eerste kweek, vermoedelijke oorsprong: kanariezaad

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Sammy
    Son of the Bong
    MemberLucky Member
    • Mar 2008
    • 417

    #31
    Niet dat het uitmaakt, maar hoe kom je erbij dat het een mannetje is? Dat is overduidelijk een vrouwtje of herma.

    Geel blad waarschijnlijk door te weinig voeding.

    Comment

    • weedlover
      Banned
      • May 2008
      • 975

      #32
      Der hangen overal ballen, zonder dat er veel haartjes zijn + het komt uit vogelzaad

      grtz

      Comment

      • weedlover
        Banned
        • May 2008
        • 975

        #33
        Van dat geel blad, zou het niet gewoon kunnen dat hij aan het sterven is?
        Het is tenslotte herfst en hij leeft maar één jaartje.

        grtz

        Comment

        • weedlover
          Banned
          • May 2008
          • 975

          #34
          Ajaj, kwam ik laatste weekend thuis en hoor ik daar dat mijn ma mijn plantje op de composthoop heeft gesmeten, blijkbaar was hij helemaal bruin en bijgevolg ook dood

          grtz

          Comment

          • Weedy
            Ultra Grower
            420 MemberLucky Member
            • Jul 2008
            • 2248

            #35
            Heb die van mij enkele weken geleden weggesmeten. Hij nam gewoon geen water meer op. Ik heb 'm toen 'n week geen water meer gegeven en de grond was nog even vochtig. Toen ging hij aan 't uitdrogen, verbaasde me hoe klein die blaadjes dan kunnen worden. (Helemaal opgerold). Toen in zijn geheel in de container gegooid
            [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

            Comment

            • PITcrew
              Big Bongmaster
              MemberLucky Member
              • Dec 2008
              • 378

              #36
              ik vind het wel chill.

              ja een zak vogelzaad zit vol met van die hennepzaadjes . maar weinig thc en dan nog een manneke.maar zeer mooi probeersel (een TEST-plant)

              Greetz
              Wat jezelf doet , Doe je meestal beter!!! xD
              Why drink and drive when you can Blow And Fly!!!!!

              sigpic

              Comment

              Bezig...