Eerste kweek Split + Cali-O X Cali-o/superbud

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Origineel
    Retired
    • Apr 2009
    • 348

    #136
    Re: Eerste kweek Split + Cali-O X Cali-o/superbud

    Het klieven zorgt ervoor dat de plant in een soort survival mode gaat, waardoor het de toppen gaat beschermen door meer hars aan temaken. Dit betekent dus dat er meer thc zal worden aangemaakt en je dus betere wiet krijgt.

    http://jointjedraaien.nl/wietforum/f...ten-t3678.html Dit is een topic over klieven.

    LET OP: Klieven doe je pas als je toppen volgroeid zijn !!

    Comment

    • Origineel
      Retired
      • Apr 2009
      • 348

      #137
      Re: Eerste kweek Split + Cali-O X Cali-o/superbud

      Vandaag de Split geoogst en te drogen gelegt.





      Comment

      • markster
        Ultra Grower
        MemberLucky Member
        • Jul 2008
        • 2151

        #138
        Re: Eerste kweek Split + Cali-O X Cali-o/superbud

        mooie toppen heb je daar!ben benieuwd wat je totaal gewicht zal zijn.
        die split ,zijn haar bladeren nu paars geworden?ik zie wel wat paarse verkleuring in de blaadjes van je toppen.
        grtz

        Comment

        • Origineel
          Retired
          • Apr 2009
          • 348

          #139
          Re: Eerste kweek Split + Cali-O X Cali-o/superbud

          Ze zijn inderdaad paarsig geworden. De andere splitten die nog staan worden nog steeds paarser.

          Comment

          • Smoking Fifi
            Expert Grower
            MemberLucky Member
            • Jan 2009
            • 1362

            #140
            Re: Eerste kweek Split + Cali-O X Cali-o/superbud

            Ziet er goed uit man, ook nog mooi groen voor zover in de bloei. Waren wa gezonde plantjes
            Q. If there are two potheads in the back of a car, then who is driving?

            A. The cop!

            Comment

            • devils haze
              Banned
              • Aug 2009
              • 965

              #141
              Re: Eerste kweek Split + Cali-O X Cali-o/superbud

              heey org

              een vraagje die k=calimero wat je hebt bijgeknipt
              vanwaar zoweinig vertakkingen ????
              zit dat in de genetica van de plant??

              mvg DH

              Comment

              • Origineel
                Retired
                • Apr 2009
                • 348

                #142
                Re: Eerste kweek Split + Cali-O X Cali-o/superbud

                Het is gewoon een freak. Had wel wat meer vertakking met wat flufwiet.

                Comment

                • devils haze
                  Banned
                  • Aug 2009
                  • 965

                  #143
                  Re: Eerste kweek Split + Cali-O X Cali-o/superbud

                  ok is goed pas maar op als je die rookt wordt je ook een freak

                  Comment

                  • struik
                    Advanced Stoner
                    Member
                    • Sep 2009
                    • 66

                    #144
                    Re: Eerste kweek Split + Cali-O X Cali-o/superbud

                    ahaa kijk weer iets geleerd over deze mooie plant maar waneer kun je dat dan het beste doen net voor de oogst of al veel eerder.

                    thanks groete struik

                    Comment

                    • Origineel
                      Retired
                      • Apr 2009
                      • 348

                      #145
                      Re: Eerste kweek Split + Cali-O X Cali-o/superbud

                      Oorspronkelijk geplaatst door struik
                      ahaa kijk weer iets geleerd over deze mooie plant maar waneer kun je dat dan het beste doen net voor de oogst of al veel eerder.

                      thanks groete struik
                      Je hebt het neem ik aan over het Klieven ?

                      Dit doe je in de laaste week voor je gaat oogsten.

                      Comment

                      • Origineel
                        Retired
                        • Apr 2009
                        • 348

                        #146
                        Re: Eerste kweek Split + Cali-O X Cali-o/superbud

                        Omdat ik last heb van toprot bij calimero, heb ik het deel dat aangetast is in een bakje water gestopt om het te watercuren/Osmose toe te passen.

                        Hier een foto van het bakje water met wiet, normaal zit er nog een extra schaatlje op om het wiet onderwater te houden.

                        Comment

                        • Origineel
                          Retired
                          • Apr 2009
                          • 348

                          #147
                          Re: Eerste kweek Split + Cali-O X Cali-o/superbud

                          Hier nog wat foto van de andere planten die nog steeds buiten staan.

                          Kleurig




                          PAARS





                          Last edited by Origineel; 28 September 2009, 19:48.

                          Comment

                          • markster
                            Ultra Grower
                            MemberLucky Member
                            • Jul 2008
                            • 2151

                            #148
                            Re: Eerste kweek Split + Cali-O X Cali-o/superbud

                            vette plant,mooi dat paars!en ja de toppen mogen er ook zijn
                            grtz

                            Comment

                            • Origineel
                              Retired
                              • Apr 2009
                              • 348

                              #149
                              Re: Eerste kweek Split + Cali-O X Cali-o/superbud

                              De eerste lading is gedroogt en zit nu in glazen potten om het te curen.



                              De volgende plant ligt alweer te drogen

                              Comment

                              • Shizzel
                                Retired
                                • Jun 2009
                                • 27

                                #150
                                Re: Eerste kweek Split + Cali-O X Cali-o/superbud

                                Oorspronkelijk geplaatst door Origineel
                                De eerste lading is gedroogt en zit nu in glazen potten om het te curen.

                                De volgende plant ligt alweer te drogen
                                Wooooww ziet er echt mooi uit heb je dat van 1 plant afgehaald?

                                Wat is/bedoel je met curen ???

                                Comment

                                Bezig...