Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2x Power plant, 2x Skunk, 1x Double fun (2e kweek)

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: 2x Power plant, 2x Skunk, 1x Double fun (2e kw

    Oorspronkelijk geplaatst door Maurice View Post
    Dan heb ik nog een vraag, ik zou graag willen weten wat een goede voeding is voor mijn planten. Heb veel gehoord over pk 13-14 maar weet niet wat dit doet en of dit echt geschikt/noodzakelijk is. Ben meer opzoek naar een uitbundige bloei en mooie topvorming.

    Ook zou ik dan willen weten wanneer ik ze voeding moet geven en hoevaak.
    Die PK voeding is voor tijdens de bloei, als je medium wat uitgeput geraakt, als je met potten werkt dus. Mocht je in volle grond gaan werken dan hoeft dit niet echt.
    In potten dus: Je kan vanaf de eerste week bloei de concentratie langzaam opbouwen om dan 2 weken voordat je gaat oogsten helemaal geen voeding meer te geven, zo vermijd je dat er nog meststoffen in je wietje zitten als je hem geoogst hebt.
    Beste voeding daarvoor is van Plagron

    Greetzzz

    Jona

    Comment


      #17
      Re: 2x Power plant, 2x Skunk, 1x Double fun (2e kw

      ok tis lang geleden dat ik iets hebt gepost maar zins buitenwiet en buitenkweken mij specialitiet zijn. Stokpaardje. Nu wanneer je planten buiten staan en groeien en bloeien zoals de natuur het wilt of zoals jij het wilt. Door in een plastieke serre te werken en af te dekken kan je de boel lekker forserren en oogsten eind augustus half september terwijl iedereen nog aan het bloeien is. Maar wat belangerijk is is voeding zowel in potten en zeker in de volle grond.

      Het eerste dat je doet is een grondstaal nemen en bijvoorbeeld binnen brengen in AVEVE en daar doen ze dat vlug voor je. Dan begin je gelijk de boeren in maart, april met je grond voor te mesten. En als je dan je planten erin staan hebt kun je keizen voor de voedselstoffen en pk 13/14 van de shop of volledig biologisch gaan en je eigen mest zoals guano of gedroogd mest gebruiken. maar een goede tip altijd bijvoeden want als je je plant zet verg je veel van je plant en dit zit gewoon niet in de grond. Altijd fosfor of pk 13/14 toevoegen in zen 5 de week als je pot of afdekt of als je in volle grond kweekt in zijn 2de bloeifase wanneer er bloemvorming is over de gehel plant. a 2 keer meegeven en ge zit goed.

      heb er nu al 15 zomers gekweekt en als ik een wat weet is het dat ervaring meer leert dan boekjes.
      Last edited by o21; 12 April 2009, 17:10.

      Comment


        #18
        Re: 2x Power plant, 2x Skunk, 1x Double fun (2e kw

        als ik eerlijk mag zen , heb al eens kunnen proeven van orias zen buitenweed en moet zeggen , heb al veel verschillende soorten en kwaliteiten gesmoord in men leven maar man die zen buitenplanten zen MEGA .

        merci voor de goede raad voor alle buitenkwekers

        Comment


          #19
          Re: 2x Power plant, 2x Skunk, 1x Double fun (2e kw

          bedankt voor de reacties, als ik het goed begrijp dus pas voeding geven als de bloei begint? er is toch ook voeding dat ik nu al kan geven? wat is dit voor voeding?

          oja @ mathieu: ik heb me camera ingesteld op macro, misschien maak ik ze nog van iets te dichtbij ik weet het niet..

          grtzzzz
          Last edited by Maurice; 12 April 2009, 18:04.

