mijn 2e kweek
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
350D is niet veel waard meer.
Goede goedkope spglreflex camera's kosten tegenwoordig ong. €300 of zo.
Ik kom van ergens uit Drenthe
Comment
-
Oo maakt niet uit
Die van mij is 8.5 Mp en 10 Mp.
Maar opzich maakt dat niet uit, hoeveel megapixels je hebt.
Dat heb ik tenminste geleerd op schoole
Comment
-
Re: mijn 2e kweek

Mijn vorige plantjes groeiden sneller, de blaadjes.
Maar dat zal dan wel aan de soort liggen hè.
Comment
-
Re: mijn 2e kweek
Danku
Mijn 2e plantje kom nu ook door.
En ze groeien nu lekker snel, door deze broeierige weer
Comment
-
Re: mijn 2e kweek
1e Plantje

2e Plantje

2e Groeit ook lekker. Week later ontkiemt dan de andere.
Maar groeit sneller dan de 1e. Lekker weertje ook
Comment
-
Re: mijn 2e kweek
Ja, zal een stretcher worden, maar das nog niet zo erg hoor. Gewoon overpotten tot aan de LOBBLAADJES (dat zijn de onderste 2 kleine, ronde blaadjes) en dan komt het wel goed.
Mensen laat soms in het begin hun planten express wat stretchen zodat ze dan een deel van het stammetje kunnen ingraven en daar komen dan een grote hoeveelheid wortels uit, wat de plant enkel maar ten goede kan komen! Misschien iets voor jou
Greetzzz
JonaComment
-
Re: mijn 2e kweek
Ik laat ze gewoon expres dan stretchen. En ik gebruik ook geen lamp. Zo doe ik het altijd, en het ging altijd nog goed, dus vandaar
En zodra ik hem sterk genoeg vind, pot ik em over en gaat ie even naar buiten. En dan wordt het hoop ik een mooie plant
Maar Hollands Hope word ook wel een lange toch.Last edited by C.Rinovicz; 12 April 2009, 22:42.Comment
-
Re: mijn 2e kweek
Haha, okay, dan ben jij de eerste die ik dat als uitvlucht hoor gebruiken
. Heel professioneel van je!
Dat het een mooie plant zal worden hoop ik met je mee
Buitenplanten kunnen enorm groot worden, tot zelf probleemgroottes toe!Maar Hollands Hope word ook wel een lange toch.Comment
-





Comment