bi.witchie gaat het ook proberen... haha

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • bi.witchie
    Retired
    • May 2009
    • 24

    #16
    Re: bi.witchie gaat het ook proberen... haha

    is er trouwens iemand die een idee heeft wat het voor soort zou kunnen zijn, of is het daar te vroeg voor om het te kunnen zien?????

    x grtjs

    Comment

    • markster
      Ultra Grower
      MemberLucky Member
      • Jul 2008
      • 2151

      #17
      Re: bi.witchie gaat het ook proberen... haha

      je kunt niet zien welke soort t is daarvoor lijkt t allemaal te veel op mekaar.wel kun je zeggen of t indica of sativa soort is.een hybryde kan ook (hybryde is een kruising van beiden dus een indica sativa mix)dat van jou is dus een hybryde naar mijn idee.ik kan wel een gokje wagen omdat t stekjes zijn dat ik denk dat t wel eens een powerplant of een nlx kan zijn.mzzl

      Comment

      • belladonna
        Guru of all Growers
        Lucky Member
        • Aug 2008
        • 10674

        #18
        Re: bi.witchie gaat het ook proberen... haha

        Blijf je volgen ben benieuwd wat het gaat worden
        God was never on your side..

        Comment

        • bi.witchie
          Retired
          • May 2009
          • 24

          #19
          Re: bi.witchie gaat het ook proberen... haha

          bedankt, dus het zou nog wel iets goeds kunnen zijn ook... hoi hoi !!!!
          grtjs

          Edit:ik krijg voor het weekend nog een plantje als het goed is... ben benieuwd wat het wordt......
          [HELP]Gelieve de quote functie te gebruiken als er 1 of meerdere post tussen staan, en niet te dubbelposten. Grtz [/HELP]
          Last edited by westport; 15 May 2009, 09:10.

          Comment

          • leo
            Retired
            • May 2008
            • 659

            #20
            Re: bi.witchie gaat het ook proberen... haha

            ziet er leuk uit hoor, dat word wel wat

            Comment

            • bi.witchie
              Retired
              • May 2009
              • 24

              #21
              Re: bi.witchie gaat het ook proberen... haha

              Oorspronkelijk geplaatst door leo
              ziet er leuk uit hoor, dat word wel wat
              dat moet wel, niks is het al....

              Comment

              • leo
                Retired
                • May 2008
                • 659

                #22
                Re: bi.witchie gaat het ook proberen... haha

                nou ik vind het niet niks hoor, tis een mooi gezond plantje

                Comment

                • bi.witchie
                  Retired
                  • May 2009
                  • 24

                  #23
                  Re: bi.witchie gaat het ook proberen... haha

                  dank je, ik ben er ook wel lief voor...
                  morgen komt mn plangron binnen.
                  heb net de bevestiging via email gekregen.
                  brn brnieuwd of ze dan nog beter gaat groeien.
                  heb groei en bloei besteld....
                  nu alleen nog inschatten wanneer over te stappen.
                  maar ik heb zo een idee dat ik daar op dit forum wel advies over zal krijgen.
                  ik heb de foto's van vandaag er weer bij gedaan....
                  grtjs
                  Attached Files

                  Comment

                  • Kim
                    Big Bongmaster
                    MemberLucky Member
                    • Oct 2008
                    • 395

                    #24
                    Re: bi.witchie gaat het ook proberen... haha

                    Oorspronkelijk geplaatst door bi.witchie
                    dat moet wel, niks is het al....
                    Ze zien er prachtig uit hoor. Laat ze het maar niet horen! Kindjes zijn daar heel gevoelig voor.
                    "Een dwaas die weet dat hij een dwaas is, is al wijzer dan een dwaas die denkt dat hij wijs is." .

                    Medigebruiker

                    Comment

                    • westport
                      Wicked Grower
                      420 MemberLucky Member
                      • Aug 2008
                      • 3847

                      #25
                      Re: bi.witchie gaat het ook proberen... haha

                      Ziet er mij een gezonde plant uit.
                      Best ga je even kijken om wat folie rond je emmer te doen, of overpotten in een reguliere pot of speciekuip want de worteltjes houden nu niet echt van licht, en brengen schade toe op lange termijn en gaan na een tijdje verbanden, waardoor er geen water en voedingsstoffen niet meer naar de plant worden getransporteerd.

                      Grtz
                      Last edited by westport; 17 May 2009, 13:50.
                      420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle

                      Comment

                      • blow draakje
                        Retired
                        • May 2009
                        • 3

                        #26
                        Re: bi.witchie gaat het ook proberen... haha

                        mooi plantje geworden

                        grtjs blow draakje

                        Comment

                        • belladonna
                          Guru of all Growers
                          Lucky Member
                          • Aug 2008
                          • 10674

                          #27
                          Re: bi.witchie gaat het ook proberen... haha

                          Zit je plant in een Tummie tub?
                          God was never on your side..

                          Comment

                          • bi.witchie
                            Retired
                            • May 2009
                            • 24

                            #28
                            Re: bi.witchie gaat het ook proberen... haha

                            Oorspronkelijk geplaatst door westport
                            Ziet er mij een gezonde plant uit.
                            Best ga je even kijken om wat folie rond je emmer te doen, of overpotten in een reguliere pot of speciekuip want de worteltjes houden nu niet echt van licht, en brengen schade toe op lange termijn en gaan na een tijdje verbanden, waardoor er geen water en voedingsstoffen niet meer naar de plant worden getransporteerd.

                            Grtz
                            dank je ga het morgen gelijk doen...
                            wat zou ik toch zonder jullie moeten.... haha

                            Comment

                            • bi.witchie
                              Retired
                              • May 2009
                              • 24

                              #29
                              Re: bi.witchie gaat het ook proberen... haha

                              Oorspronkelijk geplaatst door belladonna
                              Zit je plant in een Tummie tub?
                              ja erg he? hihi kan eigenlijk niet he? maar goed dat ze het niet weet.

                              Comment

                              Bezig...