Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

buitenkweek 2009 dans le jardin :o

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    buitenkweek 2009 dans le jardin :o

    Korting op 420shop
    Hey , een paar weken geleden had ik een paar purple pineberry zaden ontkiemd en direct op 12/12 gezet i m'n kot , nu heb ik 1 mannetje en 2 vrouwtjes en nog 2 spruiten die ik later heb geplant .

    Het plan is om wat wiet te hebben tegen de vakantie voor op festivals en natuurlijk wat zaad voor volgend jaar omdat dit m'n laatste waren >.> .

    anyway deze week hebben de 3 plantjes hun geslacht laten zien en het mannetje heeft al en mooite top met kloten en ik heb 'm maar buiten gezet voor de zekerheid .

    de vrouwtjes hebben ook al een paar haartjes maar ik weet niet of ze nog gaan groeien of niet , anders zijn het maar echte dwarfs :s .

    btw wat zou ik nu met het mannetje doen , de hoofdtop eraf doen en in een zakje doen tot het stuifmeel erin zit ? of hoe moet ik dit juist doen ?


    anyways hier zijn de foto's .

    greetz
    Attached Files

    #2
    Re: buitenkweek 2009 dans le jardin :o

    Zou ze zoiezo in wat grotere potjes stoppen.

    Comment


      #3
      Re: buitenkweek 2009 dans le jardin :o

      Wat leuk het lijkt wel sla zo lief
      God was never on your side..

      Comment


        #4
        Re: buitenkweek 2009 dans le jardin :o

        ja dit soortje lijkt in het begin altijd op sla :s maar de planten in m'n guerilla lijken nu al een beetje normaler .

        maar wat zou ik nu het beste doen met het mannetje ?

        Comment


          #5
          Re: buitenkweek 2009 dans le jardin :o

          gebruiken om wat toppen mee te bevruchten voor je zaadjes lijkt mij een goed idee

          Comment


            #6
            Re: buitenkweek 2009 dans le jardin :o

            ja maar hoe moet ik het stuifmeel juist opvangen ? kan ik hem al omleggen en die toppen bijhouden tot al het stuifmeel eruit komt of moet ik wachten ?

            Comment

            Bezig...
            X