 75

    #2
    Re: Mijn Holland's Hoop buitenkweek

    Dag 4
    Zaailingen:










    Allemaal bij elkaar:


    Zo dat was alles, er volgen meer foto's.

    Comment

    • Skannabis
      Wicked Stoner
      MemberLucky Member
      • Dec 2007
      • 254

      #3
      Re: Mijn Holland's Hoop buitenkweek

      Succes met je scheutjes
      Wel een kleine opmerking: heb je vanonder in je potjes enkele gaten? Dat het water kan weglopen...

      Grtz
      Skanna

      Comment

      • KnetterLeip
        Banned
        • May 2008
        • 75

        #4
        Re: Mijn Holland's Hoop buitenkweek

        Bedankt en nee, dat heb ik niet, maar ik ga ze binnenkort denk ik weer overpotten.

        Comment

        • Skytje
          Chronic Stoner
          MemberLucky Member
          • May 2008
          • 171

          #5
          Re: Mijn Holland's Hoop buitenkweek

          Veel succes met de jonge vrouwkes :p...


          grtz
          Keep it Green

          Comment

          • yrrab
            Wicked Stoner
            • May 2008
            • 200

            #6
            Re: Mijn Holland's Hoop buitenkweek

            ziet er leuk uit maar zorg ervoor dat ze allemaal even veel zon krijgen
            of staan ze zo dicht bij voor de foto

            Comment

            • Cannab0y

              #7
              Re: Mijn Holland's Hoop buitenkweek

              Yo Knetter, best gaatjes onderin je potten maken zodat het overtollige water weg kan... Het zijn tenslotte geen moerasplanten hé ...

              Voor de rest gaat het wel vrij goed daar, misschien wat laat begonnen maar beter laat dan nooit hé.

              Greetz

              Comment

              • KnetterLeip
                Banned
                • May 2008
                • 75

                #8
                Re: Mijn Holland's Hoop buitenkweek

                @yrrab
                Hoezo moet dat?

                @Cannab0y
                Ja, ik weet niet of me moeder dat op prijs stelt, maar ze zijn ook van steen hè(of een soort steen).

                @Skytje
                Dat is wel te hopen dat het vrouwkes zijn

                Comment

                • yrrab
                  Wicked Stoner
                  • May 2008
                  • 200

                  #9
                  Re: Mijn Holland's Hoop buitenkweek

                  Oorspronkelijk geplaatst door KnetterLeip
                  @yrrab
                  Hoezo moet dat?

                  @Cannab0y
                  Ja, ik weet niet of me moeder dat op prijs stelt, maar ze zijn ook van staan hè(of een soort steen).

                  @Skytje
                  Dat is wel te hopen dat het vrouwkes zijn
                  omdat ik op de foto zag dat er 1 a 2 in de schaduw staan van de andere
                  dus krijgen die minder zon en zullen waarschijnlijk achter blijven op de rest die wel lekker heel de dag in de zon staan

                  Comment

                  • KnetterLeip
                    Banned
                    • May 2008
                    • 75

                    #10
                    Re: Mijn Holland's Hoop buitenkweek

                    Nah, dat komt wel goed hoor

                    Comment

                    • Guest's Avatar

                      #11
                      Re: Mijn Holland's Hoop buitenkweek

                      Hey kneiter,

                      Dat zou ik toch ook niet doen hoor, zo direct die grote potten in.
                      Gaten zijn een MUST onderaan in je pot bij buitenkweek. Als je van huis bent en het regent pijpenstelen dan staan ze daar te verdrinken, terwijl drainage holes/gaten dit vermijden.

                      Plaats je plantjes maar gauw paar schoenmaten kleiner in potjes met regengaten.
                      Dat is voor je eigen goed man, en zeker voor je planten!

                      Succes ermee.

                      Comment

                      • KnetterLeip
                        Banned
                        • May 2008
                        • 75

                        #12
                        Re: Mijn Holland's Hoop buitenkweek

                        Maar die hebben we niet.

                        Comment

                        • Guest's Avatar

                          #13
                          Re: Mijn Holland's Hoop buitenkweek

                          Dan koop je ze toch? :p
                          Nog geen 10 euro en je hebt potten genoeg voor jaren mee door te gaan!

                          Comment

                          • bobo
                            Cronic Grower
                            • Oct 2007
                            • 3103

                            #14
                            Re: Mijn Holland's Hoop buitenkweek

                            In de containers op kerkhoven liggen de potten voor het grijpen. klinkt mischien wat luguber, maar is toch afval dus waarom niet recycleren.

                            Grtz

                            Comment

                            • KnetterLeip
                              Banned
                              • May 2008
                              • 75

                              #15
                              Re: Mijn Holland's Hoop buitenkweek

                              Containers bij kerkhoven?
                              Waarom zouden daar plantenpotten liggen?

                              Comment

                              Bezig...