Mijn 1e 5! Mixed

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • D0RDT
    Wicked Stoner
    • May 2009
    • 215

    #1

    Mijn 1e 5! Mixed

    Korting op 420shop
    Ey!

    Vandaag heb ik wat spulletjes gehaald om rustig aan de slag te gaan met 5 plantjes voor in de tuin

    Royal Queen Seeds - Indoor Mix
    Doh! de headshop heeft de indoor mix meegegeven ipv de Outdoor

    Earo Serre
    Vast wel een handige manier om de zaadjes te laten ontkiemen. de bak staat op een donker plekje +- 20 graden

    Plagron light-mix
    Aarde met perliet (50lr)

    BioNova Supermix minerale/organische meststof
    Smullen maar!

    Een uiteraard 5 bakken!

    Ik ben van plan regelmatig update's te maken en nieuwe foto's te plaatsen!
    Attached Files
  • belladonna
    Guru of all Growers
    Lucky Member
    • Aug 2008
    • 10674

    #2
    Re: Mijn 1e 5! Mixed

    Hoi leuk heb je de zaatjes wel geruild of ga je de indoor gewoon buiten gebruiken?
    God was never on your side..

    Comment

    • D0RDT
      Wicked Stoner
      • May 2009
      • 215

      #3
      Re: Mijn 1e 5! Mixed

      --- UPDATE ---

      Ready... steady...


      GO!


      Na het ontkiemen (al na 2 dagen! whohoo) zijn de zaadjes de bakken ingegaan

      # 1 & 2 (gefiminiseerd)


      # 3, 4 & 5

      Comment

      • haze'o'lator
        Expert Grower
        MemberLucky Member
        • Nov 2008
        • 1273

        #4
        Re: Mijn 1e 5! Mixed

        goed begonnen is half gewonnen...

        grtzzz

        Comment

        • Zeemlapje
          Retired
          • Oct 2008
          • 165

          #5
          Re: Mijn 1e 5! Mixed

          Succes met je indoor mix, hoop dat de dames het redden daar buiten.

          Comment

          • D0RDT
            Wicked Stoner
            • May 2009
            • 215

            #6
            Re: Mijn 1e 5! Mixed

            Zowwww 4 vd 5 zijn boven komen kijken vandaag de 5e laat nog even op zich wachten.

            # 1


            # 2


            # 3


            # 4


            Updates volgen

            Comment

            • belladonna
              Guru of all Growers
              Lucky Member
              • Aug 2008
              • 10674

              #7
              Re: Mijn 1e 5! Mixed

              Gaat goed ga zo door
              God was never on your side..

              Comment

              • D0RDT
                Wicked Stoner
                • May 2009
                • 215

                #8
                Re: Mijn 1e 5! Mixed

                Vanochtend zijn de nieuwelingen al wat mooier recht gegroeit en een half centimetertje langer

                Comment

                • BaZe
                  Wicked Stoner
                  MemberLucky Member
                  • Oct 2008
                  • 282

                  #9
                  Re: Mijn 1e 5! Mixed

                  zo gaat lekker

                  ruik dordts bloed hier op het forum

                  zijn beste mensen die dortenaren hahaha

                  mooi wapen ook als avatar ik ga je volgen kom je uit dordt kijk wel uit met buiten kweken zijn heel veel mensen die je dames zo van balkon trekken

                  veel plezier op het forum
                  2 joints in the morning, 2 joints in the afternoon
                  http://i21.photobucket.com/albums/b2...r/bazecopy.png

                  Comment

                  • D0RDT
                    Wicked Stoner
                    • May 2009
                    • 215

                    #10
                    Re: Mijn 1e 5! Mixed

                    @ Baze.

                    Ik voorzie geen problemen met mijn balkonkweekje.. en als mensen het toch zouden jatten.. dan heb ik de indoorgrow nog die ik dit weekend ga opzetten :p

                    Inmiddels zijn 4vd5 zaadjes flink gaan groeien. vanochtend waren ze ongeveer 6-7cm. helaas is de 5e hardstikkkkkke dood :p

                    Vanavond knal ik wat updates online met foto´s

                    Comment

                    • sneeper4life
                      Wicked Stoner
                      MemberLucky Member
                      • Apr 2009
                      • 258

                      #11
                      Re: Mijn 1e 5! Mixed

                      Oorspronkelijk geplaatst door D0RDT
                      @ Baze.

                      Inmiddels zijn 4vd5 zaadjes flink gaan groeien. vanochtend waren ze ongeveer 6-7cm. helaas is de 5e hardstikkkkkke dood :p

                      Vanavond knal ik wat updates online met foto´s
                      Jammer dat je 5e dood is. Ik zal vnaf ik is kyke naar je foto's


                      grtzz

                      Comment

                      • D0RDT
                        Wicked Stoner
                        • May 2009
                        • 215

                        #12
                        Re: Mijn 1e 5! Mixed

                        Hardstikke leuk.. :p

                        Comment

                        • Origineel
                          Retired
                          • Apr 2009
                          • 348

                          #13
                          Re: Mijn 1e 5! Mixed

                          Ziet er naar uit dat ze beetje meer licht nodig hebben. Misschien beter om ze buiten neer te zetten als dat mogelijk is. Of er een lamp boven hangen.

                          Comment

                          • D0RDT
                            Wicked Stoner
                            • May 2009
                            • 215

                            #14
                            Re: Mijn 1e 5! Mixed

                            Er is 1 plantje gesneuveld helaas maar de rest staat nog lekker rustig aan te groeien. naar mijn mening iets te rustig. Ik zet de plantjes overdag buiten neer bij hun oudere zusjes :p

                            Toch mag ik niet klagen na het eerste weekje na het potten van de zaadjes.
                            Ik kijk deze week nog even aan hoe de groei gaat. gaat het echt niet wat beter dan verhuizen de plantjes naar de growkast. Ik hoop het niet want de kast is eigenlijk gereserveerd voor stekjes van een goeie NLX moederplant. we zullen zien! balkonprojectje is altijd leuk! Ik heb er ook 2 foto's van mijn NLX gone bad geplaatst. deze gaan wel lekker moet ik zeggen!

                            # 1


                            # 2


                            # 3


                            # 4


                            # 5

                            Comment

                            • sneeper4life
                              Wicked Stoner
                              MemberLucky Member
                              • Apr 2009
                              • 258

                              #15
                              Re: Mijn 1e 5! Mixed

                              Ik val op haar oudere zusjes i;m in love haha
                              grtzz

                              Comment

                              Bezig...