Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Doubelfun Mediwietje

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

  • SirSmokeAllot
    replied
    Re: Doubelfun Mediwietje

    Jup, dit heet afleggen.
    ik had me reeds afgevraagd of dat mogelijk was eventueel door middel van een klein wondje te maken en wat stekpoeder. Organic schijnt het voor te hebben gehad met zijn amnesia (maar die stekt blijkbaar als onkruid).
    Volgend jaar test ik het wel eens buiten in volle grond om zo mayb een betere manier van stekken te vinden voor buiten zonder enige hulp van propagator ofzow.

    Grtz $iR

    Leave a comment:


  • belladonna
    replied
    Re: Doubelfun Mediwietje

    Hye Tostie je ben benieuwd naar je stukje over de stek mogelijk heden van een tweeling

    Leave a comment:


  • Tosti
    replied
    Re: Doubelfun Mediwietje

    Dat is goed Bij deze claim ik een uitgebreid topic over stekmogelijkheden

    Leave a comment:


  • belladonna
    replied
    Re: Doubelfun Mediwietje

    Das een mooi plaatje en maak er is een mooi stukje van dit is deftige en goede info

    Leave a comment:


  • Tosti
    replied
    Re: Doubelfun Mediwietje

    Heee Bella

    Ik zie je topic nu pas, shame on me.
    Ik heb alles even doorgekeken, en je had nog wat leuks kunnen doen met die tweeling van je! En er twee aparte plantjes van maken.

    Ik verdiep me de laatste tijd in allerlei soorten stekken.
    Je kon ze een beetje uit elkaar halen en vervolgens de stengels wat onder de aarde bedekken.
    Wat er dan gebeurt is dat er overal wortels gaan groeien aan de stengels. Na een maandje ofzo kon je dan je mes tussen de plantjes zetten zodat ieder z'n eigen potje kreeg, meer aandacht per plant, meer plant.

    Zie hier wat ik nu eigenlijk bedoel:


    Maargoed. Niet echt meer van toepassing maar had een leuk projectje kunnen zijn.

    Groetjes

    Tosti

    Leave a comment:

Bezig...
X