marksters buitenkweek 2009

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • markster
    Ultra Grower
    MemberLucky Member
    • Jul 2008
    • 2151

    #1

    marksters buitenkweek 2009

    Korting op 420shop
    het begon bij mij ook weer te kriebelen en ben dus ook al gestart met mn buitenkweek.
    Ik kweek buiten op 2 locaties (thuis en bij mn ouders) In mn achtertuin heb ik nu 3 65 literpotten staan,met 1x nycd,1x cali o(orange bud )en 1x ierdbei.van deze soortjes zal ik hier een kweekverslag gaan bijhouden.
    Bij mn ouders heb ik gekozen voor pp en afghani(hier zal ik zo nu en dan ook wat pics van posten.t
    T eerste plantje staat inmiddels boven(nycd) de rest wacht nog even.nu pics
    Attached Files
  • Jona
    Retired
    • Jun 2008
    • 2797

    #2
    Re: marksters buitenkweek 2009

    Ik ga ook met 65 liter potten werken, ik vroeg me gewoon even af of je er al ervaring mee had. En of je daar dan nog voeding bij moet kappen want zoja dan zet ik ze in volle grond.
    Veel succes met je kweekje! En dat het bomen mogen worden!

    Greetzzz

    Jona

    Comment

    • markster
      Ultra Grower
      MemberLucky Member
      • Jul 2008
      • 2151

      #3
      Re: marksters buitenkweek 2009

      ja heb dr vorig jaar ook op gekweekt .
      Ik geef mn planten in kuip groei en bloei voedingen .
      vorig jaar ook een buitenkweekverslag gemaakt en met succes.

      Comment

      • Wierie Wierie
        Senior Grower
        MemberLucky Member
        • Oct 2008
        • 848

        #4
        Re: marksters buitenkweek 2009

        ha mooi ja het kriebelt vast door dat mooie weer
        ik heb 30 liter bakke jij 65:-O is dat niet heeeel groot?
        NLX outdoor kweek 2011
        Wierie Wierie`s Outdoor Festijn 2010
        De eerste maal; 4x NLX outdoor 2009

        Comment

        • mathieu
          Wicked Stoner
          MemberLucky Member
          • Mar 2009
          • 244

          #5
          Re: marksters buitenkweek 2009

          nee hoe groter hoe beter, kunnen je wortels uitgroeien en worden ze niet bellemert waardoor je plant lekker groot wordt met veel toppen!
          dat is wat je uit einedelijk wilt toch?
          en ja je klan ze dan mss wel better in de volle grond zetten maar zitten hier wel voldoende voedings stoffen in?
          en kun je binnenkort weer foto's maken want, ik kijk er namelijk al naar uit!
          succes nog, ik hoop dat je er wat aan had.
          SPaCeCaKe

          Comment

          • Oblivion
            Wicked Stoner
            MemberLucky Member
            • Mar 2009
            • 245

            #6
            Re: marksters buitenkweek 2009

            Oh, leuke soortjes!
            Ga je die zonder problemen in de open lucht kunnen kweken? Ben in elk geval zeer benieuwd!
            Je kweekverslag van vorig jaar ziet er ook lekker uit!

            Comment

            • Wierie Wierie
              Senior Grower
              MemberLucky Member
              • Oct 2008
              • 848

              #7
              Re: marksters buitenkweek 2009

              @ Mathieu

              Ik denk dat als je in de volle grond kweekt dat je toch de grond van te voren moet bemesten of anders toe voeding bij moet geven.
              NLX outdoor kweek 2011
              Wierie Wierie`s Outdoor Festijn 2010
              De eerste maal; 4x NLX outdoor 2009

              Comment

              • ijscoman1
                Super Grower
                MemberLucky Member
                • Mar 2008
                • 1768

                #8
                Re: marksters buitenkweek 2009

                Oke dan Markster zet hem op he een ierdbei haha dat lijkt me ook een leuke om te zien en uiteraard te roken. Veel succes en hopen op een zonnige zomer!

                Greetzz

                Comment

                • westport
                  Wicked Grower
                  420 MemberLucky Member
                  • Aug 2008
                  • 3847

                  #9
                  Re: marksters buitenkweek 2009

                  Hey markster veel succes hè met je buitenkweek.

                  Grtz
                  420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle

                  Comment

                  • markster
                    Ultra Grower
                    MemberLucky Member
                    • Jul 2008
                    • 2151

                    #10
                    Re: marksters buitenkweek 2009

                    Oorspronkelijk geplaatst door Wierie Wierie
                    ha mooi ja het kriebelt vast door dat mooie weer
                    ik heb 30 liter bakke jij 65:-O is dat niet heeeel groot?
                    nee hoor 65 liter is wel een standaard maat voor de buitenkweek

                    Comment

                    • mathieu
                      Wicked Stoner
                      MemberLucky Member
                      • Mar 2009
                      • 244

                      #11
                      Re: marksters buitenkweek 2009

                      Oorspronkelijk geplaatst door Wierie Wierie
                      @ Mathieu

                      Ik denk dat als je in de volle grond kweekt dat je toch de grond van te voren moet bemesten of anders toe voeding bij moet geven.

                      licht aan je grond heb je andere planten die goed groeien of bloeien, tja dan zou ik hem in de volle grond zetten dan haalt hij nl. voedings stoffen uit de grond en je zou het e.v.t. ook nog een kunnen voorbemesten.
                      SPaCeCaKe

                      Comment

                      • belladonna
                        Guru of all Growers
                        Lucky Member
                        • Aug 2008
                        • 10674

                        #12
                        Re: marksters buitenkweek 2009

                        Ik ga je volgen is kijken hoe jou kweekje gaat lopen suc6 Markster
                        God was never on your side..

                        Comment

                        • weedeveryday
                          Retired
                          • Feb 2009
                          • 458

                          #13
                          Re: marksters buitenkweek 2009

                          hey ik heb nu 2 snowwhite staan en een white rhino ze zijn al ongeveer 30 cm,kheb er alle vertouwen in dat het een prachtige oogst wordt. ik probeer wel nog fotos op jd te zetten.

                          grtz en enjoy your growings

                          Comment

                          • markster
                            Ultra Grower
                            MemberLucky Member
                            • Jul 2008
                            • 2151

                            #14
                            Re: marksters buitenkweek 2009

                            bedankt voor de reacties .
                            fotos volgen wanneer de rest hun koppie bovensteekt

                            Comment

                            • markster
                              Ultra Grower
                              MemberLucky Member
                              • Jul 2008
                              • 2151

                              #15
                              Re: marksters buitenkweek 2009

                              update

                              ik ging vanmorgen ff mn plantjes checken,en zag dat de cali-o inmiddels ook haar kopje heeft laten zien.nu nog even wachten op de ierdbei
                              de buiten nycd gaat ook lekker.hier nog een pic
                              foto 1 cali-o
                              foto 2 nycd
                              Attached Files

                              Comment

                              Bezig...