1e kweek buiten... (Amnesia Haze)

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • markster
    Ultra Grower
    MemberLucky Member
    • Jul 2008
    • 2151

    #16
    Re: 1e kweek buiten... (Amnesia Haze)

    jammer old stokey
    maar ik moet je gelijk geven,vind ook dat er weinig gereageerd word.ik xenk dat t komt omdat t forum zoveel gegroeid is de laatste tijd en er dus veel nieuwe kwekers bijgekomen zijn.die allemaal vragen hebben over hun kweekje en daar druk mee zijn.zodat onze verslagen misschien vergeten worden.mzzl en nog veel succes met je kweek

    Comment

    • OldStokey
      Retired
      • Apr 2009
      • 43

      #17
      Re: 1e kweek buiten... (Amnesia Haze)

      Helemaal mee eens..
      En ik denk ook dat dit Forum meer leden heeft van onze zuiderburen.

      Niet dat dit een probleem is hoor......
      Maar lijkt mij toch dat de kennis op cannabis gebied toch meer in Nederland ligt...... No offence....

      Comment

      • OldStokey
        Retired
        • Apr 2009
        • 43

        #18
        Re: 1e kweek buiten... (Amnesia Haze)

        Mocht je mijn Kweekverslag toch willen volgen.....
        Kijk eens op wietforum.nl
        Als dit niet mag bij voorbaat Sorry...

        Comment

        • Kim
          Big Bongmaster
          MemberLucky Member
          • Oct 2008
          • 395

          #19
          Re: 1e kweek buiten... (Amnesia Haze)

          Jammer stokey! Maar ik kan je wel begrijpen. Ik heb zelf ook kweekverslag opgestart en inderdaad.... Maar ik heb mezelf in elk geval voorgenomen om zoveel mogelijk anderen hun kweekverslag te gaan bekijken en een postje achter te laten.
          In elk geval succes met je kweek!
          "Een dwaas die weet dat hij een dwaas is, is al wijzer dan een dwaas die denkt dat hij wijs is." .

          Medigebruiker

          Comment

          Bezig...