Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ganjarilla's en Zion's Nirvana Swiss Miss geurilla (X5)

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Ganjarilla's en Zion's Nirvana Swiss Miss geurilla (X5)

    nee hoor hehe een vrouwtje, mooi getopt trouwens en dat voor eerste kweek
    wel spijtig dat ik niet vroeger geplant heb. Ik heb ontdekt dat swiss miss echt wel een goede soort is voor buitenkweek in belgie. Hij kan goed tege lage temperaturen en veel water. Hij staat dus nu 1 maand en 1 week buiten en is 40 cm schat ik. Geen enkel paarse stengel of teken van stress, dat verwondert mij, als je mijn en zion's 3* early durban flying dutchmen ziet. => Hopelijk morgen een foto^^ ( ik concentreer men dan ook alleen op die ene plant van 40 cm, de rest is allemaal verloren )

    Comment


      #17
      Re: Ganjarilla's en Zion's Nirvana Swiss Miss geurilla (X5)

      Spijtig van de rest maarja, blij zijn met wat je hebt

      Ben benieuwt naar de fotos,

      peace

      Comment


        #18
        Re: Ganjarilla's en Zion's Nirvana Swiss Miss geurilla (X5)

        eindelijk foto's van onze mooie swiss miss
        hopelijk is het duidelijk genoeg
        [attachment=2:28j8g5dr]Afbeelding 001.jpg[/attachment:28j8g5dr]
        [attachment=1:28j8g5dr]Afbeelding 002.jpg[/attachment:28j8g5dr]
        [attachment=0:28j8g5dr]Afbeelding 003.jpg[/attachment:28j8g5dr]
        er was trouwens ook een spin,die 3 bladeren aan elkaar gebonden had met haar nest
        maar heb ze laten zitten,dacht mmm misschien komt ze nog van pas, of is dit slecht?
        Attached Files

        Comment


          #19
          Re: Ganjarilla's en Zion's Nirvana Swiss Miss geurilla (X5)

          mooi plantje jammer dat je zo laat begonnen bent de bloei zal wel niet meer lang op zich laten wachten.mzzl

          Comment


            #20
            Re: Ganjarilla's en Zion's Nirvana Swiss Miss geurilla (X5)

            Je hebt er goed aan gedaan om die spin te laten zitten. Je plant gaat er geen last van ondervinden en lastige beesten wacht een nog lastiger lot in het spinnenweb

            Idd, jammer dat je zo laat begonnen bent, het plantje lijkt me vrij klein. Mooi, maar klein

            Greetz

            Comment


              #21
              Re: Ganjarilla's en Zion's Nirvana Swiss Miss geurilla (X5)

              ik weet het , is niet erg. want deze plant, en de andere die helaas waren vernietigt,waren zou je kunnen zeggen, experimenten. Aangezien het dit jaar onze eerste buitenkweek is, ging ik met swiss miss van alles uit proberen. Zoals toppen, bemesten en sommige biologische producten. Heb er wel al veel van geleerd^^

              Onze echte kweek zijn de 3 early durbans, zie ganjarilla en zions early durban hier op het forum. Vandaag zou de tuinman normaal ook daarvan foto's maken.

              Comment


                #22
                Re: Ganjarilla's en Zion's Nirvana Swiss Miss geurilla (X5)

                lekker lekker toch!!
                heerlijk zo buiten, dat moet ik toch eens proberen(proberen tegen te komen is ook niet gek, hehhe..

                Comment


                  #23
                  Re: Ganjarilla's en Zion's Nirvana Swiss Miss geurilla (X5)

                  slecht nieuws,de overblijvende plant is nog onbekend maar de andere was duidelijk mannelijk.Deze staat nog op zijn plaats maar wat kan er nog mee doen? De andere zullen we moeten afwachten aangezien deze nog niet aant het bloeien is.

                  Comment


                    #24
                    Re: Ganjarilla's en Zion's Nirvana Swiss Miss geurilla (X5)

                    Je kan er het stuifmeel van opvangen maar buiten dat ben je er niet echt veel mee...

                    Als hij dicht in de buurt van je vrouwtje staat, wegdoen die handel! Tenzij je zaadjes wilt voor volgend jaar...

                    Greetz

                    Comment

                    Bezig...
                    X