Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

eerste wietplant ooit (volgensmij NLX)

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    eerste wietplant ooit (volgensmij NLX)

    Korting op 420shop
    Ik heb in mei dit stekje gekregen.













    Hier de fotos nadat ik em overgepot hebt.











    Na een aantal weken









    Weer wat weken later























    Ik heb em naar binnen gehaald omdat het nu alleen maar regent.













    Ziet het er zo allemaal goed uit?

    Wat moet ik nu doen? Moet ik em weer buiten zetten of in het donker hoe moet ik alles doen wanneer heb ik goede toppen om ze te knippen en te drogen? Moet ik genoeg water blijven geven?

    #2
    Re: eerste wietplant ooit (volgensmij nlx)

    ik heb em sinds gisteren naar binnen gehaald omdat het slecht weer zou worden en waaien enzo. Is dit stom? Moet ik em gewoon buiten laten staan op het balkon? Kan iemand mij helpen

    Comment


      #3
      Re: eerste wietplant ooit (volgensmij NLX)

      binnen halen met dit weer is een goed iddee zo voorkom je toprot maar zorg wel dat ze 12uur licht en 12u donker krijgen anders gaan ze stressen.
      als je wilt weten wanneer je moet oogsten moet je amar eens de zoekfunctie gebruiken en trichomes ingeven. dit zijn de thc kristallen.
      gwn water blijven geven zoals je bezig bent.
      geef je voeding? zoja welke?
      en gelieve de foto's kleiner te maken dit kan gemakelijk met paint open de foto met paint en druk ctrl+w en dan kan je het verandere
      grtz

      Comment


        #4
        Re: eerste wietplant ooit (volgensmij NLX)

        voor je eerste plant gaat ie lekker maar ze is wel een mongooltje of zie ik dat verkeerd?
        we hebben nog iemand op t forum die ook van die freaks heeft .nog even en je hebt je eigen rokertje mzzl

        Comment


          #5
          Re: eerste wietplant ooit (volgensmij NLX)

          Ja ze is zwaar gehandicapt. Fout gegroeid enzo. Ik geef haar enkel water en dat is het. Hoe lang zou het nog gaan duren totdat ze klaar is? Moet ik haar nu binnen laten staan of mag ze later weer naar buiten toe?

          Comment


            #6
            Re: eerste wietplant ooit (volgensmij NLX)

            @ Bluemink, weet je wat het is; Buiten staat ze te koud, en met deze regen ( en toekomende wind) is dat ook niet alles.

            Je kunt ze binnen zetten, waardoor ze warmer staan. Maar dan zit je weer met het licht, het licht zou 12/12 moeten zijn, ook binnen.
            [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

            Comment


              #7
              Re: eerste wietplant ooit (volgensmij NLX)

              @ weedy dus je bedoelt 12 uur licht en 12 uur helemaal donker? Boven in dat kamertje is het erg donker en ik zou em zelfs pik donker kunnen maken.

              Comment


                #8
                Re: eerste wietplant ooit (volgensmij NLX)

                Ik bedoel inderdaad 12 uur licht 12 uur donker. Aan 24 uur donker heb je dus niks, als je wilt dat hij (verder) gaat bloeien, zul je het licht op 12/12 moeten hebben.
                [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

                Comment


                  #9
                  Re: eerste wietplant ooit (volgensmij NLX)

                  Oorspronkelijk geplaatst door markster
                  voor je eerste plant gaat ie lekker maar ze is wel een mongooltje of zie ik dat verkeerd?
                  we hebben nog iemand op t forum die ook van die freaks heeft .nog even en je hebt je eigen rokertje mzzl
                  Ik ga stuk

                  Comment


                    #10
                    Re: eerste wietplant ooit (volgensmij NLX)

                    mongool of niet het is best een leuk struikje keep it up

                    Comment


                      #11
                      Re: eerste wietplant ooit (volgensmij NLX)

                      Mischien dat het aan mij ligt maar ik dus drie van deze miskleunen , van alles geprobeerd maar niks hielp , heb ze maar in de kliko gegooid in stukjes wel te verstaan , hier komt toch nagenoeg niks aan of ligt dat aan mij , teminste dat idee had ik bij die van mij zal wel eens een foto zoeken van mijn miskleun

                      Comment


                        #12
                        Re: eerste wietplant ooit (volgensmij NLX)

                        "Verkeerd gebruik van de quote functie, lees dit topic-S-"

                        Waarom zou hier niks op aan komen?
                        Last edited by Jointjedraaien; 9 October 2008, 19:08.

                        Comment


                          #13
                          Re: eerste wietplant ooit (volgensmij NLX)

                          "Verkeerd gebruik van de quote functie, lees dit topic-S-"

                          Ik zeg nagenoeg niks , oftewel bijna niks , zo ik op de foto kan zien , weet niet hoe recent die foto's zijn maar als ik kijk hoe mijn toppen er nu bijstaan
                          Last edited by Jointjedraaien; 9 October 2008, 19:08.

                          Comment


                            #14
                            Re: eerste wietplant ooit (volgensmij NLX)

                            er zitten toch al redelijk wat toppies in zo te zien ? misschien geen extreem grote maar toch.

                            Comment


                              #15
                              Re: eerste wietplant ooit (volgensmij NLX)

                              ja precies ik zet vanavond wat duidelijke fotos erop

                              Comment

                              Bezig...
                              X