Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

1x fem white widow '09

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    zien er heel mooi groen uit
    keep it up

    Comment


      #17
      Inderdaad lekker groen, hoop voor je dat het mooie weer snel komt! Ben wel benieuwd want dit worden vast beste bomen dan

      Greetzz

      Comment


        #18
        kon het niet laten om nog wat foto's te posten

        de plantjes in de bekertjes krijgen 5ml water per dag, en de plantjes die al in potten staan geef ik 3 X water per week, afzuren doe ik ook niet

        de temperatuur met de spaarlampen aan is rond de 26 gr en lampen uit 18gr
        Attached Files
        Last edited by mr.blueberry; 1 March 2009, 15:37.

        Comment


          #19
          hoi iedereen, ik vond het maar es tijd voor terug een update te plaatsen
          er gaan vandaag al een deel van de plantjes weg,

          ik zou de plantjes op mijn terras zetten maar bij nader inzien is het toch riskant, er kan heel wat geuroverlast komen bij de buren ik ga mij een dr 120 tentje aanschaffen en daar 5 white widows onder een 400 watt zetten , de andere 5 gaan op guerilla kamp binnenkort zal je mij dus vinden bij de indoor kweekverslagen, voor de 5 guerilla meisjes, blijf ik gewoon hier posten.

          hier dan de foto's, ze gaan goed
          Attached Files

          Comment


            #20
            Zien er heel mooi uit.
            weet iemand hoe ik de aarde wat meer voedingswaarde geef zonder aarde te moeten zeulen?,ik verplaats me met de bromfiets
            Zakje guano of wormenmest past toch nog in een rugzak. Dit vermengen met je aarde voor je ze in volle grond plant. Nadien kan je ze nog wat bijvoeden: bovenop de aarde, rond de stengel strooien of gewoon wat van de mest in water kappen en dit aan je plantjes geven.
            Plant de plantjes in de bekertjes wel op tijd over. Het wortelgestel ontwikkeld zich sneller dan je denkt

            Greetz,
            zion

            Comment


              #21
              guerilla kweken lijkt mij ook wel interessant,
              alleen als ik bijvoorbeeld een aantal planten in een bos heb staan, zullen ze dan wel genoeg water uit de grond halen?
              ik hoef er dus niet dagelijks naartoe om ze water te geven?

              Comment


                #22
                nee hoor als je guerilla doet zal je zelf geen water moeten geven, of het zou al 2 maand niet moeten regenen, dat probleem zullen we nooit hebben hou er rekening mee als je in bosgebied kweekt dat je plantjes voldoende licht krijgen, ik zet ze aan de rand van een bos die grenst aan een maisveld, de grond is daar ook wat voedings rijker, denk ik

                volgend weekend even naar de gs rijden, ik heb ergens gelezen over brandnetel extract voor je planten, daar ga ik effe wat meer info over zoeken

                greetz,
                Last edited by mr.blueberry; 8 March 2009, 20:57.

                Comment


                  #23
                  goed bezig he Mrblueberry!
                  Alle plantjes zien er gezond uit
                  Veel succes!

                  grtz Barryboy

                  Comment


                    #24
                    hoi medeforumleden even een update

                    ze staan er erg goed bij , al vind ik de white widow die alleen op de foto staat er wat slapjes bij staat , of komt dit goed?

                    ze staan nu 3 weken op 18/6
                    Attached Files
                    Last edited by mr.blueberry; 12 March 2009, 17:22.

                    Comment


                      #25
                      hey mr bleubery
                      mooie gezonde plantjes
                      je grond lijkt me best droog.misschien dat ze daarom wat slapjes is.
                      mazzel

                      Comment


                        #26
                        ja maat:o ziet er lekker uit, zagen de mijne er ookal zo maar uit keep it up grtz
                        Wil je van Bil bel dan naar GIL

                        Comment


                          #27
                          hoi , update de plantjes gaan lekker, ze beginnen al wat te ruiken, ik ga de 9 white widows voor onder de 400watt nog 3 weken laten voorgroeien, dan overplaatsen in 11 l potten in een batmix dan nog een weekje laten voorgroeien en dan op 12/12, ze mogen best groot worden, ik heb nog een cooltube liggen die ik ga gebruiken , ik ga ook dieven onderaan.

                          de guerilla plantjes laat ik nog een maandje binnen, dan mogen
                          ze in de volle grond
                          Attached Files

                          Comment


                            #28
                            Zijn al mooie struikjes, lekker groen !!

                            Doe je nog altijd niet afzuren ? Je kunt ook regenwater gebruiken, daar is de PH beter van dan kraanwater.

                            Keep it up !
                            Een dag zonder wiet kent Flip niet.

                            Comment


                              #29
                              goed plan flip hasjkip het word toch maar es tijd dat ik een ph metertje aanschaf

                              even een foto van mijn eerste joint voor vandaag
                              ik weet niet wat voor soortje het is ik weet alleen dat het zoet smaakt, gemakkelijk wegrookt en een geweldige high achterlaat, maar ook een lekkere buzz ,en de topjes zijn keihard lekker zo

                              greetz
                              Attached Files
                              Last edited by mr.blueberry; 21 March 2009, 10:44.

                              Comment


                                #30
                                zien er mooi uit suc6 kerel

                                Comment

                                Bezig...
                                X