Cookie's guerilla 2009

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Cookiemonster
    Retired
    • Jan 2008
    • 258

    #1

    Cookie's guerilla 2009

    Korting op 420shop
    Hey , het is lente en ik kon maar niet wachten dus ik ben deze week alvast begonnen met zaaien .

    Het soortje is purple pineberry .

    Het lijkt wel wat low budget omdat ik geen zin had om potjes en stek- en zaaigrond te gaan halen maar ik had er al een oplossing voor bedacht .

    Als medium heb ik tuinaarde met cocopeat gemixt en vanboven een paar cm cocos voor het ontkiemen en dit in bekertjes gedaan .

    maandag of dinsdag heb ik ze gezaaid en in m'n kot gezet en vandaag ging ik kijken en ze zijn allemaal juist bovengekomen behalve 1tje die al gewortels is .

    Ik ga deze planten nog een maandje voor laten groeien tot de paasvakantie en op de rand van een bosje zetten en ook wat dichtbij of in een maisveld .

    btw : mijn verslag wordt elke week geupdate wanneer de planten binnen en wanneer ze buitenstaan ga ik pas heel het verslag geven nadat ik geoogst heb , ik ga deze guerrilla kweek goed voorbereiden maar ik wil dat niemand m'n planten ook kan vinden . het kan ook zijn dat ik toch update wanneer ze buiten staan en ze moesten ziek worden of andere problemen krijgen .

    en natuurlijk de piccas


    greetz
    Attached Files
    Last edited by Cookiemonster; 12 March 2009, 16:08.
  • haze'o'lator
    Expert Grower
    MemberLucky Member
    • Nov 2008
    • 1273

    #2
    ...

    veel succes met je guerillakweek,ik verplaats je post ff naar de verslagen van 2009

    Comment

    • Cookiemonster
      Retired
      • Jan 2008
      • 258

      #3
      ah bedankt , ik was een beetje stoned toen ik deze thread aanmaakte en dacht dat ik het gewoon in kweekverslagen had geplaatst .

      Comment

      • haze'o'lator
        Expert Grower
        MemberLucky Member
        • Nov 2008
        • 1273

        #4
        no problem,ik ken dat...

        we hebben er allemaal last van!

        grtzzz

        Comment

        • darkiess
          Retired
          • May 2008
          • 1645

          #5
          hehe leuk hea stond zijn :p mawuawhawhaw

          Comment

          • westport
            Wicked Grower
            420 MemberLucky Member
            • Aug 2008
            • 3847

            #6
            Yow, veel succes ermee,
            Volg je.

            Grtz
            420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle

            Comment

            • belladonna
              Guru of all Growers
              Lucky Member
              • Aug 2008
              • 10674

              #7
              Suc6 ik blijf je ook volgen
              God was never on your side..

              Comment

              • Cookiemonster
                Retired
                • Jan 2008
                • 258

                #8
                ff update plaatsen , alle plantjes zijn bovengekomen en er is er zelfs eentje bij met een klein broer/zusje

                hier zijn de pics .
                Attached Files

                Comment

                • westport
                  Wicked Grower
                  420 MemberLucky Member
                  • Aug 2008
                  • 3847

                  #9
                  Hoi dit zou eens kunnen gaan om een éénzadige tweeling. Komt maar om de zoveel zaadjes voor.
                  http://jointjedraaien.nl/wietforum/f...ling-t101.html

                  Grtz
                  420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle

                  Comment

                  • Cookiemonster
                    Retired
                    • Jan 2008
                    • 258

                    #10
                    dit zou heel misschien kunnen , mijn eerste gedacht was dat het een zaadje of spoor was van een andere plant die in die tuinaarde zat en ontkiemd is .
                    maar de bovenste 3cm is cocos en daaronder is pas de tuinaarde met de cocos gemixt .

                    en het moest nuook weer heel toevallig zijn dat het juist naast m'n zaadling groeit .

                    ik zal wel zien wat er met gebeurd , ik hou jullie op de hoogte .

                    greetz

                    Comment

                    • belladonna
                      Guru of all Growers
                      Lucky Member
                      • Aug 2008
                      • 10674

                      #11
                      Gefeliciteerd een tweeling
                      God was never on your side..

                      Comment

                      • Cookiemonster
                        Retired
                        • Jan 2008
                        • 258

                        #12
                        Vandaag ff update plaatsen .

                        gisteren m'n planten wat tomaten voeding gegeven en volgens mij deed het hun wel goed , ze zijn ook goed aan het wortelen , er zitten beneden al wortels :p .

                        Vandaag heb ik ze ook even van het zonnetje laten genieten nu dat het toch eens scheen .

                        Het enigste spijtige is dat m'n hokje iets te warm wordt doordat m'n fan niet sterk genoeg is , het is er zo'n 30°C maarja een beetje stress boeit me niet echt zo maar volgens mij groeien ze daardoor toch een beetje trager .

                        hun kleur is zowat groen-lichtgroen door de gele lampen en je ziet aan de nerven van het blad soms een beetje paarse kleur , voor de rest is alles wel nog goed aan het verlopen .

                        en natuurlijk de picca's .

                        greetz
                        Attached Files

                        Comment

                        • Wierie Wierie
                          Senior Grower
                          MemberLucky Member
                          • Oct 2008
                          • 848

                          #13
                          Hee dit ga ik lekker volgen...

                          Die tweeling is wel appart zeg
                          NLX outdoor kweek 2011
                          Wierie Wierie`s Outdoor Festijn 2010
                          De eerste maal; 4x NLX outdoor 2009

                          Comment

                          • DenGiles
                            Chronic Stoner
                            MemberLucky Member
                            • Mar 2009
                            • 157

                            #14
                            is wel nice zon tweeling, bn benieuwd hoe die gaat vorderen:p succes ermee
                            grtz
                            Wil je van Bil bel dan naar GIL

                            Comment

                            • GroovaLicious
                              Expert Stoner
                              • Jan 2009
                              • 77

                              #15
                              kheb zo'n vermoeden dak ook zo'n 2ling zaadje heb... is zeker 2x zo groot als een ander zaadje en heeft nogal ne rare vorm... kben benieuwd

                              Comment

                              Bezig...