1ste kweek

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • DenGiles
    Chronic Stoner
    MemberLucky Member
    • Mar 2009
    • 157

    #1

    1ste kweek

    Korting op 420shop
    Dag allemaal
    begin dus aan eerste kweekje, had 5 zaadjes white widow gekocht gefemeniseerd, zijn allemaal uitgekomen, zijn een weekje oud, en ze gaan in mei naar buiten, nu ben ik ze aanhet laten voorgroeien, sinds vandaag onder tl lamp, MAAR nu komt men vraag, hoe komt het dat ze zo de lucht in schieten???? grg reacties greetz
    Attached Files
    Wil je van Bil bel dan naar GIL
  • DenGiles
    Chronic Stoner
    MemberLucky Member
    • Mar 2009
    • 157

    #2
    en hoe krijg ik die foto groter?XD grtz
    Wil je van Bil bel dan naar GIL

    Comment

    • weedlover
      Banned
      • May 2008
      • 975

      #3
      Hoe hoog hangt je lamp boven je plantjes?
      Als je lamp te hoog hangt gaan ze omhoog schieten op zoek naar licht

      grtz

      Comment

      • DenGiles
        Chronic Stoner
        MemberLucky Member
        • Mar 2009
        • 157

        #4
        ongveer 15 cm, ma ze staan er ng maar onder vnaf vndaag, wat heb je aan te rade?
        Wil je van Bil bel dan naar GIL

        Comment

        • DenGiles
          Chronic Stoner
          MemberLucky Member
          • Mar 2009
          • 157

          #5
          en zou je mij ook kunnen zeggen vanaf welk uur tot welk u ik ze maag aanzetten?-> nogmaals ze gaan nr buiten in de toekomst grtz
          Wil je van Bil bel dan naar GIL

          Comment

          • weedlover
            Banned
            • May 2008
            • 975

            #6
            Ik zou je lamp tot zo'n 5cm boven je plantjes hangen en je lamp op 18/6 zetten (dus 18 uur licht per dag), zo zullen ze groeien ipv te bloeien

            grtz

            Comment

            • stiff
              Gandhi Ganjamaster
              MemberLucky Member
              • Feb 2009
              • 479

              #7
              denk dat ze 5cm boven je plantjes moet hangen en 18u licht aan (groei)

              Comment

              • DenGiles
                Chronic Stoner
                MemberLucky Member
                • Mar 2009
                • 157

                #8
                Oorspronkelijk geplaatst door weedlover
                Ik zou je lamp tot zo'n 5cm boven je plantjes hangen en je lamp op 18/6 zetten (dus 18 uur licht per dag), zo zullen ze groeien ipv te bloeien

                grtz
                ok tnx mate da zal mij wel vort helpen, ze mogen nog wel een tijd onder TL blijven? grtz
                Wil je van Bil bel dan naar GIL

                Comment

                • haze'o'lator
                  Expert Grower
                  MemberLucky Member
                  • Nov 2008
                  • 1273

                  #9
                  verplaatst naar kweekverslagen...

                  grtzzz

                  Comment

                  • DenGiles
                    Chronic Stoner
                    MemberLucky Member
                    • Mar 2009
                    • 157

                    #10
                    Oorspronkelijk geplaatst door haze'o'lator
                    verplaatst naar kweekverslagen...

                    grtzzz
                    ja ssry about that, ik hadet veel te laat door dak ergens totaal verkeerd een topic geopend had XD men exuuses
                    Wil je van Bil bel dan naar GIL

                    Comment

                    • DenGiles
                      Chronic Stoner
                      MemberLucky Member
                      • Mar 2009
                      • 157

                      #11
                      mag ik ze eronder houden tot het goed weer word? mei? grtz
                      Wil je van Bil bel dan naar GIL

                      Comment

                      • DenGiles
                        Chronic Stoner
                        MemberLucky Member
                        • Mar 2009
                        • 157

                        #12
                        effe update, de lamp komt ze percies toch ten goede, ze groeien wel wat traag zal miss wel beter weetjes zijn altijd welkom
                        greetz
                        Attached Files
                        Wil je van Bil bel dan naar GIL

                        Comment

                        • BigStickSmoke
                          Senior Stoner
                          Member
                          • Mar 2009
                          • 32

                          #13
                          Je grond ziet er toch wel droog uit ,of heb ik dat verkeert?
                          Je lamp moet je oook laag hangen want anders gaaan ze idd naar licht zoeken en dus heel erg omhoog groeien

                          ziet er goed uit.

                          grtz
                          Guerilla 2010 - 5x big bang fem - 5x White widow reg

                          Comment

                          • DenGiles
                            Chronic Stoner
                            MemberLucky Member
                            • Mar 2009
                            • 157

                            #14
                            Oorspronkelijk geplaatst door BigStickSmoke
                            Je grond ziet er toch wel droog uit ,of heb ik dat verkeert?
                            Je lamp moet je oook laag hangen want anders gaaan ze idd naar licht zoeken en dus heel erg omhoog groeien

                            ziet er goed uit.

                            grtz
                            héhé neen hoor, geef ze lke dag water heb er gwn wat grond bij gedaan in de potjes daarmee grtz
                            Wil je van Bil bel dan naar GIL

                            Comment

                            • mr.blueberry
                              Retired
                              • Jan 2009
                              • 308

                              #15
                              hoi, ze zijn mooi groen

                              heb je en ventilator in je hokje? dat zorgt er voor dat de stammetjes steviger worden en staan ze sterk genoeg om naar buiten te gaan

                              greetz,

                              Comment

                              Bezig...