Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eerste Kweek - Amateur + Random seeds

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Eerste Kweek - Amateur + Random seeds

    Korting op 420shop
    Dit word mijn eerste kweek, niks fancy, alleen een bakje met aarde en wat onbekende zaadjes.

    Heb van een vriend wat zaadjes gekregen geen flauw idee wat soort zaadjes het zijn. Ze zijn ongeveer 1,5 week geleden ontkiemt.

    Foto's 29 april



    Foto's 1 mei




    Foto's 3 mei
    Heb de drie mooiste plantjes over geplant en de rest nog in de kleine bakjes gelaten om te zien of ze nog wat worden.



    Nog klein filmpje van hoe ze er bij staan
    Last edited by Origineel; 4 May 2009, 23:33.

    #2
    Re: Eerste Kweek - Amateur + Random seeds

    zet die lange scheuten tot aan de lobblaadjes in de grond zo zijn ze terug kleinder en kan je een steverige stengel bekomen ^^
    en zou ze niet per 2 in een klein potje zetten xD
    geef ze elk hun eigen pot veel beter voor de plant

    Edit:en geef ze niet teveel en niet te weinig water ik zie dat er op achtergrond al stengeltjes over de pot hangen of is dit maar een gedacht van me xD

    Gelieve niet te dubbelposten aub? Grtz
    Last edited by westport; 3 May 2009, 18:29.

    Comment


      #3
      Re: Eerste Kweek - Amateur + Random seeds

      Beste is 1 plant per pot.
      Ziet er alvast goed uit, goeie start is half gewonnen leth them grow

      Grtz
      420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
      Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

      Comment


        #4
        Re: Eerste Kweek - Amateur + Random seeds

        en geef ze niet teveel en niet te weinig water ik zie dat er op achtergrond al stengeltjes over de pot hangen of is dit maar een gedacht van me xD
        Ja klopt, die hangen er een beetje triest bij. De lange plantjes die gestretched zijn, zijn van een vriend die ze binnen had staan en daarna aan mij heeft gegeven.

        Comment


          #5
          http://www.sanniesshop.com/split-p-731.html

          Heeft iemand toevallig ervaring met deze soort ?


          Nog een foto van 1 van de huidige plantjes.

          Comment


            #6
            Re: Eerste Kweek - Amateur + Random seeds

            Ben er nu bijna zeker van dat dit dus hennep plantjes zijn, heb er ook al 3 weg gegooid, die hadden zoiezo al rare bladeren beetje bunny ears achtig. Heb deze nog even laten staan op dat tie er mooi bij staat.

            Comment


              #7
              Re: Eerste Kweek - Amateur + Random seeds

              hennep is het zeker wel. Maar het is inderdaad vervelend als je zo weinig weet. Zou lullig zijn als je er later alleen maar truien van kan breien he. `k zou er ook nie gerust op zijn.
              Succes met je kweek.
              "Een dwaas die weet dat hij een dwaas is, is al wijzer dan een dwaas die denkt dat hij wijs is." .

              Medigebruiker

              Comment


                #8
                Re: Eerste Kweek - Amateur + Random seeds

                Vandaar dat ik ook nog een andere kweek heb met zaadjes van sanniesshop. http://jointjedraaien.nl/wietforum/f32/eerste-kweek-split-cali-o-x-cali-o-t4660.html

                Comment


                  #9
                  Re: Eerste Kweek - Amateur + Random seeds

                  Weet ondertussen bijna zeker dat het een kempzaadje was. Hij geeft geen wiet geur af zoals mijn andere plantjes en hij groeit makkelijk en snel. Het is wel een mooie plant.


                  Comment


                    #10
                    Re: Eerste Kweek - Amateur + Random seeds

                    dat het een wietplant is weet ik bijna zeker , en doet een beetje aan als een mannetjesplant.. door zijn grote en de opbouw

                    Comment


                      #11
                      Re: Eerste Kweek - Amateur + Random seeds

                      ik denk niet dat je te snel conclusies moet trekken, voor mij ziet dat er uit als een mooie gezonde plant..
                      dat hij nog niet naar wiet riekt betekent niets, er zijn veel verschillende soorten en de ene riekt al meer dan de andere, er zijn veel soortjes die pas beginnen te rieken als ze aan het bloeien zijn..

                      ik zou er gewoon voor blijven zorgen, uiteindelijk niet vee moeite.. en misschien heb je binnen een paar maand nog goeie wiet

                      grtz okke

                      Comment


                        #12
                        Re: Eerste Kweek - Amateur + Random seeds

                        Comment

                        Bezig...
                        X