mijn 2e kweek

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • C.Rinovicz
    Retired
    • Apr 2009
    • 14

    #1

    mijn 2e kweek

    Korting op 420shop
    Hollands Hope.








    Hopen dat het net zo goed gaat als mijn eerste keer
  • Flip Hasjkip
    Wicked Grower
    420 MemberMemberLucky Member
    • Sep 2008
    • 3595

    #2
    Mooie foto's !!

    Go, go, go, kleintje !
    Een dag zonder wiet kent Flip niet.

    Comment

    • Oblivion
      Wicked Stoner
      MemberLucky Member
      • Mar 2009
      • 245

      #3
      Om ter snelste!
      Jij staat al voor, m'n avatar is van enkele uren geleden!

      Comment

      • mathieu
        Wicked Stoner
        MemberLucky Member
        • Mar 2009
        • 244

        #4
        hoelang ben je al bezig met die plant?
        SPaCeCaKe

        Comment

        • C.Rinovicz
          Retired
          • Apr 2009
          • 14

          #5
          4/5 dagen dacht ik.

          Comment

          • mathieu
            Wicked Stoner
            MemberLucky Member
            • Mar 2009
            • 244

            #6
            zeer netjes!, ga zo door ik zal je volgen .
            ikzelf ben 2 dagen bezig en komen er bijn boven , dusja
            SPaCeCaKe

            Comment

            • haze'o'lator
              Expert Grower
              MemberLucky Member
              • Nov 2008
              • 1273

              #7
              wat een mooie spruit!

              veel succes verder nog met je kweekje...

              grtzz

              Comment

              • Jona
                Retired
                • Jun 2008
                • 2797

                #8
                Wow, dat zijn heel mooie foto's indeed. Wat een kwaliteit van fototoestel heb jij daar
                Welk merk/type is dat? Lijkt me dat het echt heel mooie foto's gaan worden met dat toestel!

                Comment

                • Mr_3ppozz
                  Grower
                  MemberLucky Member
                  • Mar 2009
                  • 659

                  #9
                  Als je een beetje goed zoekt op je camera vind je vast en zeker ook een stand genaamd MACRO

                  (de meeste mobieltjes hebben het zelfs tegenwoordig)

                  Dit is puur bedoelt voor het focusen van goeie close-ups een normale digitale camera heeft dit gegarandeerd, enige wat je dan nog goed moet doen, is het focussen van het juiste object en je bent klaar voor je kiekje

                  Ik moet wel zeggen, dat de fotos erg goed genomen zijn als we straks ook zulke close-ups krijgen van toppen
                  sigpic
                  Kruimel um, draai um, steek um op en paas um door.

                  Comment

                  • Jona
                    Retired
                    • Jun 2008
                    • 2797

                    #10
                    Dus die stand is gewoon voor heel dichte foto's met enorme details? Denk je dat die met een mobiel genomen is? lijkt me toch redelijke kwaliteit, denk eerder aan een heel goeie digitale camera

                    Comment

                    • mathieu
                      Wicked Stoner
                      MemberLucky Member
                      • Mar 2009
                      • 244

                      #11
                      mobiel heb je tegenwoordig ook al lenzen voor incl macro lens
                      SPaCeCaKe

                      Comment

                      • C.Rinovicz
                        Retired
                        • Apr 2009
                        • 14

                        #12
                        Met Spiegelreflex Canon 350D en kleine digitale LumixFX100 heb ik ze gemaakt
                        Gewoon op macro stand zetten en zo. Dan maakt wel scherpe.
                        Maar ik werk ook als fotografe, dus ik denk dan ook, ze hadden nog beter gekund, maar ach, dit is niet voor werk


                        Ik heb een tweede zaadje laten ontkiemen gister.
                        Dacht, 1 is ook zo alleen

                        Comment

                        • Maurice
                          Elite Stoner
                          MemberLucky Member
                          • Aug 2008
                          • 136

                          #13
                          Je plantjes staan al buiten? Of groei je ze binnen eerst voor?

                          Comment

                          • C.Rinovicz
                            Retired
                            • Apr 2009
                            • 14

                            #14
                            Ik laat ze eerst nog maar even binnen groeien.

                            Comment

                            • belladonna
                              Guru of all Growers
                              Lucky Member
                              • Aug 2008
                              • 10674

                              #15
                              hele mooie foto's ik blijf je volgen
                              God was never on your side..

                              Comment

                              Bezig...