Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

hollands hope sinds juni 2008

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    hollands hope sinds juni 2008

    Korting op 420shop
    deze drie dames staan sinds begin juni in mijn tuin........pas sinds een week oftwee zie ik bloeiuitlopers. Kan ik nog gaan verduisteren of is dat al te laat in seizoen?. Verder valt me op dat de nieuwe blaadjes wat lichtgroen zijn....ze krijgen al bloeivoeding in de voorgeschreven dosering. kweetniet zeker of t hollands hope is trouwens. Graag jullie reactie
    Attached Files

    #2
    Re: hollands hope sinds juni 2008

    verduisteren is veel werk en heeft eigenlijk weinig nut zo laat in het jaar. het kan maar dan ge je je plant onnodig stressen

    je takken worden nu langzaam langer, dus begin van de bloei is er
    snachts groeien ze door, en daarom zijn de toppen lichter van kleur
    die hebben nog weinig zon gehad zeg maar

    gaat goed dude!

    mischien een flesje bloei voedding halen in growshop of bestellen online
    hoeft niet ,maar zal zeker schelen in oogst!!
    bloeivoedding is anders samen gesteld dan de groei voedding
    (N-P-K = groei en P-K = bloei voedding)
    in een growshop kunnen ze je ook alles uitleggen
    maar hier op de zite ook hoor

    ga zo door@

    Comment


      #3
      Re: hollands hope sinds juni 2008

      oke dan ben ik meer gerust nu...thanx!!!!........ik zal ze mooi laten staan en regelmatig aanmoedigen hahahaha.....nu maar hopen dat de zon zich meer gaat laten zien

      Comment


        #4
        Re: hollands hope sinds juni 2008

        ik gebruik nu deze voeding algoflash (npk666) en algamix voor vitaliteit. moet nog een pure bleoivoeding kopen.
        Attached Files

        Comment


          #5
          Re: hollands hope sinds juni 2008

          tof !!

          Comment


            #6
            Re: hollands hope sinds juni 2008

            ik zal regelmatig wat foto's posten.......nu eerst maar s naar e shop wat bloeivoeding kopen....laterzzzz en bedankt voor de reacties

            Comment


              #7
              Re: hollands hope sinds juni 2008

              kan er nog een redelijk wietje van de planten afkomen?..........de mensen die verduisterd hebben die hebben wel een betere opbrengst denk ik. hopen dat we nog wat zon kunnen krijgen

              Comment


                #8
                Re: hollands hope sinds juni 2008

                dweer wat foto's van hoe de dames er nu bijstaan
                Attached Files

                Comment


                  #9
                  Re: hollands hope sinds juni 2008

                  Oorspronkelijk geplaatst door appie78
                  kan er nog een redelijk wietje van de planten afkomen?..........de mensen die verduisterd hebben die hebben wel een betere opbrengst denk ik. hopen dat we nog wat zon kunnen krijgen
                  Daar gaat zeker nog een redelijk wietje vanaf komen, en neen, de mensen die verduisteren hebben zeker niet meer dan de mensen die het aan de natuur overlaten. Verduisteren heeft geen invloed op je eindgewicht, het licht en de voeding dat je plant krijgt daarentegen wel

                  Greetz

                  Comment


                    #10
                    Re: hollands hope sinds juni 2008

                    ben benieuwd!!!......ik houd je op de hoogte met mn foto's. hier nog twee van bovenaf, met en zonder zon erop.........wat is eigenlijk een goede bloeivoeding/stimulator voor buitenwiet? ik geef nu dus een npk 6-6-6....of alleen pk 13-14 erbij geven?....ze staan trouwens in 12 liter emmers in universele potgrond
                    Attached Files

                    Comment


                      #11
                      Re: hollands hope sinds juni 2008

                      hey appie die zien dr mooi uit.zou wel denken aan een afdakje ivm de regen om schimmels te voorkomen.ik zelf gebruik voeding van canna voor de bloei geef ik terra flores een weekje pk 13 14 in de vierde week en canna booster de hele bloei.en ik kan je zeggen dat die booster goede resultaten geeft. check mn pptjes maar!groetjes

                      Comment


                        #12
                        Re: hollands hope sinds juni 2008

                        thanx markster!....kheb gelukkig een afdakje idd........en een schuur als t te koud wordt. ze staan sinds 29-06-2008!!!!.....de pk 13/14 ga ik kopen alsmede de bloeivoeding....denk van home&garden. nu maar hopen dat t wat gaat worden dit jaar......hoop dat ze eind september klaar zijn

                        Comment


                          #13
                          Re: hollands hope sinds juni 2008

                          he appie een schuur das erg handig die van mij bivaceren daar nu ook heb daar een 400 watter op gehangen knalt goed hoor.maar een wietje ga je zeker krijgen

                          Comment


                            #14
                            Re: hollands hope sinds juni 2008

                            400? oke dan......volgend jaar hangt er bij mij ook zo'n lamp!!!.........knalt de opbrengst behoorlijk omhoog he.........en dat willen we wel natuurlijk. dit is mn eerste buitenkweek trouwens........dus ben benieuwd wat er af gaat komen....ook daar plaats ik foto's van.

                            Comment


                              #15
                              Re: hollands hope sinds juni 2008

                              nou de opbrengst word niet perse hoger met een lamp maar de zomer dit jaar is niet echt super en met die regen is de kans op budrot zohoog vandaar

                              Comment

                              Bezig...
                              X