Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

3e Kweek in volle grond

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    3e Kweek in volle grond

    Korting op 420shop
    Dit wordt mijn derde kweek in volle grond en alleen vorig jaar was het echt slecht. Ik zou nu heel graag nog een weekje zon erop willen hebben en geen regen want dan valt de plant uit elkaar door de zware toppen....Ik weet alleen niet wat voor soort het is.






    #2
    Re: 3e Kweek in volle grond

    Mooie struikjes in 't gras daar Lekker breed en veel topjes

    Greetz

    Comment


      #3
      Re: 3e Kweek in volle grond

      het is in ieder geval een indica
      hoe lang staan ze al in bloei ?

      greetz

      Comment


        #4
        Re: 3e Kweek in volle grond

        IK heb niet bijgehouden wanneer ze in bloei zijn gekomen, maar begin zondag met knippen ivm het weer voor de volgende week. Deze dagen nog ff lekker het zonnetje en dan is het mooi geweest. Ze zijn inmiddels ook goed aan het verkleuren van spierwit naar steeds meer amber.

        Comment


          #5
          Re: 3e Kweek in volle grond

          Zeker nog NIET de knip inzetten, die planten zijn verre van klaar!

          Nog zeker drie weken wachten alvorens te oogsten lijkt me, ik zie op je vorige foto's enkel maar witte haartjes en je kristallen kunnen dus bijgevolg nog niet amberkleurig zijn.

          Greetz

          Comment


            #6
            Re: 3e Kweek in volle grond

            nee deze kan nog ff paar weken staan
            Schutto In tha house

            Comment


              #7
              Re: 3e Kweek in volle grond

              Maandag begin ik echt met knippen, een ander zegt misschien van niet, maar heb mijn ervaring met dingen. Het ligt er maar net aan wat je van de wiet verwacht als je hem gebruikt. De een wil knetterstoned de ander wil ontspannend/spierverslappend. En weer een ander begint nu ook vast te knippen voor de toprot eind van deze week op de deur staat te kloppen (tis maar een tip voor de buitenkwekers).

              Comment


                #8
                Re: 3e Kweek in volle grond

                yow man! misschien moet je nu al een plantje oogsten en de volgende als hij volledig klaar is? Dan heb je van beide wat anders
                grtz

                Comment

                Bezig...
                X