Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

K2 Buitenweed fotoverslag!

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Van't weekend ga ik toch ook de schaar zetten in enkele plantjes denk ik

    Knip, growertjes! KNIP!

    Greetz

    Comment


      kan ik soms eens een paar topjes zien voor je ze gaat knippen Cannaboy, is om een idiee te hebben hoe ze euit zien,

      gooner2007,

      Comment


        wil ook nog wel ns wat fotootjes zien!!
        Ik heb de voorbije week ook al een deel van mn plant geoogst en maandag vlieg ik er helemaal met mn schaar in! Haar eerst nog een weekendje droog zetten en haar nog ff laten genieten van de najaarszon.

        knipknipknip!

        veel succes met ulle oogst!

        Comment


          U vraagt, wij draaien

          Dit is de Medusa vorige week. Ik heb haar toen voor 3/4 geoogst en heb enkel een paar zijtakken en de hoofdtop laten zitten. Deze gaat dit weekend sowieso om. De zaadzakjes waren allemaal goed uitgevuld, de trichomes zo goed als amber en de toppen waren heerlijk uitgedikt.

          Enkele takken vlak voor het oogsten:













          Geknipte top:





          Greetz

          Comment


            ziet er lekker compact uit hoor! succes verder nog met knippen!

            Comment


              Mhhhh lekker top (kwijl)
              Vergeet je droog gewicht niet te posten thx
              grtzzz
              420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
              Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

              Comment


                Jo Fridge, heb je al geoogst???

                Comment


                  Yo Beernd,

                  Heb 2 weken geleden geoogst.. Was echt een fiasco, binnen 2 dagen waren mijn 2 grootste planten compleet verrot, die heb ik dus zo weg kunnen gooien.. AArrgg!
                  Echt een enorme domper, de budrot kwam heel snel opzetten en pleegde moord op mijn dames! De rest is nu droog, ga vanavond verder met de toppen goed knippen en wegen.. Wordt vervolgd! En jij?

                  Comment


                    Heey man, dat is ontzettend klote voor je!! Net te laat dus, ja had ook veel rot maar toch nog hoop eraf gehaald, ze zijn nog aan t drogen, nog ff geduld en dan wegen..
                    Succes en volg je

                    Comment


                      Comment


                        ja man toprot is echt klote,jammer voor je oogst.
                        ik moet zeggen dat ik er weinig last van gehad hebt met de white rhino.
                        voor de buiten kweek is white rhino echt een aanrader.

                        geniet maar dubbel van wat je er wel vanaf gehaalt hebt


                        gr Greenland
                        If You Don't Smoke It,Don't Grow It!

                        Comment


                          toprot is de boosdoener bij ons buitenkweekers.
                          maar wat je hebt heb je!
                          laat ons het droog gewicht nog weten!
                          grtz

                          Comment


                            Die medusa hoe rookt hij cannaboy?
                            grtzzz


                            420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
                            Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                            Comment


                              De Medusa is een zalig soortje, zowel om te hebben als om te kweken. Volgend jaar zeker opnieuw, die soort

                              Rookverslag volgt later in m'n buitenkweekverslag. Ik ga nu eerst wachten tot alles droog is, en dan dag tot dag een soortje roken en m'n ervaringen neerschrijven. Kan al wel verklappen dat het een zoete, lekkere roker is met een stevige high!

                              Waar blijven de oogstfoto's in dit verslag ?

                              Greetz

                              Comment


                                Aloha mensen,

                                Sorry, sorry, sorry, dat ik niet zo actief ben de laatste tijd.. Echt mega druk gehad!(onder andere met knippen

                                Na het knippen en drogen van 3 planten (ook delen toprot) 150 gram droog overgehouden, best netjes dus nog.. Aangezien ik mijn grootste 2 planten zo in de kliko heb kunnen doen... AARRGG!

                                Smaak en effect zijn echt fantastisch, allround buzz, zo kan ik m het beste beschrijven.. Haha.. Kortom, buitenproject voor de eerste keer redelijk geslaagd, had graag willen weten wat er droog was overgebleven als ik die 2 grootste planten ook fatsoenlijk had kunnen oogsten.. Die waren echt HUGE!

                                Ik ga jullie volgen en blijf zeker actief op het forum, bedankt voor alle tips etc.!

                                Grtz!

                                Comment

                                Bezig...
                                X