Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

hopelijk te redden buiten kweekie (PP)

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Re: hopelijk te redden buiten kweekie (PP)

    he ceristo,naar mijn mening:plaats de planden in 40 liter bakken (speci kuub van de bouw bijvoorbeeld)
    koop batmix bij de growshop(batmix is een soort potgrond)koop iets bij de growshop om de wortels van de plant te versterken,als de plant zich naar 1 a 2 weken beter ontwikkeld zal ik beginnen met het toediennen van groei/bloei voedding,en als ik jou was zou ik de planten dag en nacht buiten laten staan.denk er maar eens rustig over na.
    groet PPLANTJE
    ik ben niet verantwoordelijk voor uw interpretatie.

    Comment


      #32
      Re: hopelijk te redden buiten kweekie (PP)

      Hallo mensen tis alweer tijdje geleden sinds de laatste update dus hier zijn paar foto's ^^
      Alleen volgens mij zijn het geen pp plantjes aangezien er bij 1 plant der haartjes paars worden 0_0 voor de rest zijn er 2 die nog redelijk groeien en de andere 3 zijn een beetjuh hopeloos.
      Attached Files

      Comment


        #33
        Re: hopelijk te redden buiten kweekie (PP)

        Oorspronkelijk geplaatst door Ceristo
        Hallo mensen tis alweer tijdje geleden sinds de laatste update dus hier zijn paar foto's ^^
        Alleen volgens mij zijn het geen pp plantjes aangezien er bij 1 plant der haartjes paars worden 0_0 voor de rest zijn er 2 die nog redelijk groeien en de andere 3 zijn een beetjuh hopeloos.




        ze zien er goed uit op de foto die 2 ga zo door
        Schutto In tha house

        Comment


          #34
          Re: hopelijk te redden buiten kweekie (PP)

          Kan ook een paars pheno zijn van de pp .
          Is die foto na een regenbui getrokken?

          peace

          Comment


            #35
            Re: hopelijk te redden buiten kweekie (PP)

            hehe naja paarse pheno it is
            en ja die foto's zijn na een regenbui getrokken.

            grtz Ceristo

            Comment


              #36
              Re: hopelijk te redden buiten kweekie (PP)

              hallo mensen, ik heb hier weer een updatejuh.
              Zoals jullie wel kunnen zien zijn er 2 van de 5 planten die nog echt willen groeien de andere 3 hebben weinig wortel ontwikkeling en weinig nieuw blad vorming beetje jammer maarja tis niet anders. Ik ben vanaf gister weer begonnen met een beetje voeding een mix van groei en bloei voeding allebij 2ml op 1ltr.


              De paarse pheno (helemaal links in overzicht)begint al goed te ruiken lekker fris wiet geurtjuh, maar die plant ontwikeld zich haast niet meer en zal niet veel groter worden. En dat terwijl de 2e plantjuh van rechts ook in de bloei staat en toch nog flink groeit in lengte en zijscheuten.
              En nu de laatste over gebleven plant de 2e van links die plant is hopieloos voor het overpotten had die plant haast geen wortel aangemaakt en groeit eigenlijk niet en dat terwijl die nieteens in de bloei staat. Die 2 andere plantjes die je ziet staan heb mijn overbuurjongen gekregen van maatje van me en staan ff buiten tot hij z'n kast af heeft (nog een vraagie daarover is het slecht voor de plant om als ie een weekie buiten staat en daar aangewent is om hem dan binnen in een kast te zetten)

              Grtz Ceristo
              Attached Files

              Comment


                #37
                Re: hopelijk te redden buiten kweekie (PP)

                Amai, als je deze fotos vergelijkt met de eerste.

                Ze zien er goed uit!

                Ben benieuwt hoe die paarse er over een paar weekjes gaat uitzien.

                En een plantje van buiten naar binnen verhuizen zal het plantje stres geven maar dat is niet "ZO" erg. Zal binnen mss ff stil staan(stopen met groeien) omdat ze terug moet wennen aan het nieuw klimaat. Daarna zal ze gewoon haar gang weer gaan

                Peace

                Comment


                  #38
                  Re: hopelijk te redden buiten kweekie (PP)

                  Hallo mensen, het is weer een week geleden sinds de laatste update en wat voor een week.
                  De planten doen ut nogsteeds alleen mijn paarse die maakt meer witte haartjes dan paars atm , kan dat kloppen of doe ik iets fout? aangezien ik paars wil^^

                  De dames groeien als kool totdat eergister er een storm langs kwam en me plantjes ff door mekaar schudde en daarbij 2 zijscheuten en 1 groot blad met zijscheut eraf haalde.
                  Maar gelukkig is alle bladverkleuring eruit (dankzij jullie advies) en nu het eruit is ga ik weer rustig beginnen met voeding.