          Comment


            #20
            Re: 2x Power plant, 2x Skunk, 1x Double fun (2e kw

            er zijn verschillende merken dus ga daar niet over beginnen. Maar als je plantjes nu al staan geef je vooral wortelstimulater en bn-grond en groeivoeding. maken dat je een mooie groen plantje hebt met EC meter tuseen 1.0 en 1.5 meegeven met PH van 5.8 en 6.1. dan groeien ze gelijk de beesten. en dan verpotten in je voorbemeste grond en laat maar gaan wanneer ze bloemvorming over de gehele plant krijgen fosfor of pk 13/14 erin en voila mega plant hoog kwalitiet en lekker buitenwietje. Ik wens je nu al succes en ik volg je zeker op maatje love PowerPlant heb er ook een staan voor buiten.

            Comment


              #21
              Re: 2x Power plant, 2x Skunk, 1x Double fun (2e kw

              Oke dan, wat raden jullie aan wat betreft de potten? Hoeveel liter?

              Ik wil mijn planten rond de 1,60 -1,80 meter houden.

              Comment


                #22
                Re: 2x Power plant, 2x Skunk, 1x Double fun (2e kw

                aha die dikke pad kwam eens even kijken of er al wat te roken was

                Ik denk dat hij nog even moet wachten
                NLX outdoor kweek 2011
                Wierie Wierie`s Outdoor Festijn 2010
                De eerste maal; 4x NLX outdoor 2009

                Comment


                  #23
                  Re: 2x Power plant, 2x Skunk, 1x Double fun (2e kw

                  Skunk zaden ontkiemt en in potten gedaan! Zondag maak ik weer foto's.

                  Plantjes staan heerlijk te genieten van de zon op me schuur dak

                  Comment


                    #24
                    Re: 2x Power plant, 2x Skunk, 1x Double fun (2e kw

                    UPDATE MAANDAG 20 APRIL 2009

                    Zow hier dan me update, zondag niet gelukt om de foto's up te loaden, druk weekend en veel moeten leren voor school... Dus bij deze

                    Ik moet zeggen, de foto's zijn beter gelukt dan de voorgaande!

                    Double Fun


                    Power Plant 1


                    Power Plant 2


                    Skunk


                    De groepsopstelling
                    Last edited by Maurice; 26 April 2009, 16:09.

                    Comment


                      #25
                      Re: 2x Power plant, 2x Skunk, 1x Double fun (2e kw

                      Proficiat met de geboorte van je spruitjes.
                      Zien er allemaal mooi en gezond uit.

                      Grtz
                      420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
                      Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                      Comment


                        #26
                        Re: 2x Power plant, 2x Skunk, 1x Double fun (2e kw

                        De double fun is bij de nieuw komende vertakkingen een beetje bruinig, is dit erg en wat is dit precies ?

                        Comment


                          #27
                          Re: 2x Power plant, 2x Skunk, 1x Double fun (2e kw

                          UPDATE ZONDAG 26 APRIL 2009

                          Heb de plantjes van de week wat koemest gegeven, ze zullen het nu wel ongeveer opnemen. Heb nog maar 1 skunk over, de ander is niet boven gekomen. Ik krijg binnenkort nieuwe skunk zaden. Foto's zeggen meer dan woorden, hier komen ze dus!


                          Groepsopstelling



                          Double Fun





                          Power Plant #1





                          Power Plant #2





                          Skunk


                          Last edited by Maurice; 4 May 2009, 00:08.

                          Comment


                            #28
                            Re: 2x Power plant, 2x Skunk, 1x Double fun (2e kw

                            blijf je volgen kerel kijke hoe het gaat nu buite

                            Comment


                              #29
                              Re: 2x Power plant, 2x Skunk, 1x Double fun (2e kw

                              ik ben benieuwd naar je pp dit gaan serieuze struiken worden

                              Comment


                                #30
                                Re: 2x Power plant, 2x Skunk, 1x Double fun (2e kw

                                ik ga deze volgend ik ga dit jaar ook pp's zetten ^^
                                buiten binne weekje begin ik met onkiemen en voorgroeien

                                ik zie dat je al goed begonnen bent ^^

                                Grtz en suc6
                                Last edited by MR GROEN; 29 April 2009, 17:27.

                                Comment

                                Bezig...
                                X