Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Alaskan Ice Buiten kweek 2009

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Alaskan Ice Buiten kweek 2009

    Korting op 420shop
    Hee gaste ik ga beginnen met buitenkweken voor de eerste keer.
    Ik ga wat plantjes (hoeveel weet ik nog niet precies) guerilla doen, en 1 plant op mijn dak.
    ik ben al aan het ontkiemen ik hoop dat het een goed seizoen wordt
    hier ff wat foto's van het dak waar ik het ga kweken en alvast 3 zaadjes die aan het ontkiemen zijn.

    Grtz Reub
    Attached Files

    #2
    Re: Alaskan Ice Buiten kweek 2009

    Ik wens je veel succes reub! Alhoewel ik ze persoonlijk niet op het dak zou zetten.
    Dalijk heb je veel tijd in je planten gestoken en hebben ze mooie grote toppen en dan is ze de volgende dag foetsie!
    Op de foto lijkt het erop dat iedereen daar op het dak je plant kan zien.

    Groete

    Comment


      #3
      Re: Alaskan Ice Buiten kweek 2009

      ja ik dacht al dat mensen dat zouden denken maar de wind valt mee en de mensen kunne het zien want ik ben de enige van mijn huizen rijtje die het dakraam bij de zolder heeft dus...

      Grtz Reub

      Comment


        #4
        Re: Alaskan Ice Buiten kweek 2009

        gister zijn ze allemaal boven gekomen
        ik heb ze nu voor het raam staan.
        en ff wat fotos gemaakt van de guerilla plek en van bovenaf.
        er is nog een plantje maar de fotos heb ik gister gemaakt en er was er 1 nog niet boven gekomen en die stond nog niet voor het raam maar die zie je de volgende x wel

        Grtz Reub
        Attached Files

        Comment


          #5
          Re: Alaskan Ice Buiten kweek 2009

          `t begin is er. Ben benieuwd of dat het allemaal gaat lukken. Lijkt me toch spannende manier van kweken.
          Succes!
          "Een dwaas die weet dat hij een dwaas is, is al wijzer dan een dwaas die denkt dat hij wijs is." .

          Medigebruiker

          Comment


            #6
            Re: Alaskan Ice Buiten kweek 2009

            Hee ff een update de foto van de guerilla moet ik nog maken komt binnenkort wel
            dit zijn de fotos van de plantjes die nu in mn tuin staan.

            Grtz Reub
            Attached Files

            Comment


              #7
              Re: Alaskan Ice Buiten kweek 2009

              Ziet er een mooie geurilla plaats uit, wel opletten met fotos, er kunnen mensen zijn die je plaats erkennen zeker omdat er verte zicht is met het water erbij. succes wet je kweekje! op dat dak kweken zou ik niet doen, je buren kunnen het zien staan en ze kunnen klacht indienen voor geur overlast
              Last edited by janleuri; 28 May 2009, 21:22.

              Comment


                #8
                Re: Alaskan Ice Buiten kweek 2009

                ja ik weet ook nog niet of ik het op dat dak ga doen k moet er nog even over nadenken

                Grtz Reub

                Comment


                  #9
                  Re: Alaskan Ice Buiten kweek 2009

                  en da water welke functie heeft dat? word er watersport op gedaan? vissers? en je locatie zelf, als het een soort park is waar mensen passeren is er kans dat het onderhouden word....

                  Comment


                    #10
                    Re: Alaskan Ice Buiten kweek 2009

                    En vergeet maar niet dat de gemeente onkruid een lange tijd laat staan.
                    Waarom? Omdat die zadenproductie ervan nu in volle toeren is. Als ze dat nu gaan afrijden staat het binnen de korste keren weer vol.

                    Mensen klagen soms snel op de gemeente: allez zie nu dat onkruid

                    Maar dat heeft haar doel hoor, ze werken ergonomisch. (raar maar waar lol)

                    Comment


                      #11
                      Re: Alaskan Ice Buiten kweek 2009

                      Oorspronkelijk geplaatst door janleuri View Post
                      en da water welke functie heeft dat? word er watersport op gedaan? vissers? en je locatie zelf, als het een soort park is waar mensen passeren is er kans dat het onderhouden word....
                      nee er komen nauwelijks mensen op dat meer en als ze er zijn dan kunnen ze de plant alsnog niet zien want de plant staat achter een redelijk middelmatig grote boom dus en het wordt ook niet onderhouden door de gemeente ik kom daar al een paar jaar..
                      ik zal binnekort wel fotos van de omgeving waar de plant staat(betere fotos) en de plant zelf laten zien

                      Grtz Reub
                      Last edited by reub; 28 May 2009, 22:14.

                      Comment


                        #12
                        Re: Alaskan Ice Buiten kweek 2009

                        weer ff eindelijk update geen foto van de guerilla komen nog wel als ik de tijd heb.
                        jammer genoeg zijn 2 van de 3 plantjes in me tuin gesneuveld
                        maar de andere gaat goed

                        Grtz Reub
                        Attached Files

                        Comment


                          #13
                          Re: Alaskan Ice Buiten kweek 2009

                          sooo kjoet!
                          mooie plant, best dikke steel of zie ik dat verkeerd?
                          iet recht's is iets korms wat verbogen is.

                          Comment


                            #14
                            Re: Alaskan Ice Buiten kweek 2009

                            Wat jammer van de gesneuvelde plantjes.... maar nu kan je extra zorgen verlenen aan deze dame

                            Moest het kunnen, groter potteke geven en insoaken met wortelstim.
                            Good luck.

                            Comment


                              #15
                              Re: Alaskan Ice Buiten kweek 2009

                              Oorspronkelijk geplaatst door henkdevries View Post
                              sooo kjoet!
                              mooie plant, best dikke steel of zie ik dat verkeerd?
                              ja voor de lengte is de steel al redelijk dik
                              Oorspronkelijk geplaatst door organic View Post
                              Wat jammer van de gesneuvelde plantjes.... maar nu kan je extra zorgen verlenen aan deze dame

                              Moest het kunnen, groter potteke geven en insoaken met wortelstim.
                              Good luck.
                              ja ik heb de plant een uurtje geleden in de vollegrond gezet kep alleen geen wortelsimulator...
                              Grtzz

                              Comment

                              Bezig...
                              X