Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Chocolope

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Chocolope

    Korting op 420shop
    Deze plant wordt GROOT!!! Als ruimte beperkt is kun je misschien beter een andere soort uitproberen. Deze Sativa zal al je ruimte in beslag nemen. Ze heeft een fruitige smaak, met een chocoladeachtig nasmaak.

    Opbrengst (binnen): 400 - 500 gram / m2
    Bloeitijd (binnen): 8 - 10 weken
    Type: 95% Sativa, 5% Indica
    Soort: O.G. Chocolate Thai X Cannalope Haze


    Dag mensen
    ik heb dit jaar 5 chocolope zaadjes in de grond op het balkon gezet nu is het voor mij de eerste keer met deze wiet soort
    is er iemand bekend met deze wietsoort?
    Attached Files

    #2
    Re: Chocolope

    hey klaas mooi plantje maar heeft ie niet erg brede vingers voor een sativa?grtz

    Comment


      #3
      Re: Chocolope

      WOOOOW

      Cannalope Haze, my favorite

      Ik weet dat Cannalope een bom-wietje is, maar van die Chocolate Thai heb ik nog nooit gehoort... Wel is er zoiets als Chocolate hash, maar die komt dan weer uit Marocco.

      Alleszins de moeite waard om eens te proberen. Ik ga je verslag trouwens verplaatsen naar de kweekverslagen-sectie waar het thuishoort.

      Greetz

      Comment


        #4
        Re: Chocolope

        haha ok thnx men

        zit nu met 1 probleem 4 planten komen toppies an maar 1tje is denk aan het overlijden bladeren beginnen te verschrompele beetje jammer..

        Comment


          #5
          Re: Chocolope

          Fotootje misschien? Waarschijnlijk voeding tekort (dat komt het meeste voor), maar iedereen hier ziet graag foto's om beter te kunnen helpen!

          Comment


            #6
            Re: Chocolope

            heb nuet ff fotoootjes gemaakt kome er zo an

            Comment


              #7
              Re: Chocolope

              hier paar fotootjes

              de bovenste gaat het om zien der niet echt gezond uit en voeding lijkt me niet geef ze denk ik eerder iets te veel dan te weinig
              wat ik me kan bedenken dat is at ik hem moet overpotte in grotere bak
              Attached Files

              Comment


                #8
                Re: Chocolope

                nog paar fotooows
                Attached Files

                Comment


                  #9
                  Re: Chocolope

                  Oorspronkelijk geplaatst door Klaas-bruinsma
                  ik geef eerder iets te veel dan te weinig
                  Waarschijnlijk is dat het Stop een weekje met voeding geven, alleen water. Kijk of het dan beter word. Hoeveel geef je ze nu dan?

                  Grotere bak is altijd goed! Maar dan hoef je niet meteen te beginnen met bijvoeden, omdat die aarde al genoeg voedingsstoffen in zich heeft.

                  Comment


                    #10
                    Re: Chocolope

                    That's what i thought 2

                    voorlopig geen vreten voor hun dus


                    maar dat ze met ze 4en in een specie kuip staan kan toch geen kwaad?
                    bedoel tis altijd beter om meer ruimte te hebben maar is het ook echt noodzakelijk

                    EDIT: Gelieve niet te dubbelposten -S-

                    nu was ik ook van plan plan als ik geoogst heb om met ie planten te gaan doorkweken us ik zal ze moeten laten overwinteren
                    maar hoe doe ik dat
                    en stekken ?

                    Comment


                      #11

                      Comment


                        #12
                        Re: Chocolope

                        uhm ik gaf ze eens in de 2-3 agen 3 kwart emmer met half doppie voeding

                        hmmm goed dat ik dat weet volgend jaar maar op tijd de zaadjes regelen denk ik zo

                        Comment


                          #13
                          Re: Chocolope

                          3/4 emmer is zo'n 4 liter? Half doppie is zo'n 10 ml. Dan zou ik denk ik elke week zo'n voorraadje geven ipv elke 2/3 dagen.

                          Comment


                            #14
                            Re: Chocolope

                            ok..

                            maar dan snap ik het niet heb ze van af het begin zo gevoed maar dat nu pas 1 plant er last van krijgt vink beetje vreemd

                            Comment


                              #15
                              Re: Chocolope

                              Tjsa, het zou kunnen dat je net over zijn wortels hebt gegoten, of iets.. Maar elke 2/3 dagen is zoiezo wel erg veel.

                              Comment

                              Bezig...
                              X