Thanatos' guerilla '09

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Thanatos
    Senior Stoner
    Member
    • Apr 2009
    • 28

    #1

    Thanatos' guerilla '09

    Korting op 420shop
    Hoi!

    Omdat m'n ouders liever geen cannabis in de tuin willen doe'k een guerilla kweek.
    'k Heb al een 5tal spots gevonden, voornamelijk aan de rand van bossen en in de buurt van een sloot.

    Soortjes:
    Danish gold (danish passion x guerilla gold)
    henkes lolland (zou hollandse hoop moeten zijn)
    royal dane x typhoon
    oldfarmer nepal
    nieuw dame blanche (een vroeg wit soortje)

    In totaal heb ik een 70tal zaadjes, die allemaal in de natuur uitgezet zullen worden. De eerste 10 zijn al ontkiemd en staan nu op m'n vensterbank te zonnen.

    Qua grondvoorbereiding heb ik zeewierkalk en kippen/koeienmest gekocht die door de grond van m'n spots zal gemengd worden. Daarnaast zal ik ook compost uit eigen tuin, turf en houtas toevoegen. Ik ga wss geen potgrond gebruiken, da's veel te veel gesleur.
    Iemand opmerkingen hierover?

    Foto's komen in de loop van de week online.

    groeten

    Thanatos
    Last edited by Thanatos; 7 May 2009, 10:15.
  • D0RDT
    Wicked Stoner
    • May 2009
    • 215

    #2
    Re: Thanatos' guerilla '09

    Ik hoop dat je toekomstige kleine vriendjes niet teveel in de harde wind staan buiten. misschien kan je het een beetje inschatten waar je ze precies neer zet.. de kleine plantjes zijn uiteraard erg fragiel. En mbt alles wat er extra bijkomt aan voeding is goed toch? suc6! ik ben zeker benieuwd naar foto's en toekomstige updates!

    Comment

    • Thanatos
      Senior Stoner
      Member
      • Apr 2009
      • 28

      #3
      Re: Thanatos' guerilla '09

      M'n baby's staan elke dag een paar uur buiten om te wennen aan de zon en buitenlucht. Maar inderdaad, vandaag waait het te hard en staan ze aan de binnenzijde van m'n vensterbank. Np dus.

      Comment

      • D0RDT
        Wicked Stoner
        • May 2009
        • 215

        #4
        Re: Thanatos' guerilla '09

        Netjes Netjes! ga zo door

        damn! je zal toch strakkies 70 planten kunnen gaan knippen! :p

        Comment

        • Thanatos
          Senior Stoner
          Member
          • Apr 2009
          • 28

          #5
          Re: Thanatos' guerilla '09

          Ik ga er eigenlijk van uit dat ik helemaal niks oogst. Guerilla blijft een gok, er zijn altijd veel uitvallers door slakken, konijnen, wild, het weer, mannetjes enzovoort.
          Ik hou m'n verwachtingen laag, dan kan ik alleen maar aangenaam verrast worden:p.

          Bedankt voor de reacties!

          Comment

          • janleuri
            Retired
            • Oct 2008
            • 1131

            #6
            Re: Thanatos' guerilla '09

            Het lijkt mij dat alles goed doordacht is, soortjes zijn zorgvuldig uitgekozen enzo.
            wel opletten met die fotos, er kunnen mensen zijn die de sloot min of meer herkennen en deze dan gaan aflopen...

            succes met je kweekje!

            Comment

            • Wierie Wierie
              Senior Grower
              MemberLucky Member
              • Oct 2008
              • 848

              #7
              Re: Thanatos' guerilla '09

              70 zaden mooi hoor jij pakt het gelijk groots aan
              NLX outdoor kweek 2011
              Wierie Wierie`s Outdoor Festijn 2010
              De eerste maal; 4x NLX outdoor 2009

              Comment

              • Freebird
                Wicked Stoner
                MemberLucky Member
                • Jan 2008
                • 282

                #8
                Re: Thanatos' guerilla '09

                Suc6 en interessant genoeg om te volgen...
                «belladonna» konijn met aansteker vraag wil je vuurtje en ik maar denken ben stoned
                She gives me the Blues ...

                Comment

                • Derooie2
                  Ultra Stoner
                  MemberLucky Member
                  • Mar 2009
                  • 107

                  #9
                  Re: Thanatos' guerilla '09

                  Dit is leuk zeg! Ik heb nog nooit een guerilla kweek gevolgd .
                  Ik ben benieuwd hoe het afloopt. Succes ermee!

                  Groete

                  Comment

                  • OldStokey
                    Retired
                    • Apr 2009
                    • 43

                    #10
                    Re: Thanatos' guerilla '09

                    Nou, je gaat het flink aanpakken met die 70 zaden......
                    Erg stoer vind ik het zo`n guerilla kweek.

                    Succes...

                    Comment

                    • janleuri
                      Retired
                      • Oct 2008
                      • 1131

                      #11
                      Re: Thanatos' guerilla '09

                      En heb je al fotos hoe ver ze nu al zijn?
                      hoeveel zijn er al gezaaid?

                      gtzz

                      Comment

                      • Thanatos
                        Senior Stoner
                        Member
                        • Apr 2009
                        • 28

                        #12
                        Re: Thanatos' guerilla '09

                        Sry heb nog geen foto's.

                        Ben gisteren plantgaten gaan graven op 2 spots. Telkens kippenmest, kalk en turf toegevoegd. 'k Heb wat gevarieerd met de hoeveelheden (op één spot heb ik beetje akkergrond van een maisboer genomen) om te zien wat best werkt. Vandaag zal ik daar een aantal planten naar verhuizen.

                        't Wordt trouwens tijd dat ze in volle grond gaan, want de 20tal ontkiemde plantjes tot nu toe beginnen massaal en tegelijk voedingstekorten te tonen. Ik denk een tekort aan kalk (kalk toegevoegd ondertussen), maar het kan evengoed aan de te kleine potjes liggen of het afwisselen van water geven met regen- leidingwater.
                        Ik vrees dat een 3tal plantjes er aan onderdoor zullen gaan, maar dat geeft niet, 'k heb nog zaadjes genoeg. 'k zal eerder een tekort aan spots hebben dan aan zaadjes.

                        Morgen eens een camera van een maat lenen, want zonder foto's is't ook maar dooien boel.

                        edit: Ben wel blij dat m'n planten nog niet buitenstaan. Aan de grootte van de hagelstenen die nu vallen te zien zou er niets meer van over blijven :s.
                        Last edited by Thanatos; 26 May 2009, 01:59.

                        Comment

                        • janleuri
                          Retired
                          • Oct 2008
                          • 1131

                          #13
                          Re: Thanatos' guerilla '09

                          idd zo groot als golfballen

                          Comment

                          Bezig...