mijn 2e kweek

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Jona
    Retired
    • Jun 2008
    • 2797

    #16
    Oorspronkelijk geplaatst door C.Rinovicz
    Met Spiegelreflex Canon 350D en kleine digitale LumixFX100 heb ik ze gemaakt
    Gewoon op macro stand zetten en zo. Dan maakt wel scherpe.
    Maar ik werk ook als fotografe, dus ik denk dan ook, ze hadden nog beter gekund, maar ach, dit is niet voor werk


    Ik heb een tweede zaadje laten ontkiemen gister.
    Dacht, 1 is ook zo alleen
    En wat kosten die beestjes dan?
    Van waar ben je? Anders mag je gerust eens komen shooten van m'n buitenplanten deze zomer, het belooft alvast wat moois te worden

    Greetzzz

    Comment

    • C.Rinovicz
      Retired
      • Apr 2009
      • 14

      #17
      350D is niet veel waard meer.
      Goede goedkope spglreflex camera's kosten tegenwoordig ong. €300 of zo.

      Ik kom van ergens uit Drenthe

      Comment

      • Jona
        Retired
        • Jun 2008
        • 2797

        #18
        Das dan iets te ver van Brussel helaas
        Maar hoeveel megapixels zijn die dan eigenlijk? (sorry voor het effe off-topic gaan)

        Comment

        • C.Rinovicz
          Retired
          • Apr 2009
          • 14

          #19
          Oo maakt niet uit

          Die van mij is 8.5 Mp en 10 Mp.
          Maar opzich maakt dat niet uit, hoeveel megapixels je hebt.
          Dat heb ik tenminste geleerd op schoole

          Comment

          • Maurice
            Elite Stoner
            MemberLucky Member
            • Aug 2008
            • 136

            #20
            Ik gebruik me mobiel, samsung pixon met 8 megapixel camera. Wanneer je deze instelt op de macro modus en nog wat kleine aanpassingen krijg ik ook wel scherpe foto's van dichtbij

            Comment

            • C.Rinovicz
              Retired
              • Apr 2009
              • 14

              #21
              Re: mijn 2e kweek



              Mijn vorige plantjes groeiden sneller, de blaadjes.
              Maar dat zal dan wel aan de soort liggen hè.

              Comment

              • mathieu
                Wicked Stoner
                MemberLucky Member
                • Mar 2009
                • 244

                #22
                Re: mijn 2e kweek

                nog steeds mooie foto-> mooie planten.
                SPaCeCaKe

                Comment

                • C.Rinovicz
                  Retired
                  • Apr 2009
                  • 14

                  #23
                  Re: mijn 2e kweek

                  Danku

                  Mijn 2e plantje kom nu ook door.
                  En ze groeien nu lekker snel, door deze broeierige weer

                  Comment

                  • mathieu
                    Wicked Stoner
                    MemberLucky Member
                    • Mar 2009
                    • 244

                    #24
                    Re: mijn 2e kweek

                    ik ga mss morgen als die andere vijf zaden bij mij zeteb ben benieuwd of deze het net zo gaan doen als die van jou.
                    SPaCeCaKe

                    Comment

                    • C.Rinovicz
                      Retired
                      • Apr 2009
                      • 14

                      #25
                      Re: mijn 2e kweek

                      1e Plantje


                      2e Plantje




                      2e Groeit ook lekker. Week later ontkiemt dan de andere.
                      Maar groeit sneller dan de 1e. Lekker weertje ook

                      Comment

                      • DenGiles
                        Chronic Stoner
                        MemberLucky Member
                        • Mar 2009
                        • 157

                        #26
                        Re: mijn 2e kweek

                        mooie babytjes heb jij daar zien er wel wat aan de gestrekte kant uit?welke lamp gebruik je binnen en hoe hoog hangt die? grtz
                        Wil je van Bil bel dan naar GIL

                        Comment

                        • Jona
                          Retired
                          • Jun 2008
                          • 2797

                          #27
                          Re: mijn 2e kweek

                          Ja, zal een stretcher worden, maar das nog niet zo erg hoor. Gewoon overpotten tot aan de LOBBLAADJES (dat zijn de onderste 2 kleine, ronde blaadjes) en dan komt het wel goed.
                          Mensen laat soms in het begin hun planten express wat stretchen zodat ze dan een deel van het stammetje kunnen ingraven en daar komen dan een grote hoeveelheid wortels uit, wat de plant enkel maar ten goede kan komen! Misschien iets voor jou

                          Greetzzz

                          Jona

                          Comment

                          • C.Rinovicz
                            Retired
                            • Apr 2009
                            • 14

                            #28
                            Re: mijn 2e kweek

                            Ik laat ze gewoon expres dan stretchen. En ik gebruik ook geen lamp. Zo doe ik het altijd, en het ging altijd nog goed, dus vandaar
                            En zodra ik hem sterk genoeg vind, pot ik em over en gaat ie even naar buiten. En dan wordt het hoop ik een mooie plant
                            Maar Hollands Hope word ook wel een lange toch.
                            Last edited by C.Rinovicz; 12 April 2009, 22:42.

                            Comment

                            • Jona
                              Retired
                              • Jun 2008
                              • 2797

                              #29
                              Re: mijn 2e kweek

                              Haha, okay, dan ben jij de eerste die ik dat als uitvlucht hoor gebruiken . Heel professioneel van je!
                              Dat het een mooie plant zal worden hoop ik met je mee
                              Maar Hollands Hope word ook wel een lange toch.
                              Buitenplanten kunnen enorm groot worden, tot zelf probleemgroottes toe!

                              Comment

                              • C.Rinovicz
                                Retired
                                • Apr 2009
                                • 14

                                #30
                                Re: mijn 2e kweek







                                Ze hebben die mega onweersbui + regen overleeft vannacht

                                Comment

                                Bezig...