pp kweek

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • markster
    Ultra Grower
    MemberLucky Member
    • Jul 2008
    • 2151

    #1

    pp kweek

    Korting op 420shop
    hey mannen ik heb nog wat fotos van mn powerplanten.staan in middels in de bloei laat weten wat jullie er van vinden
    Attached Files
  • Smokey
    Ultra Grower
    MemberLucky Member
    • Oct 2007
    • 2488

    #2
    Re: pp kweek

    Ziet er goed uit!

    Dit ga ik volgen,

    Peace

    Comment

    • scrapy
      Retired
      • May 2008
      • 107

      #3
      Re: pp kweek

      Hoeveel weken staat ie nu, ziet er goed uit ik heb zelf ook pp.

      grtz

      Comment

      • markster
        Ultra Grower
        MemberLucky Member
        • Jul 2008
        • 2151

        #4
        Re: pp kweek

        Oorspronkelijk geplaatst door scrapy
        Hoeveel weken staat ie nu, ziet er goed uit ik heb zelf ook pp.

        grtz
        staan buiten van begin juni en sinds een week of 2 in de bloei bloei ze trouwens binnen af ivm het kutweer.

        EDIT: Gelieve niet te dubbelposten (Alleen in geval van een Update) -S-

        trouwens iemand van jullie ervaring met big bud super skunk?heb dr 10 ont kiemt voor binnen fotos volgen grtz

        Comment

        • markster
          Ultra Grower
          MemberLucky Member
          • Jul 2008
          • 2151

          #5
          Re: pp kweek

          nog wat fotos van vandaag
          Attached Files

          Comment

          • yrrab
            Wicked Stoner
            • May 2008
            • 200

            #6
            Re: pp kweek

            nou jongen dat ziet er goed uit
            komt helemaal goed

            Comment

            • markster
              Ultra Grower
              MemberLucky Member
              • Jul 2008
              • 2151

              #7
              Re: pp kweek

              na vandaag lekker in t zonnetje te hebben gestaan
              Attached Files

              Comment

              • Cannab0y

                #8
                Re: pp kweek

                Yo Markster, ze zien er allemaal prachtig uit!

                Het valt me op dat we hier meer en meer leden krijgen die de kunst van verduisteren ontdekt hebben. Mooi zo!

                Hou ons op de hoogte, ik volg je

                Greetz

                Comment

                • markster
                  Ultra Grower
                  MemberLucky Member
                  • Jul 2008
                  • 2151

                  #9
                  Re: pp kweek

                  ben idd aan t verduisteren een heel gesleep maar wel de moeite waard.en als t nou regent staan ze lekker binnen onder een 400 w hps.ben er over aan t denken om ze de laatst 4 a5 weken daar onder te laten afbloeien of kan ik beter t zonnetje zn werk laten doen?
                  grtz

                  Comment

                  • ashdra
                    Banned
                    • Aug 2008
                    • 326

                    #10
                    Re: pp kweek

                    het zonnetje kán op zich wel prima, scheeld je een energie rekening. Moet je voor jezelf uitmaken, voordeel van binne is de zekerheid dat je goeie oogst hebt. Buiten kán het anders uitpakken, of het word beter of slechter. Je kan altijd de planten nog binne halen als het slecht weer gaat worden bijvoorbeeld.

                    Comment

                    • markster
                      Ultra Grower
                      MemberLucky Member
                      • Jul 2008
                      • 2151

                      #11
                      Re: pp kweek

                      thanx voor de info.maar k heb ge hoord dat de plant kan gaan stressen als je hem te vaak verplaatst en zo weer kans hebt op herma iemand daar ervaring mee?
                      mzzl

                      Comment

                      • laurens_enzu
                        T.H.C. Master
                        • May 2008
                        • 512

                        #12
                        Re: pp kweek

                        het beste licht is dat van de zon dus ik zou zeggen bij goed weer buiten
                        grtz

                        Comment

                        • markster
                          Ultra Grower
                          MemberLucky Member
                          • Jul 2008
                          • 2151

                          #13
                          Re: pp kweek

                          vandaag lekker van t zonnetje genoten
                          en mn buurman vroeg waar de geur vandaan komt euh ik ruik nix haha

                          Comment

                          • markster
                            Ultra Grower
                            MemberLucky Member
                            • Jul 2008
                            • 2151

                            #14
                            Re: pp kweek

                            updateje van hoe ze er vandaag bij staan.bloei begint nu lekker te knallen

                            edit: gelieve niet te dubbelposten -S-

                            heb ook ineens last van meeldauw zoals je ziet kan ik ze nog inspuiten?of laten staan en nix aan doen
                            Attached Files

                            Comment

                            • darkiess
                              Retired
                              • May 2008
                              • 1645

                              #15
                              Re: pp kweek

                              zozo dat komt helemaal goee met jouw ze staat er prachtig bij

                              Comment

                              Bezig...