Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

1ste kweek 1plant

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Re: 1ste kweek 1plant

    dit is het eerste wat ik hoor dat je geen stikstof mag geven tijdens de bloei.
    stikstof zorgt dacht ik voro een goede wortel ontwikkeling en dus ook goede voedselopname dus ik denk dat je stikstof altijd mag blijven geven. fosfor en kalium hebben de planten gewoon extra nodig in de bloei denk ik.
    maar mischien moet je even wachten op een antwoord van de experts
    grtz

    Comment


      #32
      Re: 1ste kweek 1plant

      ja ik las dat op dit forum dat je beter geen stikstof toedient tijdens bloei...
      soit, de plantenvoeding bestaat uit 6% stikstof, 3% fosforzuuranhydride, 6% kaliumoxide.
      Geven of niet?

      Comment


        #33
        Re: 1ste kweek 1plant

        ik zou het doen.
        ik geef nu een voeding waar ook N inzit en mijn plant laat ook al voorbloei zien.
        alle voeding helpt zou ik zeggen

        Comment


          #34
          Re: 1ste kweek 1plant

          hoi hoi,
          Terug van reis en mn plantje heeft duidelijk niet stil gestaan! Spijtig van het slechte weer ma soit..
          Ik zie nu duidelijk overal toppen verschijnen & de stam is echt super verdikt.
          Is het nu de moment om al wa fosforzuur te schenken en hem 12/12 te verduisteren en verlichten?

          alvast bedankt,

          Koen

          Hier enkele fotookes..
          Attached Files

          Comment


            #35
            Re: 1ste kweek 1plant

            Verduisteren is je plant in bloei duwen, als je bv sneller wilt oogsten of je bent bang voor slecht weer. Je laat haar dus denken dat het eind erop zit waardoor ze gaat beginnen bloeien.

            Nu is dat niet meer nodig, je plant is al door de natuur in bloei geschoten!

            Je mag nu al bloeivoeding geven maar de dosis rustig opbouwen.( Niet direct de aangegeven dosis geven)

            Peace

            Comment


              #36
              Attached Files

              Comment


                #37
                plant gaat gelijk slechter en slechter..
                Kan iemand mij vertellen of ze al klaar is om te knippe?
                en, die spraytjes tegen de beestjes is da niet giftig om te roke? Zou niet graag enkele vrienden int ziekenhuis draaien..

                merci merci
                Attached Files
                Last edited by koen; 10 October 2008, 18:10.

                Comment


                  #38
                  Moet je zelf even de trichomes/kristallen bekijken.
                  En tijdens de bloei kan je beter niet meer spuiten denk ik. (En anders moet je bio insecticide gebruiken)

                  http://jointjedraaien.nl/wietforum/f...mes-t2046.html

                  Comment

                  Bezig...
                  X