Hollands Hope

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • swifferino
    Retired
    • May 2009
    • 47

    #1

    Hollands Hope

    Korting op 420shop
    Hey ik start een nieuw kweekje met zaadjes van Hollands Hope hierbij een aantal foto's

    De zaadjes:


    Onderste bak Van me kweekbak met water erin!.


    De middelbak Met de gaatjes erin !!.



    De kleine kweekbakjes met aarde erin en gelijk de zaadjes:


    En de kweekbak in totaal:

  • swifferino
    Retired
    • May 2009
    • 47

    #2
    Re: Hollands Hope

    Ik zal elke week foto's maken.... veel kijkplezier,,, Oja deze planten als ze eenmaal ontkiemt zijn na 10 weken zet ik ze buiten in 6 L bakken . Dit doe ik omdat ik de planten klein wil houden en natuurlijk tips en hint zijn altijd welkom

    Vriendelijk groet Swifferino

    Comment

    • sneeper4life
      Wicked Stoner
      MemberLucky Member
      • Apr 2009
      • 258

      #3
      Re: Hollands Hope

      Ziet er goed uit allemaal. Maar je hebt 10 zaden en je doet er 8 in de grond Ga je er 2 bewaren voor volgendjaar ofzo?

      grtzz

      Comment

      • swifferino
        Retired
        • May 2009
        • 47

        #4
        Re: Hollands Hope

        Oorspronkelijk geplaatst door sneeper4life
        Ziet er goed uit allemaal. Maar je hebt 10 zaden en je doet er 8 in de grond Ga je er 2 bewaren voor volgendjaar ofzo?

        grtzz
        Ja dat was een foutje van me

        Comment

        • sneeper4life
          Wicked Stoner
          MemberLucky Member
          • Apr 2009
          • 258

          #5
          Re: Hollands Hope

          Dus ze gaan nog de grond in?

          grtzz

          Comment

          • OldStokey
            Retired
            • Apr 2009
            • 43

            #6
            Re: Hollands Hope

            Mooie kweekbak heb je daar....
            Zo profi heb ik het allemaal niet gedaan...
            Wanneer gaan je ze overpotten?

            Veel succes.

            Comment

            • swifferino
              Retired
              • May 2009
              • 47

              #7
              Re: Hollands Hope

              Oorspronkelijk geplaatst door OldStokey
              Mooie kweekbak heb je daar....
              Zo profi heb ik het allemaal niet gedaan...
              Wanneer gaan je ze overpotten?

              Veel succes.
              ik ga ze overpotten als ze plantjes het dakje aanraakt, daarna zet ik ze in 0.5 liter bakjes als de wortels er onder uit komen pot ik ze over in 6 L potten en dat meng ik met kalk ( voor optimale voeding op te nemen)
              hierbij geef ik ze elke week extra biologische voeding en biologische pokon voor mooie groene bladeren helaas zijn ze nog niet ontkiemt maar dat gebeurd vandaag of morguh dus foto's vinden plaats als ze ontkiemt zijn ik hoop dat ik er 5 van de 8 plantjes overhoud greeeeetzzzz

              Comment

              • sneeper4life
                Wicked Stoner
                MemberLucky Member
                • Apr 2009
                • 258

                #8
                Re: Hollands Hope

                Mooi plan. nu maar hopen dat alles zo verloopt. Idd als ze hun hoofd laten zien gelijk photo's schiete

                grtzz

                Comment

                • swifferino
                  Retired
                  • May 2009
                  • 47

                  #9
                  Re: Hollands Hope

                  pffffffffff nog steeds geen leven dit heb ik nog nooit meegemaakt

                  Comment

                  • Kim
                    Big Bongmaster
                    MemberLucky Member
                    • Oct 2008
                    • 395

                    #10
                    Re: Hollands Hope

                    Houdt moed Swiff!!!
                    "Een dwaas die weet dat hij een dwaas is, is al wijzer dan een dwaas die denkt dat hij wijs is." .

                    Medigebruiker

                    Comment

                    • sneeper4life
                      Wicked Stoner
                      MemberLucky Member
                      • Apr 2009
                      • 258

                      #11
                      Re: Hollands Hope

                      Oorspronkelijk geplaatst door swifferino
                      pffffffffff nog steeds geen leven dit heb ik nog nooit meegemaakt
                      Mijn vorige hollands hope zaden heb ik dat ook gehad. na 3 weken groef ik ze op. en ze waren gewoon dood. Nu heb ik weer 5 nieuwe zaden en voor laten kiemen en nu zitten ze met goede moed in de grond. ik weet 100% zeker dat die van mij omhoog komen.

                      Heb jij ze ook voor laten kiemen of gelijk de grond in?

                      grtzz

                      Comment

                      • swifferino
                        Retired
                        • May 2009
                        • 47

                        #12
                        Re: Hollands Hope

                        nou er zijn 5 omhoog gekomen heb ze gelijk overgepot in 0,6 L bakken tot de wortels er onderuit komen pot ik ze weer over hier foto's van mijn 5 dames





                        Ik weet dat de foto's niet al te best zijn maar doe dit met me telly, maar als de dames wat groter zijn dan worden het mooiere foto's tot volgende week maandag !!!

                        Comment

                        • sneeper4life
                          Wicked Stoner
                          MemberLucky Member
                          • Apr 2009
                          • 258

                          #13
                          Re: Hollands Hope

                          Kijk. Mooi dat er al 5 boven zijn

                          ik zit al te wachten op je volgende foto's

                          grtzz

                          Comment

                          • Kim
                            Big Bongmaster
                            MemberLucky Member
                            • Oct 2008
                            • 395

                            #14
                            Re: Hollands Hope

                            Mooi Swiff, moet een hele opluchting zijn. Wie weet komt de rest ook nog wel.
                            Kijk uit naar maandag!
                            "Een dwaas die weet dat hij een dwaas is, is al wijzer dan een dwaas die denkt dat hij wijs is." .

                            Medigebruiker

                            Comment

                            • swifferino
                              Retired
                              • May 2009
                              • 47

                              #15
                              Re: Hollands Hope

                              helaas zijn er maar 3 overgebleven hier wat foto's gaat niet echt snel maar nu gaat het gebeuren
                              Plantje 1



                              plantje 2



                              plantje 3



                              nu nog maar even een weekje wachten kijken wat er dan gaat gebeuren greetzzz tot volgende week maandag !!

                              Comment

                              Bezig...