Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hoe zien ze eruit?

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #91

    Comment


      #92
      mja maar zijn ze dan al goed?

      Comment


        #93
        Je zult een iets meer High effect krijgen als je nu oogst, maar het is zeker rookbaar hoor

        Beter iets eerder oogsten, dan wat later met allemaal toprot, lijkt mij

        Comment


          #94
          ja heb je helemaal gelijk in! gaak doen begin morgen maar met knippen dan , ben bang dat de rot de hoofdtop gaat aantasten dat wil ik echt niet, die zijn zo goed nog! ok thanx voor je info

          Comment


            #95
            STOM!! ik zit net te bedenken, 1week voor t oogsten moet je toch stoppen met de voeding? heb ze ff denken vrijdag voor t laatst voeding gegeven, smaakt het ruk als ik ze nu ga oogsten? of kan ik vanavond nog suikerwater geven dat t er vannacht intrekt?

            Comment


              #96
              Het beste is van de laatste week voor de oogst niets meer mee te geven, rook je anders allemaal op.

              Grtz

              Comment


                #97
                Ja maar begin morgen met knippen .... ben bang dat die rot zich uitbreid

                Comment


                  #98
                  goed veel water geven geef ze bv om de paar uur een 2tal liter water
                  zal de voeding snel uit de bodem zijn

                  Comment


                    #99
                    Ok dan! das een goeie tip! Bedankt man!! heb ze net al een kilotje suiker gegeven op 10 liter water

                    Comment


                      kan je ook doen
                      is dat de juiste hoeveelheid voor de zoete smaak?
                      grtz

                      Comment


                        Kzou t niet weten, ga ze de eerste paar uren toch nog doorspoelen met water.. en dan morgenvroeg 9 uur knipperdeknip. Vanmiddag ook al bij een kammeraad geknipt, die dooie plant, wel 2,5 uur mee bezig geweest voor die paar dingetjes die eraf kwamen

                        Comment


                          en nog de laatste fotos, wel te vroeg maar ja beter te vroeg dan alles verrot en niks...
                          Attached Files

                          Comment


                            ziet er toch goed uit!
                            zal je toch lekker voelen hoor
                            grtz

                            Comment


                              je hebt gelijk ik ben ook al begonnen voor ze weg rotten hoor

                              Comment


                                Kijk es ff de trichomes zijn nog helemaal wit...whaaaa wordt gek
                                Attached Files

                                Comment

                                Bezig...
                                X