                  Owja nog bijna vergeten op die grootste plant heb ik 3/4/5/6/7/8 en nu ook 9 vingers per blad ik zal even foto's van maken ik heb dat nog nooit gehoord op een plant van 3 tot 9 vingers ^^ en ook van elke minimaal 2 dus ook 2 met 4 vingers, ik zal voor de volgende keer ff foto's ervan maken

                  De 2 kleine plantjes die je op het tafeltje ziet staan (in groene potjes) staan nu binnen on 2 tl balken en zal daar bij de binnen kweek afdeling ook ff een van verslagje maken.
                  Attached Files

                  Comment


                    #39
                    Re: hopelijk te redden buiten kweekie (PP)

                    en nog een paar foto's deze zijn 1 dag na de storm , en kan iemand mij leren hoe ik meer dan 3 foto's kan posten per keer pls

                    Grtz Ceristo
                    Attached Files

                    Comment


                      #40
                      Re: hopelijk te redden buiten kweekie (PP)

                      Ga naar mijnalbum.nl, maak daar een account aan.
                      Load daar je foto's op en plaats de links hier tussen de img tags.

                      Succes ermee

                      [img]link[/img]

                      Comment


                        #41
                        Re: hopelijk te redden buiten kweekie (PP)

                        Hallo mensen het is alweer een tijdje geleden sinds de laatste update, aangezien me camera gecrashed is, alleen heb beetjuh slecht nieuws van me 5 planten is de mooiste een mannetje (is de laagste en breedste 0.0) en dat terwijl mij verzekerd was dat ut een vrouwtjuh was (vage poep) maarja daarintegen ook weer een gelukje aangezien ik nu met me paarse pheno ^^ zaadjes kan maken. Aangezien ik over anderhalve maand weer ga verhuizen en daar binnen mag kweken kan ik weer direct beginnen met kweken en darom zal ik hier nu niet binnen gaan kweken

                        Bij 3 van de 4 planten komen nu overal kleine topjes en alle planten zitten tussen de 1,5m en de 2,2m alleen 1 plant wil maar niet in de bloei dus die groeit nog als kool

                        De planten zitten nu op 7,5ml groei- en 5ml bloeivoeding per ltr, en het mannetje en laatste nog niet bloeiende plant zuipen met gemak 2 ltr per dag terwijl de rest ong op 1ltr zit.

                        Ik had nog 1 vraagie wanneer is het ut slimst om me paarse bij het mannetje te zetten, zo snel mogelijk of moet ik hem nog ff toppies laten maken?

                        Grtz Ceristo (ps. vanaf volgende week heb ik weer een camera en zal ik weer foto's maken en zullen jullie aangenaam verast zijn ^^)

                        Comment


                          #42
                          Re: hopelijk te redden buiten kweekie (PP)

                          ey, die plantjes komen van ver zo te zien. heel goed!

                          Als je veel zaden wilt, moet je eerst zorgen voor mooie volle top met haartjes. Elk haartje word een zaadje, zeg maar. Dus als je 10 tot 40 zaden voldoende vind, dan kun je ze sneller bij elkaar doen, maar als je wat meer zaden wilt, kun je best even wachten tot je topje wat groter is. Nadat je plant is bevrucht zal ie minder thc en haartjes gaan produceren. Zolang je een vrouwtje niet bevrucht, zal ze doorblijven gaan, om zoveel mogelijk thc-materiaal te maken om de kans van bevruchting te vergroten. Eenmaal bevrucht, zal de bloem groei langzaam stoppen. Bedenk wel dan dat je de V plant, eenmaal bevrucht, goed moet laten door groeien. De zaden moeten door rijpen. Ongerijpt zaad ontkiemd niet. Snapjoe?

                          Succes man!!

                          Comment


                            #43
                            Re: hopelijk te redden buiten kweekie (PP)

                            Ey, thnx voor de info ashdra ik zal ut vrouwke nog wel ff verder laten groeien waarna die bij ut mannetje mag staan, die trouwens ook paars begint te worden heb vanaf voglende week dinsdag weer foto's. (ook van parende lieveheersbeesies op me wiet plantjuh)

                            Grtz Ceristo

                            Comment


                              #44
                              Re: hopelijk te redden buiten kweekie (PP)

                              parende lieveheersbeesies oe animalsexx..

                              Comment


                                #45
                                Re: hopelijk te redden buiten kweekie (PP)

                                wow je planten zien er echt supper uit als je ze vergelijkt met het begin!!
                                doe zo voort zou ik zegge!
                                grtz

                                Comment

                                Bezig...
                                X