Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Geknakt...

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Geknakt...

    Korting op 420shop
    Beste allemaal,

    Ik ben nieuw hier, heb dus totaal geen verstand van kweken, ik heb dus voor de lol 2 HQ Super Thai x Skunk planten in mijn achtertuin tussen de tomaten planten van mijn pa staan Ik wist niet hoe hoog ze zouden worden, nu blijkt dus de grootste 3.00+ Meter te zijn geworden en de kleinste iets kleiner...

    Maar dan nu mijn vraag: eergister waaide het flick, zodoende is de kleinste gebroken

    Ik heb hem vast gebonden omdat het afgebroken deel niet dood was en mijn pa zei dat hij zo mischien wel verder zou groeien???

    Ik heb er niet zo'n goed gevoel bij, dus wat zal ik doen zo laten of het geknakte deel erf halen???


    #2
    Re: Geknakt...


    Comment


      #3
      Re: Geknakt...

      Zien er enorme struiken uit
      ik zou het erop laten en afwachten wat het geeft. sterft het af afhalen die handel anders gewoon laten groeien

      Comment


        #4
        Re: Geknakt...

        Hehe, het zijn ook enorme struiken, ik ben ongeveer 1.80M en ik moest me phone omhoogrichten, ongeveer 3 meter denk ik...

        En ik denk idd dat ik gewoon ff afwacht, mischien red ie het wel want hij was na dik 24 uur geknakt te zijn nog niet dood...

        We zien het wel, post van de week nog wel paar foto's van digi cam...

        Comment


          #5
          Re: Geknakt...

          Meer aanspannen dan het touwtje, veel meer!!!
          Gewoon de geknakte sectie volop aanspannen met spannerkes!
          Gewoon doen!
          Ik heb tape gebruikt, spanners, en nog, nog hangt ze slapt!

          Succes ermee

          Comment


            #6
            Re: Geknakt...

            Zoals Leffe zegt, zo goed mogelijk aanspannen met vanalles en nog wat!

            Het is zeer belangrijk dat je plant bij de scheuren geen zuurstof kan opnemen ipv het water/de voedingsstoffen die er normaal doorstromen.

            Veel succes!

            Greetz

            Comment


              #7
              Re: Geknakt...

              Ik heb ook nog een klein vraagje,

              Ik had men vriendin twee plantjes kado gedaan, en ze groeien traag maar ze groeien, nu heeft ze een van de twee plantjes een paar dagen geleden geknakt en er niets aan gedaan... ze staan nu bij mij op kot en ja het ziet er niet denderend uit voor het plantje, de onderste blaadjes zijn aan het verdorren en de andere blaadjes worden lichter van kleur. Ook begint er een deel paars te zien van de stam en hangt hij vanaf dat punt door. Nu er staan nog twee planten dicht bij dat plantje, is dat "gevaarlijk" voor ziektes, dat de twee gezonde planten die kunne overnemen? Is er nog iets dat ik kan doen, ik heb nu de plaats waar het geknakt is aan elkaar getaped, maar er zijn al twee bruine bolletjes op die plaats.

              Kan er iemand me hier meer verder helpen?

              Greets

              Comment


                #8
                Re: Geknakt...

                zijn deze verkleuringen boven of onder de geknakte stam? die paars verkleuring is wss magnesium tekort en de geel kleurende bladeren voedingstekort. maar een foto zou veel helpen.
                grtz

                Comment


                  #9
                  Re: Geknakt...

                  Yoo Dames,

                  Ze zijn in bloei Krijg er geen duidelijke foto's van Maar naa een paar mooie dagen is het nu toch echt gaan regenen en ik denk dat dat wel even kan gaan duren...

                  Nu kan ik maar aan 1 ding denken, toprot, bij de gedachte alleen word ik all niet blij...

                  Hebben julie ervaring met top rot, zoja, hoe snel gebeurt dit???

                  Graag reacties

                  BVD!

                  Comment


                    #10
                    Re: Geknakt...

                    "Verkeerd gebruik van de quote functie, lees dit topic-S-"

                    snel snel

                    Comment


                      #11
                      Re: Geknakt...

                      echt verdomd snel man duurt nog geen dag

                      Comment


                        #12
                        Re: Geknakt...

                        En dan hagelt het vandaag ook nog oh my god, wat een klote weer

                        Comment

                        Bezig...
                        X