*Hollands Hope Buitenkweek 2009*

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Kim
    Big Bongmaster
    MemberLucky Member
    • Oct 2008
    • 395

    #31
    Re: *Hollands Hope Buitenkweek 2009*

    Wat ik meestal lees hier op het forum is dat ze eerder teveel water kunnen krijgen dan te weinig. `t Zijn geen waterplanten zullen we maar zeggen.
    "Een dwaas die weet dat hij een dwaas is, is al wijzer dan een dwaas die denkt dat hij wijs is." .

    Medigebruiker

    Comment

    • Weatherman
      Advanced Stoner
      Member
      • Apr 2009
      • 53

      #32
      Re: *Hollands Hope Buitenkweek 2009*

      Haha oke bedankt:p
      Ik heb ze verpot, maar er kwamen nog geen worteltjes uit de onderkant. Is dit erg?

      Grtzz

      Comment

      • sneeper4life
        Wicked Stoner
        MemberLucky Member
        • Apr 2009
        • 258

        #33
        Re: *Hollands Hope Buitenkweek 2009*

        Ne dit lijkt me ook zeer raar als die plantjes nog zo klein zijn en dan al wortels uit die grote pot komen
        Wrom heb je je hem eigelijk overgepot wasnog niet nodig geweest hoor (aan de foto van gisteren te zien)

        grtzz

        Comment

        • Weatherman
          Advanced Stoner
          Member
          • Apr 2009
          • 53

          #34
          Re: *Hollands Hope Buitenkweek 2009*

          Sneeper, ik bedoel dat uit die kleine potjes ook nog geen wortels kwamen

          Maar vanochtend ging ik naar mn plantjes kijken, en ik zag dat mn kleinste plantje was opgegeten door een slak:@:@ Wat kan ik doen tegen slakken?

          Grtzz

          Comment

          • sneeper4life
            Wicked Stoner
            MemberLucky Member
            • Apr 2009
            • 258

            #35
            Re: *Hollands Hope Buitenkweek 2009*

            Naar de dichtsbijzijnde bouwmarkt, daar een pot antislakken korrels kopen. Ik heb een pot met soort blauwe korrels werkt zeer goed!. Maar moet je zeker niet te lang mee wachten, anders is de rest ook zo op!


            grtzz

            Comment

            • Kim
              Big Bongmaster
              MemberLucky Member
              • Oct 2008
              • 395

              #36
              Re: *Hollands Hope Buitenkweek 2009*

              Inderdaad, ik heb ze ook. Gewoon om de zoveel tijd beetje korrels strooien. Die slakken zijn berefanatiek! En als je korrels strooit heb je er nooit geen last meer van.
              "Een dwaas die weet dat hij een dwaas is, is al wijzer dan een dwaas die denkt dat hij wijs is." .

              Medigebruiker

              Comment

              • Weatherman
                Advanced Stoner
                Member
                • Apr 2009
                • 53

                #37
                Re: *Hollands Hope Buitenkweek 2009*

                Oke, bedankt allemaal Maar ik las ergens ook iets over bier, werkt dit ook?

                Comment

                • sneeper4life
                  Wicked Stoner
                  MemberLucky Member
                  • Apr 2009
                  • 258

                  #38
                  Re: *Hollands Hope Buitenkweek 2009*

                  Geen idee, het beste om er achter te komen is gewoon proberen.
                  Als je helemaal van ze af wilt zijn zou ik gewoon een cirkel zout om je plant heen leggen, hehe die gozers smelten helemaal weg Wel een bergje wah Maarja 1x regenen en alles zit in de grond, weet ook niet of da goed is voor de plant

                  grtzz

                  Comment

                  • Kim
                    Big Bongmaster
                    MemberLucky Member
                    • Oct 2008
                    • 395

                    #39
                    Re: *Hollands Hope Buitenkweek 2009*

                    zou da zout maar nie proberen. En het bier ook niet. Al kan ne flinke Westmalle toch nooit slecht zijn zou je denken. Je weet niet wat voor processen je allemaal opstart. Slakkekorrels, 10 euro voor 1 kilo en je kunt er een flinke tijd mee vooruit.
                    Last edited by Kim; 19 May 2009, 14:18.
                    "Een dwaas die weet dat hij een dwaas is, is al wijzer dan een dwaas die denkt dat hij wijs is." .

                    Medigebruiker

                    Comment

                    • Skadril
                      Chronic Stoner
                      MemberLucky Member
                      • Feb 2009
                      • 181

                      #40
                      Re: *Hollands Hope Buitenkweek 2009*

                      ook mij HH groeiden scheef. na een tijdje kwamen die vanzelf recht.

                      nog succes gehad tegen de slakken?
                      bij mij hebben ze al mijn koolplantjes opgegeten, de klootzakken. voorlopig blijven ze wel van mijn schatjes af.

                      keep us posted
                      altijd leuk om te vergelijken

                      Comment

                      • Weatherman
                        Advanced Stoner
                        Member
                        • Apr 2009
                        • 53

                        #41
                        Re: *Hollands Hope Buitenkweek 2009*

                        Vrijdag 22 mei

                        Hallo allemaal,

                        2 plantjes staan nu lekker te groeien in de zon, en ik zie dat er een nieuwe set blaadjes aankomt eentje staat nog op de vensterbank voor te groeien, en eentje heeft vanochtend zijn hoofdje boven de aarde gestoken

                        eerste 3 foto's zijn die in de tuin staan, de laaste is die nu aan het voorgroeien is op de vensterbank.
                        Wanneer kan ik groeivoeding toe gaan voegen aan het water?

                        Grtzz
                        Attached Files

                        Comment

                        • sneeper4life
                          Wicked Stoner
                          MemberLucky Member
                          • Apr 2009
                          • 258

                          #42
                          Re: *Hollands Hope Buitenkweek 2009*

                          K zou die laaste tot net onder de kiem bladeren in de grond doen, op de foto tezien strekt ie te veel

                          grtzz

                          Comment

                          • Weatherman
                            Advanced Stoner
                            Member
                            • Apr 2009
                            • 53

                            #43
                            Re: *Hollands Hope Buitenkweek 2009*

                            Ja sneeper, dat was ik ook van plan Maar de worteltjes komen nog niet uit de onderkant van het bakje, dus ik hoef nog niet te verpotten toch?

                            Grtzz

                            Comment

                            • sneeper4life
                              Wicked Stoner
                              MemberLucky Member
                              • Apr 2009
                              • 258

                              #44
                              Re: *Hollands Hope Buitenkweek 2009*

                              nee, maar je kunt er zoveel mogelijk aarde bij doen.

                              grtzz

                              Comment

                              • Weatherman
                                Advanced Stoner
                                Member
                                • Apr 2009
                                • 53

                                #45
                                Re: *Hollands Hope Buitenkweek 2009*

                                Hallo,

                                Weet toevallig iemand iets van de wiet die van Hollands Hope plant komt? Is het een sterk wietje?

                                Grtzz

                                Comment

                                Bezig...