Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mijn ....? Haze Sativa.

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Mijn ....? Haze Sativa.

    Thnx voor de tips, Darkiess had erover gepost. Blijkt dat 10% melk 90% water ertegen helpt, en nog is goed is voor je plantje. Ik zal het testen en foto's updaten, zodat andere mensen er ooit nog wat aan hebben. Laten we hopen van niet.

    Thnx
    B

    Peace

    Comment


      #17
      Re: Mijn ....? Haze Sativa.

      ik ga het ook testen ik heb het op 2 plantjes maar gelukkig! en die staan ver van me andere planten 5 km ongeveer

      en ik hoop dat ik ook zulke mooie toppen krijg als jou ziet er mooi uit

      Comment


        #18
        Re: Mijn ....? Haze Sativa.

        Ik heb ook last van meeldauw, in sommige bladeren zitten gaatjes met een bruin afsterfend randje.
        Ik weet niet als dit komt door het gevolg van meeldauw of insecten.

        Heb vorige week de test gedaan met 10% melk en 90 % water. (houdbare halfvolle melk)
        Maar geen verbeteringen geconstateerd.

        Ben gisteren naar de Boerenbond gereden om de vloeistof te kopen tegen meeldauw. (euro 8,45)
        Hopen op goede ontwikkelingen!!!

        Kan iemand me even opfrissen welke stoffen (N-P-K ? ) de plant hard nodig heeft in de bloei?
        Groet SirSMokeaLot

        Comment


          #19
          Re: Mijn ....? Haze Sativa.

          Oorspronkelijk geplaatst door leo28
          ik ga het ook testen ik heb het op 2 plantjes maar gelukkig! en die staan ver van me andere planten 5 km ongeveer

          en ik hoop dat ik ook zulke mooie toppen krijg als jou ziet er mooi uit

          Ik hoop dat het werkt leo, heb het gister gespoten, maar tot nu toe geen resultaat.
          Ik probeer het nog een paar keer, lukt het niet dan moet ik maar iets gaan halen.
          thnx voor je compliment, ik hoop ook voor jou dat je zulke toppen krijg. Je moet weten wat dames willen, grotendeels aandacht
          Moet je wel lukken, veel suces ermee.

          B

          Peace

          Comment


            #20
            Re: Mijn ....? Haze Sativa.

            Oorspronkelijk geplaatst door SirSmokeaLot
            Ik heb ook last van meeldauw, in sommige bladeren zitten gaatjes met een bruin afsterfend randje.
            Ik weet niet als dit komt door het gevolg van meeldauw of insecten.

            Heb vorige week de test gedaan met 10% melk en 90 % water. (houdbare halfvolle melk)
            Maar geen verbeteringen geconstateerd.

            Ben gisteren naar de Boerenbond gereden om de vloeistof te kopen tegen meeldauw. (euro 8,45)
            Hopen op goede ontwikkelingen!!!

            Kan iemand me even opfrissen welke stoffen (N-P-K ? ) de plant hard nodig heeft in de bloei?
            Hey SirSmokeaLot, met je blaadjes denk ik eerder aan insectecten maar dat weet ik ook niet zeker. Bij mij heeft het bespuiten met melk en water, tot nu toe nix geholpen. Maar ik ben slechts een dag verder, dus ik zal het een paar keer herhalen voor ik een conclusie trek. Ik hoop ook op goede ontwikkelingen voor je, verdien je wel als je het aandacht geeft. Heb hier een stukje van Bobo voor je, is best handig.

            Half augustus begint meestal de bloei. De planten groeien nauwelijks meer en de vrouwelijke planten vormen steeds meer geurige witrose stampers. Geef in deze periode geen stikstof meer in de vorm van visemulsie. Wel kun je begin augustus nog een dressing maken. Dit is een extra rijk mengsel van potgrond (tuinaarde), veel wormenmest, wat beendermeel en kalk. Geef alle planten een laagje van deze dressing. Tegen deze tijd beginnen de diverse voedingsstoffen uitgeput te raken en juist in de bloei kunnen de planten vooral fosfor goed gebruiken.
            Geef in de bloeiperiode geen visemulsie maar wat fosforzuur. Dit is een zuur (oppassen voor je ogen) en niet biologisch, maar het is wel een vloeibare en dus snel opneembare fosforbron. In deze tijd kun je ook voorzichtig beginnen met het voorzichtig verwijderen van de grootste bladeren, alleen wanneer ze al vergeeld zijn. Vooral bij Skunk-planten vergelen de oudere bladeren snel. Het bladchlorofiel wordt door de plant afgebroken om de bloei van bouwstoffen te voorzien. Het verwijderen van de grote bladeren heeft tevens als voordeel dat de toppen zelf wat meer zonlicht gaan krijgen en dus zwaarder kunnen worden. Haal nooit teveel bladeren ineens weg, maar doe dit geleidilijk gedurende de bloei en alleen als het blad al vergeeld is. Als de plant rijp is, is tevens het schoonmaken voor een belangrijk deel al gedaan en zijn de plant en haar baasje klaar voor de oogst.

