bi.witchie gaat het ook proberen... haha

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • bi.witchie
    Retired
    • May 2009
    • 24

    #1

    bi.witchie gaat het ook proberen... haha

    Korting op 420shop
    Daar gaat ie dan....

    Ik heb een stekkie gekregen, maar weet niet wat het is.

    Ik heb m in een pot gezet op gewone aarde, en hij groeit wel snel achter het raam.
    T raam zit op het zuiden dus warmte en licht genoeg.

    Maar ik weet helemaal niet wat ik moet doen, of hoe ik kan zien dat het goed gaat...

    Ik doe eigenlijk maar wat... haha
    Ik heb wel voeding besteld, op aanrade van een vriend van plagron algra.

    Maar ik heb deze topic gestart in de hoop dat er wat mensen zijn die een "dame" in nood wat adviezen kunnen geven..

    Ik ga nof ff uitzoeken hoe ik er foto's op krijg, en zet deze er natuurlijk dan ook op...

    Ik hoop dat het wat wordt. Ik heb ooit in de inbouwkast een lamp neergehangen en er plantjes onder gezet, maar daar bleef 1 vrouwtje van over... Met heel weinig opbrengst.

    Dus alle hulp is welkom
  • sneeper4life
    Wicked Stoner
    MemberLucky Member
    • Apr 2009
    • 258

    #2
    Re: bi.witchie gaat het ook proberen... haha

    Hopelijk gaat het beter als de vorige keer
    Plaats maar wat foto's dan kunnen we zien het het met der is. Weet je trouwens of het wel een vrouwtje is?

    grtzz

    Comment

    • bi.witchie
      Retired
      • May 2009
      • 24

      #3
      Re: bi.witchie gaat het ook proberen... haha

      Volgens mij wel er komen witte kleine sliertjes uit de oksels.. (wat klinkt dat trouwens vies. hahaha) grtjs

      Comment

      • sneeper4life
        Wicked Stoner
        MemberLucky Member
        • Apr 2009
        • 258

        #4
        Re: bi.witchie gaat het ook proberen... haha

        Lijkt op een vrouw

        Lees dit maar eens door en post maar of je dan zeker weet of t een vrouwtje is.
        http://jointjedraaien.nl/wietforum/f...wtje-t615.html

        hoe groot isie al

        Ik zit op foto's te wachten

        grtzz

        Comment

        • bi.witchie
          Retired
          • May 2009
          • 24

          #5
          Re: bi.witchie gaat het ook proberen... haha

          zo, phoe phoe....

          moest eerst alle foto's uploaden van mn camera,
          toen de hele boel moeten verkleinen...

          maar we zijn er...

          1e = 06-05-09
          2e = 10-05-09
          3e = 11-05-09
          4e en 5e = 14-05-09

          is het wat of kan ik beter verder gaan met aardbeien planten??
          Attached Files

          Comment

          • sneeper4life
            Wicked Stoner
            MemberLucky Member
            • Apr 2009
            • 258

            #6
            Re: bi.witchie gaat het ook proberen... haha

            PLant ziet er goed uit hoor

            grtzz

            Comment

            • bi.witchie
              Retired
              • May 2009
              • 24

              #7
              Re: bi.witchie gaat het ook proberen... haha

              jippie... dank je wel...

              Comment

              • ijscoman1
                Super Grower
                MemberLucky Member
                • Mar 2008
                • 1768

                #8
                Re: bi.witchie gaat het ook proberen... haha

                Gaat goed toch? Kan je het plantje niet buiten op een balkon zetten? Buiten in de zon is beter als achter een raam. Succes in ieder geval. Je kan je aarbeien er altijd bijzetten he

                Greetzz

                Comment

                • bi.witchie
                  Retired
                  • May 2009
                  • 24

                  #9
                  Re: bi.witchie gaat het ook proberen... haha

                  dat had ik al gedaan voor de zekerheid....

