Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Indoor NLX Gone bad..

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Indoor NLX Gone bad..

    Korting op 420shop
    Ey!

    Ik heb een kleine 5 weken geleden 2 NLX plantjes gekregen welke niet goed gingen in een kweektent.. Veel dode blaadjes en veel blaadjes met maar 2-3 uhhhh... hoe noem je het? 'vingers'

    Het eerste wat ik heb gedaan is ze overpotten. Sindsdien krijgen ze ook iedere dag (op een vast tijdstip) voedingsmiddel en ik moet zeggen dat de plantjes weer aardig bijkomen. (zie foto's)

    Wat me wel opvalt is dat 1 van de planten al vroeg bezig is met haar toppen.

    De plantjes staan overdag lekker buiten op het balkon en s'nachts staan ze binnen.

    Ik ben benieuwd wat er uiteindelijk vanaf geplukt kan worden
    Attached Files

    #2
    Re: Indoor NLX Gone bad..

    Ah mooi.... ik ben ook met NLX bezig......

    Wat een rare bladeren heeft die plant op de 2de foto
    NLX outdoor kweek 2011
    Wierie Wierie`s Outdoor Festijn 2010
    De eerste maal; 4x NLX outdoor 2009

    Comment


      #3
      Re: Indoor NLX Gone bad..

      Oorspronkelijk geplaatst door Wierie Wierie View Post

      Wat een rare bladeren heeft die plant op de 2de foto
      Inderdaad he.. zo stond het plantje erbij toen deze net overgepot was.
      Inmiddels is het plantje aardig bijgekomen. voorral alle nieuwe blaadjes zien er goed en gezond uit! gelukkig maar

      Comment


        #4
        Re: Indoor NLX Gone bad..

        Op de laatste foto is inderdaad duidelijk een top te zien, het is dus duidelijk een vrouwtje. Maar je hebt geen idee hoe deze al kan bloeien? Wel, waarschijnlijk zet jij je planten +/- 12 uur buiten neer, en +/- 12 uur binnen. Is deze ruimte, waar jij ze binnen neer zet, ook bijna altijd totaal donker?
        [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

        Comment


          #5
          Re: Indoor NLX Gone bad..

          Toen ik het plantje net kreeg stond deze al een beetje in de bloei. Als de planten binnenstaan staan ze in het raamkozijn. Sochtends krijgen ze dus wel al wat licht voordat ze naar buiten gaan. Ik merk duidelijk dat sinds ik andere voeding geef dat er nu weer meer groen komt. Ik hoop dat ze nu weer een beetje in het ritme komen om te groeien ipv te bloeien

          Comment


            #6
            Re: Indoor NLX Gone bad..

            Zowwww even een kleine update.

            Even om het geheugen om te frissen. 2x NLX stek (vrouwelijk) zijn na 1/2 weken uit de growtent gehaald omdat de tent niet goed functioneerde. De planten zijn daarna het raamkozijn ingegaan als 'extra projectje' Er is veel met de plantjes gefuckt. dikke mix van voedingssupplementen iedere dag.. (zelfs een keertje puur )

            Het typische is dat het allebei klonen zijn van een goede moederplant maar dat er eentje in de bloei geschoten is en de andere groeit lekker door.

            check it out!

            In de bloei. er zitten nu zelfs al kleine toppen aan :p




            Maar met haar zus gaat het beter!




            Hand vol!

            Comment

            Bezig...
            X