Mededeling

Collapse
No announcement yet.

op het balkon

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

op het balkon

Korting op 420shop
    hallo ik heb voor de eerste keer 7 plantjes buiten staan is de eerste keer dat ik kweek en ben eens benieuwd way het opgaatleveren van de 7 stekjes waren er tot groote spijd waren er 2 gebroken in de auto maar heb vandaag toch maar eens 2 nieuwe gehaald en heb daarbij gelijk bio vega gehaald in de grow ik zal zo snel mogelijk foto´s maken en deze op het forum plaatsen zodat jullie het kunnen volgen maar ik heb een vraagje als ik die stekjes nou eens na een maandje in een cementbak stop en dan 3 bij elkaar is dat mogelijk of komen er daar door minder toppen aan ik ben helaas de naam van me stekies kwijt ik zal het even opzoeken ! en wat is het beste om buiten te kweken op een balkon ik hoop reacties te krijgen vriendelijke groet Partyboy

Re: op het balkon

Hallo,

om toch iets te helpen (zelf nieuw)
    -Cementbak: voldoende gaten in boren voor afwatering. Het volume van die dingen lijkt me anders wel mooi. 3 planten voor 1 bak lijkt me wel wat te veel plant. hoe meer rruimte de plant krijgt, hoe groter de opbrengst (naast andere factoren).
    - Buiten op balkon: geen idee. waarschijnlijk vind je lowryders wat te klein?
    -geknakte stengels: ik heb ergens op dit forum gelezen dat je (licht) geknakte stengels nog kan oplappen.

ik zou zeggen: lees eens wat rond. veel info te vinden.

grtz

Comment

Bezig...
    X