Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mijn kweek

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Mijn kweek

    het zou idd leuk zijn als de regen even wacht tot wij allen klaar zijn met kweken
    hou ze goed in de gaten ivm toprot

    Comment


      #17
      Re: Mijn kweek

      We zijn weer een nacht verder , vanmorgen vroeg alle dames uitgeschut , en tot mijn verbazing was er maar bij een dame een rotte top te vinden , zeg een cm of 2 helemaal bovenin , ik had verwacht dat ze ongeveer allemaal verzopen waren na het noodweer hier vannacht , dus rotte stuk netjes verwijderd en we gaan er weer voor bidden dat het droog blijft , het scheelt denk ik wel veel dat het zo hard waait dan waaien ze ook weer snel droog na een bui , en er staat een grote parasol boven een 3.50 doorsnede die houdt ook een berg tegen we houden moed.

      Is er iemand die dit spul wel eens heeft gebruikt , General Hydroponics Ripen , ik heb het paar dagen geleden besteld bij jullie sponser growshop alien het zou het rijpings proces helpen te versnellen aan het einde van de bloeiperiode , nu maar hopen dat ze het snel opsturen anders heeft het geen zin meer

      Comment


        #18
        Re: Mijn kweek

        heb net een klein topje geplukt , volgens mij zijn ze wel aardig klaar om te oogsten , mischien dat de meer ervaren mensen hier eens hun oordeel over kunnen vellen .





        zoals je kunt zien zijn de onderste witte haartjes al helemaal verkleurd tot op de zakjes , maar bovenop vol in de top is 75% nog heleaal melkachtig.

        Wat denken jullie noge even wachten , teminste als ik meneer budrot buiten houden natuurlijk

        Comment


          #19

          Comment


            #20
            Re: Mijn kweek

            en dat spul van jullie sponser wat ik besteld heb General Hydroponics Ripen hebben jullie dat wel eens gebruikt?

            Hebben ze een snelle levering growshop alien?

            Comment


              #21
              Re: Mijn kweek

              Nope, ikzelf heb het nog nooit gebruikt, misschien anderen?

              Alsze de betaling ontvangen hebben, leveren ze binnen de week denk ik... Alleszins een zeer goeie service.

              Greetz

              Comment


                #22
                Re: Mijn kweek

                volgens mij doen ze iedere donderdag de bestellingen de deur uit

                Comment


                  #23

                  Comment


                    #24
                    Re: Mijn kweek

                    als je foto 4 bedoeld?
                    neen is normaal

                    Comment


                      #25
                      Re: Mijn kweek

                      dan ben ik heel tevreden want dat zijn juist dezelfde balletjes dat aan mijn plant hangen, en ik dacht dat het een hermafrodiet was

                      u foto' zijn wel heel duidelijk vandaar dat het me opviel,


                      u make my day

                      gooner,

                      Comment


                        #26
                        Re: Mijn kweek

                        Zij er hier die buiten planten machinaal geoogst hebben dus eerst grof knippen en dan in zo'n soort van centrifuge ?

                        Comment


                          #27
                          Re: Mijn kweek

                          wat een weer zeg , mijn grote parasol die over mijn dames staat is kompleet verdwenen vanacht enkel de zware gietijzer voet staat er nog , vanacht winkracht 9 over mijn dames heen gehad , gehele nacht stort regenen , ik verwachte dus een ravage vanmorgen , alle dames staan nog fier overeind , onvoorstelbaar , ze zien er uit als verzopen katten dat wel , ik denk dat ik ze deze week maar uit hun lijden ga verlossen dit wordt ook niks meer zo ....

                          Hebben jullie het heel gehouden met de zware storm van vanacht , ik sta er echt versteld van dat alles nog heel is , tja op mijn mooie brede parasol na dan

                          Comment


                            #28
                            Re: Mijn kweek

                            Zow, dat is wel heavy shit
                            Ik heb er eigenlijk niet veel van gemerkt en me plantjes ook niet... Maar vandaag kan het ook nog wel even rotweer zijn hier in Nederland.

                            Succes met je plantjes verder nog, en wees blij dat die er nog staan



                            R.I.P. grote parasol

                            Comment


                              #29
                              yep bij mij is er ook windkracht 9 overgewaaid en ook ik heb een grote parasol om mijn planten te beschermen maar die van mij staat nog (gelukkig) had hem ook goed vast gebonden.

                              morgen wordt het rustig en nagenoeg droog pffffff beterrrrrrrrrrr

                              gr Greenland
                              If You Don't Smoke It,Don't Grow It!

                              Comment


                                #30
                                ik heb em even binnen gezet en nu staan ze weer buiten

                                Comment

                                Bezig...
                                X