Dit zijn mijn eerste fotos van mijn eerste guerillakweekje (het is te zeggen, ik heb de plant eigenlijk cadeau gedaan aan een vriend en help een beetje met het verzorgen).
De soort is een MauiWaui x skunk#1 (Nirvana), niet echt geschikt voor ons klimaat vrees ik, maar het is dan ook gewoon om eens te proberen.
We zullen wel zien wat er gebeurt.
internet informatie:
Originele Maui Waui gekruisd met een Nederlandse skunk#1. Deze unieke F1 hybride wordt behoorlijk groot en heeft lange bladeren. De kruising met de Nederlandse skunk zorgt ervoor dat de bloeitijd aanzienlijk korter is. Zij houdt echter wel de identieke tropische smaak. Hawaii x Skunk is een lekker zacht rokertje met een exotisch aroma en een zeer unieke fysieke en geestelijke high! Deze soort kan ook binnen gekweekt worden.
* Plant type: Meest geschikt voor de buitenkweek.
* Plant hoogte: Groot, vooral Sativa.
* Stoned of high: Sativa high, geestelijke buzz.
* THC gehalte: 15-20%.
* Bloeiweken: 7/8.
* Opbrengst: 450 gram (Sea of Green op één m2).
* Oogstmaand: 8/9.
* Moeilijkheidgraad: Gemiddeld.
Dit is voor ik ze in de grond stak.

Dit erna (ineens wa meer in de zon gezet, dervoor stond ze half onder een boom)

Ik heb ze met pot en al in de grond gezet omdat het er nogal vochtig is en om de plant een beetje kleiner te houden (en ook omdat dat gewoon het gemakkelijkste was
). Zoals ge merkt zeg ik "ze", omdat er volgens mij al vrouwelijke voorbloei zichtbaar is in de vorm van groene sprietjes (maar nog geen witte haartjes te zien), ik hoop dat dat klopt. En anders heb ik er binnekort weer wat stuifmeel bij.
peace
De soort is een MauiWaui x skunk#1 (Nirvana), niet echt geschikt voor ons klimaat vrees ik, maar het is dan ook gewoon om eens te proberen.
We zullen wel zien wat er gebeurt.
internet informatie:
Originele Maui Waui gekruisd met een Nederlandse skunk#1. Deze unieke F1 hybride wordt behoorlijk groot en heeft lange bladeren. De kruising met de Nederlandse skunk zorgt ervoor dat de bloeitijd aanzienlijk korter is. Zij houdt echter wel de identieke tropische smaak. Hawaii x Skunk is een lekker zacht rokertje met een exotisch aroma en een zeer unieke fysieke en geestelijke high! Deze soort kan ook binnen gekweekt worden.
* Plant type: Meest geschikt voor de buitenkweek.
* Plant hoogte: Groot, vooral Sativa.
* Stoned of high: Sativa high, geestelijke buzz.
* THC gehalte: 15-20%.
* Bloeiweken: 7/8.
* Opbrengst: 450 gram (Sea of Green op één m2).
* Oogstmaand: 8/9.
* Moeilijkheidgraad: Gemiddeld.
Dit is voor ik ze in de grond stak.

Dit erna (ineens wa meer in de zon gezet, dervoor stond ze half onder een boom)

Ik heb ze met pot en al in de grond gezet omdat het er nogal vochtig is en om de plant een beetje kleiner te houden (en ook omdat dat gewoon het gemakkelijkste was
peace

Comment