            B

            Peace

            Comment


              #21
              Re: Mijn ....? Haze Sativa.

              thanx
              Groet SirSMokeaLot

              Comment


                #22
                Re: Mijn ....? Haze Sativa.

                Zeer mooie planten
                ik hoop voor je dat de oogst veel is
                Succes nog

                Comment


                  #23
                  Re: Mijn ....? Haze Sativa.

                  En deze meneer vroeg namelijk hoeveel hij uit deze damentjes kon krijgen (richtlijn)
                  en niemand heeft daar op geantwoordt,misschien zou tie het fijn vinden als hij dat komt te weten toch?
                  ik schat rond de 150 gram de eerste
                  en jullie dan?

                  Comment


                    #24
                    Re: Mijn ....? Haze Sativa.

                    Oorspronkelijk geplaatst door adirsadi
                    En deze meneer vroeg namelijk hoeveel hij uit deze damentjes kon krijgen (richtlijn)
                    en niemand heeft daar op geantwoordt,misschien zou tie het fijn vinden als hij dat komt te weten toch?
                    ik schat rond de 150 gram de eerste
                    en jullie dan?

                    Bedankt voor je reactie, maar ik hoop niet dat je gelijk hebt Denk zelf dat het wel meer is, maar dat weet je nooit ehj.
                    hopelijk geen budrot, dan zit ik al goed

                    B

                    Peace

                    Comment


                      #25
                      Re: Mijn ....? Haze Sativa.

                      Ey, Watsup?
                      Tis een tijdje geleden dat ik foto's heb gedropt, dus ik dacht eff update
                      Ik zie niet echt groei, maar ik zie dr dan ook iedere dag Maar als ik de foto's van toen zie, word ik wel vrolijk Plantjes hebben aantal dagen van de zon genieten, blijkbaar hebben ze het er dan ook echt van genomen Verder vind ik de meeldauw van die andere plantjes, wel minder geworden. Ben er ook niet echt intensief tegen gaan strijden, doe het gewoon rustig aan.
                      Wat ik nu nog steeds niet weet is wat meeldouw doet, zou dat wel graag willen weten.
                      Vanaf morgen beter weer wat de meesten van on wel ten goede komt

                      Check me schatje


                      Isn't she lovely


                      Van top tot enkels


                      She's sexy


                      Meeldouwplantjes


                      Toppen groeien beetje bij beetje


                      Tegen de avond



                      Mijn bosje wirie


                      The goodies


                      That's it folks
                      Enjoy the joint

                      B

                      Peace

                      Comment


                        #26
                        Re: Mijn ....? Haze Sativa.

                        Ziet er wreed goed uit, ze maken het met z'n allen heel goed bij je

                        Mooie buds, benieuwd wat dat gaat geven binnen een week of 4

                        Greetz

                        Comment


                          #27
                          Re: Mijn ....? Haze Sativa.

                          Oorspronkelijk geplaatst door Cannab0y
                          Ziet er wreed goed uit, ze maken het met z'n allen heel goed bij je

                          Mooie buds, benieuwd wat dat gaat geven binnen een week of 4

                          Greetz
                          Thnx voor je reactie canna, ze doen het met de dag beter Maar weet jij mischien wat de gevolgen van meeldouw zijn, kan het nergens vinden Alvast bedankt

                          B

                          Peace

                          Comment


                            #28

                            Comment


                              #29
                              Re: Mijn ....? Haze Sativa.

                              Thnx voor je reactie canna, denk dat ik de natuur gewoon zijn gang laat gaan. Ik zie opzich nix verkeerds bij de toppen, het zijn er drie.
                              Een ervan groeit lekker op zn gemak, de ander groeit echt hard en de laatste begint een beetje vreemd bruine haartjes te krijgen. Hoop dat het geen toprot word, maar maak me niet zo heel druk om. Vanaf vandaag begint het echte herfstweer, vraag me af wat ik het beste kan doen. Mijn mexican zet ik elke dag in de schuur, dus dat is niet echt een probleem. 2/3 van de planten met meeldouw, zet ik als het nodig is onder een parasol. Dan blijven er nog 2 over, zouden die binnen 2 a 3 weken vol met #%#weer gezond blijven of uiteindelijk toch toprot. Tips en reacties altijd welkom

                              B

                              Peace

                              Comment


                                #30
                                mooi hoor die plant

                                Comment

                                Bezig...
                                X