                  Comment

                  • ijscoman1
                    Super Grower
                    MemberLucky Member
                    • Mar 2008
                    • 1768

                    #10
                    Re: bi.witchie gaat het ook proberen... haha

                    Haha nou ja je bent in ieder geval bij een goed forum uitgekomen dus genoeg hulp voor je. Ze ziet er toch goed uit dacht ik zo

                    Greetzz

                    Comment

                    • bi.witchie
                      Retired
                      • May 2009
                      • 24

                      #11
                      Re: bi.witchie gaat het ook proberen... haha

                      ik vind het wat weinig blad, maar dat kan aan mij liggen.
                      heeft misschien iemand een idee wat het zou kunnen zijn.
                      of is het nu weer super blond om dat te vragen?
                      is dat eigenlijk wel te zien????

                      grtjs

                      Comment

                      • Wierie Wierie
                        Senior Grower
                        MemberLucky Member
                        • Oct 2008
                        • 848

                        #12
                        Re: bi.witchie gaat het ook proberen... haha

                        Dat komt vanzelf....mijn stekjes hadden in het begin ook niet veel blad...later groeit dat helemaal vol.

                        Dan komen er overal blaadjes tevoorschijn
                        Kijk over een week ofzo nog maar eens
                        NLX outdoor kweek 2011
                        Wierie Wierie`s Outdoor Festijn 2010
                        De eerste maal; 4x NLX outdoor 2009

                        Comment

                        • bi.witchie
                          Retired
                          • May 2009
                          • 24

                          #13
                          Re: bi.witchie gaat het ook proberen... haha

                          Oorspronkelijk geplaatst door Wierie Wierie
                          Dat komt vanzelf....mijn stekjes hadden in het begin ook niet veel blad...later groeit dat helemaal vol.

                          Dan komen er overal blaadjes tevoorschijn
                          Kijk over een week ofzo nog maar eens
                          beter, dank je..... al moet ik zeggen dat geduld het moeilijkste is van het hele kweken... grtjs

                          Comment

                          • janleuri
                            Retired
                            • Oct 2008
                            • 1131

                            #14
                            Re: bi.witchie gaat het ook proberen... haha

                            Da ze zo lang zijn met weinig blad is wss omdat ze voor het raam te weinig licht kregen en dan gaan ze zicht strekken.

                            Ik zou ze ook buiten zetten, juist als het regent haal ik ze binnen, ze zien er toch gezond uit je plantj

                            Ik zie ook dat de pot nog niet volledig vol is met aarde, ik zou hem bijvullen dat de stengel in de aarde zit, heb ik ook gedaan en dan begint ie daar ook wortels aan te maken...

                            succes ermee eh!
                            Last edited by janleuri; 14 May 2009, 21:29.

                            Comment

                            • bi.witchie
                              Retired
                              • May 2009
                              • 24

                              #15
                              Re: bi.witchie gaat het ook proberen... haha

                              Oorspronkelijk geplaatst door janleuri
                              Da ze zo lang zijn met weinig blad is wss omdat ze voor het raam te weinig licht kregen en dan gaan ze zicht strekken.

                              Ik zou ze ook buiten zetten, juist als het regent haal ik ze binnen, ze zien er toch gezond uit je plantj

                              Ik zie ook dat de pot nog niet volledig vol is met aarde, ik zou hem bijvullen dat de stengel in de aarde zit, heb ik ook gedaan en dan begint ie daar ook wortels aan te maken...

                              succes ermee eh!
                              Heel erg bedankt voor je advies, ik zal er zeker wat mee gaan doen.
                              Er was nog iemand die dat gezegd had over naar buiten doen, dus ik wilde daar morgen mee beginnen.
                              Ik kan ze zo op het balkon zetten dat ze droog staan (half overkapt), kan ik ze dan beter toch binnen halen bij vochtig weer, of is het dan het beste om ze buiten te laten staan?

                              grtjs

                              Comment

                              Bezig...