Zion's Ganja Plants: Guerilla

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • leo
    Retired
    • May 2008
    • 659

    #16
    Re: Zion's Ganja Plants: Guerilla

    das jammer zion, meer suc6 met de andere plantjes m8

    Comment

    • thegod
      Wicked Stoner
      MemberLucky Member
      • May 2008
      • 212

      #17
      Re: Zion's Ganja Plants: Guerilla

      leuke soortjes man suc6 met je kweek

      Comment

      • okke
        Ultra Stoner
        MemberLucky Member
        • May 2008
        • 123

        #18
        Re: Zion's Ganja Plants: Guerilla

        ziet er een tof kweekverslagje uit!

        spijtig van de PPP, maarja dat zijn de risico's van guerilla!
        ik ben vooral geinteresseerd in de dieselryders, aangezien ik ook van plan ben om wat auto-flower plantjes her en der te planten zodat ik al wat wiet heb in afwachting dat men andere planten klaar zijn!

        ik volg deze!!

        nog veel succes! okke

        Comment

        • Skadril
          Chronic Stoner
          MemberLucky Member
          • Feb 2009
          • 181

          #19
          Re: Zion's Ganja Plants: Guerilla

          innige deelneming, zion.
          vraag mij af waarom ze dat persé moeten uittrekken. doet toch niks mis met zo'n
          ik ben wel curieus naar uw guerilla kweek. wil da ook wel graag doen.
          wanneer gaan de andere naar den buiten? en in wat voor omgeving plant je ze? een open plekje in het bos, in braakliggend land?
          denk dat er bij ons thuis nog wel wat plaatsen zijn, maar is in een bos.
          soit, ik volg je kweek. succes ermee

          Comment

          • organic
            Psychonaut
            • May 2009
            • 739

            #20
            Re: Zion's Ganja Plants: Guerilla

            Hey jammer van je uitgerukte zaailing.

            Anders moet je voor volgend jaar een moeder selecteren, en dan met stekken werken. Dat gaat veel vlotter werken dan zaailingen te guerilla'en.
            Hoewel zaailingen ook gaat, maar dan moeten ze wel gehard kunnen worden.

            Ik zet ze hier in de tuin al buiten in maart
            Iedereen: allez jong, zo vroeg, 'tis nog koud en lalalie en tralalala
            Maar ik ben ervan overtuigd dat ze nu gehard zijn op een lange nazomer met een sterke entree op de herfst.

            Ze zeggen, een mens heeft eten nodig, een plantje ook.
            Maar als ne mens trained, wordt hij sterker. Een plant ook!

            Veel succes met je kroost, moge 2009 veel zon schieten, maar een beetje regen in de groei is ook welkom he

            Comment

            • zion
              Advanced Grower
              • Feb 2008
              • 1056

              #21
              Re: Zion's Ganja Plants: Guerilla

              Ik ben een paar dagen wezen kijken naar de Dieselryders.
              Op de ene spot zijn er 2 van de 3 op miraculeuze wijze verdwenen. Ik heb nog naar het worteltje zitten zoeken maar heb niets gevonden. Er zijn ook geen sporen van diefstal.
              Op de andere spot is het gras heel erg hard gaan groeien, waardoor ik 1 van de 4 planten niet kon vinden.

              Balen dus.

              Nu had ik ook nog een vraag.
              Wat zijn die regentonnen die ik vaak in bossen tegenkom? Ze staan ongeveer 30 tot 50 van de grond zijn geplaatst? Ik denk dat jagers deze plaatsen, maar ik zou niet weten waar ze toe dienen.

              Vanavond ga ik naar de 2 Swiss Miss kijken die het hopelijk wat beter doen.

              Greetz,
              zion

              Comment

              • janleuri
                Retired
                • Oct 2008
                • 1131

                #22
                Re: Zion's Ganja Plants: Guerilla

                Hangt er onderaan zo een metalen uitsteeksel waar er graan van tussen valt? fazanten jacht is het dan.

                Comment

                • ijscoman1
                  Super Grower
                  MemberLucky Member
                  • Mar 2008
                  • 1768

                  #23
                  Re: Zion's Ganja Plants: Guerilla

                  Hey Zion, jammer van die plantjes man. Hoe gaat het met de Swiss Miss?

                  Greetzz

                  Comment

                  • sirhc
                    Expert Stoner
                    MemberLucky Member
                    • Feb 2009
                    • 83

                    #24
                    Re: Zion's Ganja Plants: Guerilla

                    success ermee !

                    Comment

                    • Oblivion
                      Wicked Stoner
                      MemberLucky Member
                      • Mar 2009
                      • 245

                      #25
                      Re: Zion's Ganja Plants: Guerilla

                      Misschien zijn die plantjes opgegeten door konijnen ofzo? Dat zijn natuurlijk de risicos van guerilla. Ik was ook aan't denken om op verschillende plaatsen kempwiet te zetten en dan zien hoe ze het daar doen ivm grond, dieren, mensen,... En dan zo de beste plek te selecteren...

                      Comment

                      • weedlover
                        Banned
                        • May 2008
                        • 975

                        #26
                        Re: Zion's Ganja Plants: Guerilla

                        ow, ik lees net je verslag.
                        Je hebt wel al teen en tander van pech gehad heb ik gezien.
                        Heb je trouwens al geopteerd voor een guerilla bij je thuis, in de tuin ofzo?
                        Maak je ouders wijs dat het gewoon vogelzaad ofzo is, als je vogels hebt thuis kun je dat er zo van tussen halen
                        Zeg dat je zaad uit het vogelzaad komt, hetzelfde gebeurt hier thuis

                        grtz

                        Comment

                        • bushtos
                          Retired
                          • Jun 2009
                          • 21

                          #27
                          Re: Zion's Ganja Plants: Guerilla

                          heel mooi staan ze ik heb ook een paar keer swiss miss staan en ik hoop dat ze zo schoon komen als die van jou
                          momenteel zijn ze juist allemaal uitgekomen en zijn ze ongeveer allemaal een 2-3 cm groot eerste keer bij mij dus ik ben met elke cm blij

                          Comment

                          Bezig...